Pikaruoka on uusavuttomien läskipyllyjen ravintoa, ei noissa käydä kun pakosta jos kiire on ja kotiin ei kerkee... katsokaa jenkkejä, sellaisia teistä tulee...
Mäkki ja Hese...
11
2012
Vastaukset
- h.moilanen
"katsokaa jenkkejä, sellaisia teistä tulee"
Tuleeko meistäkin siis maailman johtavan poliittisen, taloudellisen ja sotilaalisen mahtivaltion kansalaisia sitten? Kaikki suomalaiset syömään pikaruokaa ja äkkiä!
No Hesburgergeria ei kannata tähän sotkea. Sen ruoat on niin ala-arvoisia sekä koko pulju on Turusta kotoisin.- V.Virtanen
Joo tulee susta hyvä jenkki, älytaso on jo samaa luokkaa, sinne vaan ihailemaan maailman johtavaa mahti taloutta...
- h.moilanen
V.Virtanen kirjoitti:
Joo tulee susta hyvä jenkki, älytaso on jo samaa luokkaa, sinne vaan ihailemaan maailman johtavaa mahti taloutta...
...Big Mac -aterian Coca Colalla ja nautin sen tyytyväisenä hymyissä suin. :) Nam!
- *heli*
h.moilanen kirjoitti:
...Big Mac -aterian Coca Colalla ja nautin sen tyytyväisenä hymyissä suin. :) Nam!
käy tuota Amerikan ihannointia. Tosin sovit luontevasti usa:laisten joukkoon, siellä kun ei älykkyysosamäärän tarvitsekaan olla kengän numeroa suurempi ;)
- h.moilanen
*heli* kirjoitti:
käy tuota Amerikan ihannointia. Tosin sovit luontevasti usa:laisten joukkoon, siellä kun ei älykkyysosamäärän tarvitsekaan olla kengän numeroa suurempi ;)
...säälit? En ymmärrä. UsA on myöskin maailman johtava maa tieteessä. Eikä sinne kuuhunkaan ihan eilisen teeren pojat lentele. Ja Mäkkäristä saa maailman parasta ruokaa. :)
- Finski!!!
h.moilanen kirjoitti:
...säälit? En ymmärrä. UsA on myöskin maailman johtava maa tieteessä. Eikä sinne kuuhunkaan ihan eilisen teeren pojat lentele. Ja Mäkkäristä saa maailman parasta ruokaa. :)
USA on johtava maa myös mailmanrauhassa, ja kuka nyt vetäis jotain pippuripihviä hyvän punaviinin kanssa kun voi saada kuivan hampparin kokiksella...
- h.moilanen
Finski!!! kirjoitti:
USA on johtava maa myös mailmanrauhassa, ja kuka nyt vetäis jotain pippuripihviä hyvän punaviinin kanssa kun voi saada kuivan hampparin kokiksella...
Mäkkärin hampparit eivät ole kuivia. Niinpä, esim. BicMacissä on jopa KAKSI pihviä puhumattakaan niistä muista hyvyyksistä. Viiniä juon jos haluan humalaan.
- hei moilanen
h.moilanen kirjoitti:
...säälit? En ymmärrä. UsA on myöskin maailman johtava maa tieteessä. Eikä sinne kuuhunkaan ihan eilisen teeren pojat lentele. Ja Mäkkäristä saa maailman parasta ruokaa. :)
Mikset sit muuta sinne jenkkilään? Sopisit hyvin sinne joukkoon syömään hampurilaisia.
- mummmeli
h.moilanen kirjoitti:
...Big Mac -aterian Coca Colalla ja nautin sen tyytyväisenä hymyissä suin. :) Nam!
Miten joku voi mussuttaa pikaruokaa hyvillä mielin ? .______. sehän lihottaa .
SYÖKÄÄ KANAA ! JA KASVIKSIA !
- ei USAlle
maailman lihavin ja köyhin kansa! sit pitää lainata rahaa kiinasta niin ku usakin tekee! USA on oikeesti maailman paskin valtio.
- taitaa jok ikinen
olla teistä jenkkiläisiä. :D On ihmisillä todella ongelmia elämässä kun tällasta paskaa pitää kirjotella ympäri nettiä. Ei helevetti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592