Mäkki ja Hese...

Chili con carne!!!

Pikaruoka on uusavuttomien läskipyllyjen ravintoa, ei noissa käydä kun pakosta jos kiire on ja kotiin ei kerkee... katsokaa jenkkejä, sellaisia teistä tulee...

11

2012

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • h.moilanen

      "katsokaa jenkkejä, sellaisia teistä tulee"

      Tuleeko meistäkin siis maailman johtavan poliittisen, taloudellisen ja sotilaalisen mahtivaltion kansalaisia sitten? Kaikki suomalaiset syömään pikaruokaa ja äkkiä!

      No Hesburgergeria ei kannata tähän sotkea. Sen ruoat on niin ala-arvoisia sekä koko pulju on Turusta kotoisin.

      • V.Virtanen

        Joo tulee susta hyvä jenkki, älytaso on jo samaa luokkaa, sinne vaan ihailemaan maailman johtavaa mahti taloutta...


      • h.moilanen
        V.Virtanen kirjoitti:

        Joo tulee susta hyvä jenkki, älytaso on jo samaa luokkaa, sinne vaan ihailemaan maailman johtavaa mahti taloutta...

        ...Big Mac -aterian Coca Colalla ja nautin sen tyytyväisenä hymyissä suin. :) Nam!


      • *heli*
        h.moilanen kirjoitti:

        ...Big Mac -aterian Coca Colalla ja nautin sen tyytyväisenä hymyissä suin. :) Nam!

        käy tuota Amerikan ihannointia. Tosin sovit luontevasti usa:laisten joukkoon, siellä kun ei älykkyysosamäärän tarvitsekaan olla kengän numeroa suurempi ;)


      • h.moilanen
        *heli* kirjoitti:

        käy tuota Amerikan ihannointia. Tosin sovit luontevasti usa:laisten joukkoon, siellä kun ei älykkyysosamäärän tarvitsekaan olla kengän numeroa suurempi ;)

        ...säälit? En ymmärrä. UsA on myöskin maailman johtava maa tieteessä. Eikä sinne kuuhunkaan ihan eilisen teeren pojat lentele. Ja Mäkkäristä saa maailman parasta ruokaa. :)


      • Finski!!!
        h.moilanen kirjoitti:

        ...säälit? En ymmärrä. UsA on myöskin maailman johtava maa tieteessä. Eikä sinne kuuhunkaan ihan eilisen teeren pojat lentele. Ja Mäkkäristä saa maailman parasta ruokaa. :)

        USA on johtava maa myös mailmanrauhassa, ja kuka nyt vetäis jotain pippuripihviä hyvän punaviinin kanssa kun voi saada kuivan hampparin kokiksella...


      • h.moilanen
        Finski!!! kirjoitti:

        USA on johtava maa myös mailmanrauhassa, ja kuka nyt vetäis jotain pippuripihviä hyvän punaviinin kanssa kun voi saada kuivan hampparin kokiksella...

        Mäkkärin hampparit eivät ole kuivia. Niinpä, esim. BicMacissä on jopa KAKSI pihviä puhumattakaan niistä muista hyvyyksistä. Viiniä juon jos haluan humalaan.


      • hei moilanen
        h.moilanen kirjoitti:

        ...säälit? En ymmärrä. UsA on myöskin maailman johtava maa tieteessä. Eikä sinne kuuhunkaan ihan eilisen teeren pojat lentele. Ja Mäkkäristä saa maailman parasta ruokaa. :)

        Mikset sit muuta sinne jenkkilään? Sopisit hyvin sinne joukkoon syömään hampurilaisia.


      • mummmeli
        h.moilanen kirjoitti:

        ...Big Mac -aterian Coca Colalla ja nautin sen tyytyväisenä hymyissä suin. :) Nam!

        Miten joku voi mussuttaa pikaruokaa hyvillä mielin ? .______. sehän lihottaa .
        SYÖKÄÄ KANAA ! JA KASVIKSIA !


    • ei USAlle

      maailman lihavin ja köyhin kansa! sit pitää lainata rahaa kiinasta niin ku usakin tekee! USA on oikeesti maailman paskin valtio.

      • taitaa jok ikinen

        olla teistä jenkkiläisiä. :D On ihmisillä todella ongelmia elämässä kun tällasta paskaa pitää kirjotella ympäri nettiä. Ei helevetti!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe