Asioin sunnuntaina 14.12 Itäkeskuksen Carolsissa. Ihmisiä oli paljon liikkeellä ja jonot sen mukaiset. Hampurilaisen sanottiin tulevan pöytään. Ravintolassa tuntui olevan alimiehitys asiakastulvaan nähden. Pöydät olivat törkeässä kunnossa ja roskikset pursusivat. Ihmiset joutuivat itse pyyhkimään pöydät ruoan tähteistä ja muruista. Vartin istuttuani minulta tultiin kysymään että mikä hampurilainen minulle olikaan tulossa. Noin puolen tunnin kuluttua sain hampurilaiseni, jossa oli melkein palanut pihvi. Tarjottiin sentään jälkiruokaa hyvitykseksi mistä kieltäydyin, ei maistunut jäätelö enää siinä paikassa. Lisäksi kassatyttö oli ylimielisen oloinen, eikö heille opeteta käytöstapoja?! Asiakkaalle kuuluu hymyillä ja olla ystävällinen.
Karmea kokemus, epäviihtyisä, tympeä paikka. Sai olla viimeinen kerta...
Carrols itäkeskus
5
2424
Vastaukset
- totuuden ääni
..tyypit asiakaspalvelutyössä pitäisi erottaa samantien. Vastenmielistä.
- sedfeygt
Liian vähän aspoja, liikaa asiakkaita ja kiireinen pyhäpäivä ennen joulua. Tosiaanko odotit kiiltävää pöytää, tilaa ympärilläsi ja hehkeää hymyä?
- katrianne
olen itsekin asioinut samaisessa paikassa eikä ole ollut ikäviä kokemuksia
- se on vain tämä aika kun on paljon ihmisiä jouluostoksilla ; )- giugiu
ei ne työntekijäparat omaa kahdeksaa kättä. vaikea pyyhkiä pöytiä, laittaa uusia roskapusseja, valmistaa niitä noin kymmentä jonossa olevaa erikoista hampurilaista, palvella uutta asiakasta yhtäaikaa & samanlaista sajopasjposa yhtäaikaa. on varmasti laiskapaskoja töissä mutta suurin osa varmaan yrittää hoitaa työnsä kunnialla. olin vuonna 2002 töissä hampurilaispaikassa ja sellasta härdelliä se kyllä oli... jossain vaiheessa sitä vaan väsyi. sitä pitäs yrittää palvella jokaista asiakasta yksilönä jne. mutta joskus ei vaan jaksa (kun on tehnyt sitä samaa jo 8h putkeen) sai olla tyytyväinen että jaksoi sen asiakaspalvelutilanteen hoitaa silleen neutraalisti. ei mitään yliystävällistä smalltalkkia. kun ei vaan jaksanut. mutta kuitenkin viileenystävällisesti.
- Tomikusk1
:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409