Carrols itäkeskus

Muncherdude

Asioin sunnuntaina 14.12 Itäkeskuksen Carolsissa. Ihmisiä oli paljon liikkeellä ja jonot sen mukaiset. Hampurilaisen sanottiin tulevan pöytään. Ravintolassa tuntui olevan alimiehitys asiakastulvaan nähden. Pöydät olivat törkeässä kunnossa ja roskikset pursusivat. Ihmiset joutuivat itse pyyhkimään pöydät ruoan tähteistä ja muruista. Vartin istuttuani minulta tultiin kysymään että mikä hampurilainen minulle olikaan tulossa. Noin puolen tunnin kuluttua sain hampurilaiseni, jossa oli melkein palanut pihvi. Tarjottiin sentään jälkiruokaa hyvitykseksi mistä kieltäydyin, ei maistunut jäätelö enää siinä paikassa. Lisäksi kassatyttö oli ylimielisen oloinen, eikö heille opeteta käytöstapoja?! Asiakkaalle kuuluu hymyillä ja olla ystävällinen.

Karmea kokemus, epäviihtyisä, tympeä paikka. Sai olla viimeinen kerta...

5

2384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuuden ääni

      ..tyypit asiakaspalvelutyössä pitäisi erottaa samantien. Vastenmielistä.

    • sedfeygt

      Liian vähän aspoja, liikaa asiakkaita ja kiireinen pyhäpäivä ennen joulua. Tosiaanko odotit kiiltävää pöytää, tilaa ympärilläsi ja hehkeää hymyä?

    • katrianne

      olen itsekin asioinut samaisessa paikassa eikä ole ollut ikäviä kokemuksia
      - se on vain tämä aika kun on paljon ihmisiä jouluostoksilla ; )

      • giugiu

        ei ne työntekijäparat omaa kahdeksaa kättä. vaikea pyyhkiä pöytiä, laittaa uusia roskapusseja, valmistaa niitä noin kymmentä jonossa olevaa erikoista hampurilaista, palvella uutta asiakasta yhtäaikaa & samanlaista sajopasjposa yhtäaikaa. on varmasti laiskapaskoja töissä mutta suurin osa varmaan yrittää hoitaa työnsä kunnialla. olin vuonna 2002 töissä hampurilaispaikassa ja sellasta härdelliä se kyllä oli... jossain vaiheessa sitä vaan väsyi. sitä pitäs yrittää palvella jokaista asiakasta yksilönä jne. mutta joskus ei vaan jaksa (kun on tehnyt sitä samaa jo 8h putkeen) sai olla tyytyväinen että jaksoi sen asiakaspalvelutilanteen hoitaa silleen neutraalisti. ei mitään yliystävällistä smalltalkkia. kun ei vaan jaksanut. mutta kuitenkin viileenystävällisesti.


    • Tomikusk1

      :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4993
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4533
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2911
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe