Skiket ja hiekotettu märkä asvaltti

ostanko?

Rullaluistelu kuuluu harrastuksiin, ja talvella (luistelu) hiihdon pitäisi kuulua myös, jos olisi kelejä täällä etelässä...

Eli mieleen on tullut korvata puuttuvan talvihiihdon aukko mahdollisesti skikellä.

Vieläkö skikeilijät ovat käyneet luistelemassa, kokemuksia onnistuuko?

Kadut täällä etelässä ovat siis kyllä sulat, mutta hiekoitushiekkaiset ja märät, eli pysyykö pystyssä/ onko turvallista?

8

2003

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laitapuolenkulkija.com

Lauantaina kävin ja hymyissä suin koko lenkki :) Asfaltilla meno oli samanlaista kuin kesällä, ehkä hivenen paikoissa missä oli paljon hiekkaa niin meinas luistaa vähän sivummalle, muttei haitannut. Hiekalla meno taas oli raskaampaa kuin kesällä, liekö syynä hiekan märkyys..
      Todella hyvä maku jäi, ja tosiaan saa olla rauhassa, ei paljon muita rullistelijoita näkynyt :) Eikä lumesta mitään tietoakaan..

• kanttura 50+

myyn skiket. viisi kertaa harjoittelin, ja pidin hommasta, mutta kaaduin ja loukkasin polven. Polvi on vielä puolen vuodenkin jälkeen kipeä. En pysty laittamaan painoa polvelle ja sille ei voi tehdä mitään. Nyt pelottaa ajatuskin skikkailusta, joten on lopetettava.

• rullien päällä
        kanttura 50+ kirjoitti:

myyn skiket. viisi kertaa harjoittelin, ja pidin hommasta, mutta kaaduin ja loukkasin polven. Polvi on vielä puolen vuodenkin jälkeen kipeä. En pysty laittamaan painoa polvelle ja sille ei voi tehdä mitään. Nyt pelottaa ajatuskin skikkailusta, joten on lopetettava.

ilmoittaa millä foorumilla olet myymässä noita Skikejä. Olisin valmis ostamaan ne kernaasti.

• taitaa olla
        rullien päällä kirjoitti:

ilmoittaa millä foorumilla olet myymässä noita Skikejä. Olisin valmis ostamaan ne kernaasti.

taas tämä sarjakirjoittaja/sarjaharhauttaja tyylistä päätellen.

• olisi kiket
        taitaa olla kirjoitti:

taas tämä sarjakirjoittaja/sarjaharhauttaja tyylistä päätellen.

myynnissä ! Skiket on ihan p*****tä ! Moisten häkkyröiden kehittelijä pitäs viedä saunan taa ja ****** !!!

• wertuzi
        olisi kiket kirjoitti:

myynnissä ! Skiket on ihan p*****tä ! Moisten häkkyröiden kehittelijä pitäs viedä saunan taa ja ****** !!!

Mikä niissä on huonoa? Olen itse osto aikeissa. Sen tiedän että skikkejä pitää liuttaa ja sauvat on ehdottomat. Eli enemmän kuin luistelu hiihtoa.

• huonoa niissä
        wertuzi kirjoitti:

Mikä niissä on huonoa? Olen itse osto aikeissa. Sen tiedän että skikkejä pitää liuttaa ja sauvat on ehdottomat. Eli enemmän kuin luistelu hiihtoa.

starttiskiket olis parhaat hiihdossa. voi hiihtää kesälläkin. kannattaa liittyä hiihtoliittoon kunnon parantuessa.

• Model 55
        huonoa niissä kirjoitti:

starttiskiket olis parhaat hiihdossa. voi hiihtää kesälläkin. kannattaa liittyä hiihtoliittoon kunnon parantuessa.

Jos on asfaltilla hiekkaa tai ym on skiket vaikeat hallittavat,ponnistus vaiheessa luistin karkaa sivulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      159
      7037
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      33
      4173
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      115
      2211
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      63
      1968
    5. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      83
      1470
    6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      197
      1458
    7. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      73
      1101
    8. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

vuoden 2025 aluksi?
      Ikävä
      48
      989
    9. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      14
      986
    10. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      225
      957
    Aihe