Skiket ja hiekotettu märkä asvaltti

ostanko?

Rullaluistelu kuuluu harrastuksiin, ja talvella (luistelu) hiihdon pitäisi kuulua myös, jos olisi kelejä täällä etelässä...

Eli mieleen on tullut korvata puuttuvan talvihiihdon aukko mahdollisesti skikellä.

Vieläkö skikeilijät ovat käyneet luistelemassa, kokemuksia onnistuuko?

Kadut täällä etelässä ovat siis kyllä sulat, mutta hiekoitushiekkaiset ja märät, eli pysyykö pystyssä/ onko turvallista?

8

2043

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laitapuolenkulkija.com

Lauantaina kävin ja hymyissä suin koko lenkki :) Asfaltilla meno oli samanlaista kuin kesällä, ehkä hivenen paikoissa missä oli paljon hiekkaa niin meinas luistaa vähän sivummalle, muttei haitannut. Hiekalla meno taas oli raskaampaa kuin kesällä, liekö syynä hiekan märkyys..
      Todella hyvä maku jäi, ja tosiaan saa olla rauhassa, ei paljon muita rullistelijoita näkynyt :) Eikä lumesta mitään tietoakaan..

• kanttura 50+

myyn skiket. viisi kertaa harjoittelin, ja pidin hommasta, mutta kaaduin ja loukkasin polven. Polvi on vielä puolen vuodenkin jälkeen kipeä. En pysty laittamaan painoa polvelle ja sille ei voi tehdä mitään. Nyt pelottaa ajatuskin skikkailusta, joten on lopetettava.

• rullien päällä
        kanttura 50+ kirjoitti:

myyn skiket. viisi kertaa harjoittelin, ja pidin hommasta, mutta kaaduin ja loukkasin polven. Polvi on vielä puolen vuodenkin jälkeen kipeä. En pysty laittamaan painoa polvelle ja sille ei voi tehdä mitään. Nyt pelottaa ajatuskin skikkailusta, joten on lopetettava.

ilmoittaa millä foorumilla olet myymässä noita Skikejä. Olisin valmis ostamaan ne kernaasti.

• taitaa olla
        rullien päällä kirjoitti:

ilmoittaa millä foorumilla olet myymässä noita Skikejä. Olisin valmis ostamaan ne kernaasti.

taas tämä sarjakirjoittaja/sarjaharhauttaja tyylistä päätellen.

• olisi kiket
        taitaa olla kirjoitti:

taas tämä sarjakirjoittaja/sarjaharhauttaja tyylistä päätellen.

myynnissä ! Skiket on ihan p*****tä ! Moisten häkkyröiden kehittelijä pitäs viedä saunan taa ja ****** !!!

• wertuzi
        olisi kiket kirjoitti:

myynnissä ! Skiket on ihan p*****tä ! Moisten häkkyröiden kehittelijä pitäs viedä saunan taa ja ****** !!!

Mikä niissä on huonoa? Olen itse osto aikeissa. Sen tiedän että skikkejä pitää liuttaa ja sauvat on ehdottomat. Eli enemmän kuin luistelu hiihtoa.

• huonoa niissä
        wertuzi kirjoitti:

Mikä niissä on huonoa? Olen itse osto aikeissa. Sen tiedän että skikkejä pitää liuttaa ja sauvat on ehdottomat. Eli enemmän kuin luistelu hiihtoa.

starttiskiket olis parhaat hiihdossa. voi hiihtää kesälläkin. kannattaa liittyä hiihtoliittoon kunnon parantuessa.

• Model 55
        huonoa niissä kirjoitti:

starttiskiket olis parhaat hiihdossa. voi hiihtää kesälläkin. kannattaa liittyä hiihtoliittoon kunnon parantuessa.

Jos on asfaltilla hiekkaa tai ym on skiket vaikeat hallittavat,ponnistus vaiheessa luistin karkaa sivulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1320
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      853
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73