Paras joululaulu?

white_peony

Lähden tästä työstä kotiinpäin, ja varaudun henkisesti kuulemaan Whamin Last Christmasin sadannen kerran tänään radiosta. Mikä sinusta on paras joululaulu?

Itse vastaan, että Band Aid:n Do they know it's Christmas, vanhempi versio jostain kasariajoilta.

25

469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muut ei yllä

      lähellekään, vaikka itku meinaaki ain tulla ku kuulee tuon.

      • white_peony

        ja tuo joulut mieleen aikojen takaa.


    • paras joulubiisi on

      Varpunen jouluaamuna Tarja Turusen esittämänä.

    • Koop puppeli

      Arposen Insomnia.

      • white_peony

        No, kuka nekin sit määrittelee.


    • En.kerro
      • white_peony

        naisella.


    • by......

      Juice

      • white_peony

        legenda :D


    • Serpico

      on yks. Onhan niitä muutama sellainen joita jaksaa kuunnella. Adamin Oi jouluyö esimerkiksi. Muitakin hyviä on.

      • white_peony

        mainitsemasi on minulle vieras, täytyy juutuubata se...


      • . . . .

      • Michiko_

        Unohdin joululaulukirjan porukoille, kun olin siellä metelöimässä viulun ja oboen avustuksella. Kyseessä on varmaankin kappale, joka on C-duurissa ja pianolla murtosointusäestys?


      • Serpico
        Michiko_ kirjoitti:

        Unohdin joululaulukirjan porukoille, kun olin siellä metelöimässä viulun ja oboen avustuksella. Kyseessä on varmaankin kappale, joka on C-duurissa ja pianolla murtosointusäestys?

        Minuit, chretiens!


    • kanikonttoristi

      toimii näin. En muista biisiä... Mut kuulin just.

      panttilainaamossa rahaks muuttamassa tavaraa, jota tarvitukaan ei. ei ollut onnea ei. kimallusta vaan rihkamaa.

      • white_peony

        en osaa auttaa, mutta ehkä joku muu osaa.


    • KoppavaHoro

      tuota Whamin kipaletta, mutta en ole onnistunut kuulemaan sitä vielä kertaakaan.

      Mä rakastan joululauluja, perinteisiä ja vähemmän perinteisiä. Saan kicksit niin En etsi valtaa loistoa:sta kuin I'll be home for Christmasistakin, mutta teille, rakkaat palstalaiset, omistan tämän joululaulun:
      http://www.youtube.com/watch?v=8f9nXr-X8zk

      Nauttikaa!

    • Serpico
    • mut kyllä 'Joulupukki, joulupukki' ottaa voiton Kilisee kilisee kulkusista.

      Mun mielestä englanninkieliset joululaulut on sietämätöntä hömppää.

      • aina...

        se pukki?


    • caput.mortuum
    • uk-ko

      Mulle iskee kaikki nää perinteiset hartaat joululaulut vuorotellen:
      Sylvian joululaulu; En etsi valtaa, loistoa; Jouluyö, juhlayö; jopa Hoosianna, kerran joka joulu.

      Niihin ei kyllästy, kunhan ei hirveen monta kertaa tarvii kuunnella läpi tuota settiä. Tänään se suosikki vois olla mulla toi En etsi valtaa loistoa.

    • Anonymous random visitor

      Walking in the air on mainittu? Alkuperäinen versio, ei Nightwishin joka sekään ei huono ole, mutta joulun kunniaksi poikasolisti.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      887
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      134
      579
    Aihe