Älä maksa laatikosta

Se on hengenvaarallista

Saarioinen ja HK vapisevat, valtiovalta kovalla linjalla maksalaatikon kieltämiseksi.

Vihdoinkin tuo paska poistuu kauppojen hyllyiltä.
Maksalaatikkoa ei saa syödä kuin vajaan rasiallisen kuukaudessa vaarantamatta terveyttään.
Mikä tulee olemaan meidän vähävaraisten ja opiskelijoiden, sekä uusavuttomien seuraava perusmuona, tähän astihan se on ollut maksaloota kylmänä tai lämmitettynä.

Haa, vastaako Saarioinen ja HK että meidän maksalaatikossa on maksaa niin vähän, ettei silläole merkitystä terveydelle!

Meijän äitikö se tekikin myrkyllistä ruokaa?
HK varmaan ilmoittaa maksaa säästäen riisiä lisäten.
Julkkiskokki Sukula veivaa uuden Potki pois maksalaatikon, jossa ei ole lainkaan maksaa, viis siitä mitä se maksaa.

9

1928

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valheenpaljastaja

Tuo uusi suositushan koskee vain pieniä lapsia! Miksi valehtelet noin röyhkeän törkeästi?

• ihan väärin

Mää kun oletin että pienet lapsetki ois ihmisiä!

• itsestäsi
        ihan väärin kirjoitti:

Mää kun oletin että pienet lapsetki ois ihmisiä!

nyt entistäkin tyhmemmän.

• itsekkään

saanut minkään laisia myrkytyksiä vaikka uinka olen maksalaatikkoja vetänyt ja veri arvot on mitä parhaimmat... ei tarvitse erikseen syödä mitään tabletteja joten paksa vaan pysyköön hyllyssä ja eipä kukaan ole sua pakottanut sitä ostamaan ja syömään...

• huomannut, että

sitä syötyään alkaa paskakin lentää, joten ei se voi olla hyväksi elimistölle laisinkaan.

• oo vaikka mikä opiskelija

ei siihen kuole. Taas joku yliammuttu provojuttu.

jos kuolet maksalatikkoon, lupaan tulla hautajaisiin.

• vaihtoehtoja löytyy

Maksalaatikko on hyvää, sitä en kiellä. Mutta kun en syö lihaa, en syö myöskään maksalaatikkoa.

Kuuleppas, tee vaikka kesäkeitto, nakkikeitto, jauhelihakeitto. Pistä pataan kanaa ja vihanneksia, osta silakoita ja paista niitä. Esim. keitoista syöt useampana päivänä ihan reippaasti. Unohdin puuron. Sillä kun tankkaa aamulla, pärjää pitkälle päivään.

• jehovantodistajatkaan

siitä tykkää, mitä olen seurannut.

• tuon lähinnä
        jehovantodistajatkaan kirjoitti:

siitä tykkää, mitä olen seurannut.

eettisiin syihin vedoten, mutta kyllä järjen käyttö on myös sallittu. Onhan selviö, että maksaan ne myrkyt juuri kerääntyvät, jotka elukka on lyhyen elämänsä aikana ehtinyt nauttimaan. Sanotaan, että sian maksa olisi turvallisempaa, muttei nykyään voi olla varma, mitä tehotuotanto niillekin on ehtinyt syöttää. Saarioisten maksalaatikossa kuitenkin on edelleen kolmea eri maksaa, nimittäin sian, broilerin ja naudan 16%.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      5050
    2. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      47
      3522
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3345
    4. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2541
    5. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      199
      2513
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2207
    7. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      2069
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1809
    9. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1699
    10. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      182
      1678
    Aihe