Kuka on sinusta seksyin?
Sexyin
50
1399
Vastaukset
Missä voimme nähdä heidät vai pitäisikö meidän luottaaa mielukuvitukseemme?
- perustuu
mielikuvaan.
- KoppavaHoro
perustuu kirjoitti:
mielikuvaan.
mun on pakko vastata, että Ratikkakuski :)
- tykkäät
KoppavaHoro kirjoitti:
rillipäisistä möhömahoista joilla on runsaasti napanöhtää??
KoppavaHoro kirjoitti:
Tasapuolisuuden nimissä minä sitten äänestän sinua. Eikä se kuvan perusteella kovin vaikeaa olekaan.
Toisaalta minun varmaankin pitäisi äänestää Jaronaa. Se kun haukkui päiväuneni Beyonceen rumaksi ja lihavaksi, josta päättelin hänen olevan vielä paljon jumalaisemman näköinen. Ei kai hänellä muuten olisi ollut varaa dissata Beyonceeta. Ja haukkui Rouva Ratikankin samaan syssyyn kuin Yrppä konsanaan. ;-)- KoppavaHoro
tykkäät kirjoitti:
ei ole mun mielikuvani.
- KoppavaHoro
Ratikkakuski kirjoitti:
Tasapuolisuuden nimissä minä sitten äänestän sinua. Eikä se kuvan perusteella kovin vaikeaa olekaan.
Toisaalta minun varmaankin pitäisi äänestää Jaronaa. Se kun haukkui päiväuneni Beyonceen rumaksi ja lihavaksi, josta päättelin hänen olevan vielä paljon jumalaisemman näköinen. Ei kai hänellä muuten olisi ollut varaa dissata Beyonceeta. Ja haukkui Rouva Ratikankin samaan syssyyn kuin Yrppä konsanaan. ;-)Mä olen tosiaan vajonnut näin alas, että ostan ääniä...
Jarona kieltämäti kuulostaa hyvältä! Joten en loukkaannu, jos valitset hänet. Tai ainakaan en tuo sitä julki. tykkäät kirjoitti:
on varsin timmissä kunnosa. Ei sillä mitään mahaa oe runsaasta kebabin syömisestä huolimatta :)
- kebabin mättäminen
timanttia kirjoitti:
on varsin timmissä kunnosa. Ei sillä mitään mahaa oe runsaasta kebabin syömisestä huolimatta :)
ja kynäniskailu koneen vieressä ei siis ole jättänyt jälkiään hintelään pojan kehoon????
kebabin mättäminen kirjoitti:
ja kynäniskailu koneen vieressä ei siis ole jättänyt jälkiään hintelään pojan kehoon????
asiat ei oo jättäny jälkiä myöskään mun kehoon !
- valheeksi
timanttia kirjoitti:
asiat ei oo jättäny jälkiä myöskään mun kehoon !
koska olen nähnyt kuvan.
kebabin mättäminen kirjoitti:
Viimeksi joku arveli, että olen pieni ja pönäkkä. Lisäksi käytän lipoveriä ja kävelen nopeasti. Minusta se oli hauskin mielikuva ikinä. Pitäisiköhän lisätä galleriasivulle? ;-)
valheeksi kirjoitti:
koska olen nähnyt kuvan.
jälkiä siitä kuvasta löytyi? Laardiako? Kysyhän koppavaltahorolta joka on nähny mut livenä, mä luulen että se on eri mieltä sun kanssa :)
- oot tämän
Ratikkakuski kirjoitti:
Viimeksi joku arveli, että olen pieni ja pönäkkä. Lisäksi käytän lipoveriä ja kävelen nopeasti. Minusta se oli hauskin mielikuva ikinä. Pitäisiköhän lisätä galleriasivulle? ;-)
näköinen :)
http://www.nykypaiva.fi/uplimages/2007/10/11298.jpg
Hieman enemmän mahaa, virttyneempi bleiseri ja farkut suorien housujen tilalle niin se on siinä!!!! - kehuu sua
timanttia kirjoitti:
jälkiä siitä kuvasta löytyi? Laardiako? Kysyhän koppavaltahorolta joka on nähny mut livenä, mä luulen että se on eri mieltä sun kanssa :)
ihan pokkana koska ootte frendejä ja sä suuttusit jos se sanois sun naamaa pöhöttyneeksi.
oot tämän kirjoitti:
näköinen :)
http://www.nykypaiva.fi/uplimages/2007/10/11298.jpg
Hieman enemmän mahaa, virttyneempi bleiseri ja farkut suorien housujen tilalle niin se on siinä!!!!Minä läpäisin elokuussa palomiesten kuntotestin kiitettävällä. Kokeilepas samaa ja tule sitten luomaan mielikuviasi. On sitä jotain muutakin tehty kuin palstailtu, dokattu ja syöty kebabia. Treenaaminen vain on palstalla tylsä puheenaihe.
kehuu sua kirjoitti:
ihan pokkana koska ootte frendejä ja sä suuttusit jos se sanois sun naamaa pöhöttyneeksi.
kertonut mitä merkkejä sä näit siitä kuvasta? Sit toinen juttu, pystynkö mä valehtelemaan ulkonäöstäni jotain kun about kymmenen palstan lukijaa on nähny mut luonnossa:)
- Minä taas
Ratikkakuski kirjoitti:
Minä läpäisin elokuussa palomiesten kuntotestin kiitettävällä. Kokeilepas samaa ja tule sitten luomaan mielikuviasi. On sitä jotain muutakin tehty kuin palstailtu, dokattu ja syöty kebabia. Treenaaminen vain on palstalla tylsä puheenaihe.
vedin viime vuonna läpi Finlandia hiihdon, Tukholman maratonin ja Half Ironmanin Joroisissa.
Minä taas kirjoitti:
vedin viime vuonna läpi Finlandia hiihdon, Tukholman maratonin ja Half Ironmanin Joroisissa.
Sitten sinulla lienee varaa arvostella. Respect!
Minä taas kirjoitti:
Miksi ratikan timmi kunto on sulle uhka, jos ite oot ironman?
Ratikkakuski kirjoitti:
Sitten sinulla lienee varaa arvostella. Respect!
oo vetäny maratonin tv-tuolin ja jääkaapin välillä?
- Vituttaa vaan
timanttia kirjoitti:
Miksi ratikan timmi kunto on sulle uhka, jos ite oot ironman?
ku tiedän että se on Velipekka Nummikosken näköinen!!!!
Jk. Half Ironmanin läpäissyt ei ole Ironman. Vituttaa vaan kirjoitti:
Jk. Half Ironmanin läpäissyt ei ole Ironman.Minulla suorastaan nousee pissi päähän kun ajattelen, miten voimakkaita tunteita ja mielikuvia onnistun hertättämään ventovieraissa ihmisissä, joita en ole edes koskaan tavannut. Mutta mitä se kertoo sinusta itsestäsi?
- arvaus.
Ratikkakuski kirjoitti:
Minulla suorastaan nousee pissi päähän kun ajattelen, miten voimakkaita tunteita ja mielikuvia onnistun hertättämään ventovieraissa ihmisissä, joita en ole edes koskaan tavannut. Mutta mitä se kertoo sinusta itsestäsi?
Olen tylsistynyt?????
Vituttaa vaan kirjoitti:
Jk. Half Ironmanin läpäissyt ei ole Ironman.velipekka nummikoskea, niin mikä siinä sinua vituttaa?
- kavereitasi
timanttia kirjoitti:
velipekka nummikoskea, niin mikä siinä sinua vituttaa?
miksi kuvittelet että he kommentoivat ulkonäköäsi rehellisesti????
kavereitasi kirjoitti:
Meinaatko, että Timangin itsetunto kaipaa palstalta katteetonta pönkitystä?
kavereitasi kirjoitti:
tarvitse siihen kommentaattoreita. Tiedän itse että ulkonäkö on kunnossa ja se riittää minulle. Jos se ei riitä sulle niin se on oikeestaan yhdentekevää, en mä ala siitä enempää väittelemään.
- näköinen olet
timanttia kirjoitti:
tarvitse siihen kommentaattoreita. Tiedän itse että ulkonäkö on kunnossa ja se riittää minulle. Jos se ei riitä sulle niin se on oikeestaan yhdentekevää, en mä ala siitä enempää väittelemään.
mutta et erityisen kaunis. Tavallisen näköinen jonka kroppaan ikä on alkanut tekemään tähtävänsä.
- vanhenevat
näköinen olet kirjoitti:
mutta et erityisen kaunis. Tavallisen näköinen jonka kroppaan ikä on alkanut tekemään tähtävänsä.
rumalla tavalla:(
vanhenevat kirjoitti:
rumalla tavalla:(
Silloin voi aina syödä rypyt siloisiksi. Mutta mitäs turnipsi tekee samassa tilanteessa?
näköinen olet kirjoitti:
edellisen viestin kysymys oli millä tavalla mun kroppaan ikä on tehnyt tehtävänsä? Missä sä olet mun kropan nähnyt?
- itke iines.
timanttia kirjoitti:
edellisen viestin kysymys oli millä tavalla mun kroppaan ikä on tehnyt tehtävänsä? Missä sä olet mun kropan nähnyt?
Kyllä sua joku mies varmaan pitää seksinä ja timminä.
timanttia kirjoitti:
Mä riitän itelleni ja sillon riittää monessa tapauksessa muillekin :)
- KoppavaHoro
valheeksi kirjoitti:
koska olen nähnyt kuvan.
Sitten mä en edes halua kuulla mitä mieltä olet minusta...
Jos totuus on kerran aina toisenlainen kuin elävä ihminen. timanttia kirjoitti:
oo vetäny maratonin tv-tuolin ja jääkaapin välillä?
osallistuin Helsingin maratooniin kaverin kanssa.
Istuttiin kahviossa ja katsottiin kun toiset juoksivat kahvion ohitse :Dtimanttia kirjoitti:
Tuota miehekkäämpää olisi kommentoida ihan nimimerkillä eikä huudella puskista, kun tyyli on kuitenkin tunnistattavissa :)
minun fiiliksilläni yksi ylitse muiden. Serpico.
Mun mielestä mä oon jo tosi sexy tuos julkises galtsukuvaskin. Puhumattakaa pään sisällöstä.
intiimi kysymys, sorry:)
- random_N
Äänestän itseäni.
Makoilen tässä puoli-istuvassa asennossa, läppäri sylissä.
Jalassa vain parista kohta reikäiset pitkikset (= kalsarit) ja huopatohvelit, yläosana t-paita jossa teksti pesunkestävä martta. Tukka sinänsä ruodussa mutta koottu päälaelle semmosella hippihässäkällä.
Vasemman käden ulottuvilla vissylasi, oikealla puolella meheviä kalkkunavoileipiä.
Ihan ku homer simpson siis. ratikka ja muut vastaavat vuosikausien vakkarit jotka eivät silti uskalla näyttää naamaansa täällä, illuusiossa on helppo elää ja varsinkin ruokkia toisten illuusiota. Seisoo pelkästä ajatuksesta.
- fsdfedf
kun katsot tuota omaa kuvaasi?
Ratikkakuski kirjoitti:
Kai se vain on uskottava. ;-)
huisin hauska juttu. Mitäs mielipuolta oot siitä että sun ihannoimat jenkit polkas nollakoroissa setelikoneen käyntiin, pyllistät edelleen sinne minne aurinko laskee.
yrmio kirjoitti:
huisin hauska juttu. Mitäs mielipuolta oot siitä että sun ihannoimat jenkit polkas nollakoroissa setelikoneen käyntiin, pyllistät edelleen sinne minne aurinko laskee.
Sinulla on vissiin sisälukutaidossa parantamisen varaa jos olet saanut päähäsi, että minä olen suuri USA:n ystävä. Puhumattakaan, että pitäisin George W Bushin politiikasta. Mutta en pidä sen enempää Putinin tai Medjedevinkään politiikasta.
Ratikkakuski kirjoitti:
Sinulla on vissiin sisälukutaidossa parantamisen varaa jos olet saanut päähäsi, että minä olen suuri USA:n ystävä. Puhumattakaan, että pitäisin George W Bushin politiikasta. Mutta en pidä sen enempää Putinin tai Medjedevinkään politiikasta.
sä oot tän keskustelun perusteella selkeesti seksikkäin :) Erityisesti painaa vaakakupissa toi yrmion mielipide mikä tuli vertaisryhmästä, mieheltä miehelle !
timanttia kirjoitti:
sä oot tän keskustelun perusteella selkeesti seksikkäin :) Erityisesti painaa vaakakupissa toi yrmion mielipide mikä tuli vertaisryhmästä, mieheltä miehelle !
näpytteleen yyberväärin sun nimmarin :):)
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1556450Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2064105PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4852837- 322784
- 2012375
- 1862109
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1481517- 581354
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.371314Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?891074