Tietäiskö kukaan mistä sais tilattuu tai edes ostettuu paikanpäältä koripallokenkiä kokoo 38-39?!?Mulla olis pakottava tarve saada uudet, mut täällä ei oikeen missään myydä niin pieniä=(!!
Kiitti kauheesti, jos joku voi auttaa!!
Koripallokenkiä naisille
3
1667
Vastaukset
- kata
hä?! ei löydy nii pieniä?! outoa... kyllä luulis ihan tavallisesta urheilukapusta löytyvän!
ja jossei tosiaankaa löydy ni meet johonki vähä isompaa kaupunkii ni eiköhän ala löytyy!:> - Mörri möykky
Mis asut?jos asut lähel hesaa siel on monta kauppaa mist voi ostaa kenkiä.jos asut esim. lahen lähel niin sielkin on hyviä kauppoja.sielt ostin omat kenkäni...terveisin tyttö kouvolasta.
- pelaaja
no moi! mene topsporttiin ja sano et koriskenkii 38-39 ja sit se tuo sulle pinon kenkiä ja eikun vaan kokeilee..=) niin se mullekin kävi.=) mulöle ei mennannu löytää 40 kokoo...=) kato oon 10wee ja pelaan porvoontarmossa niin on niin iso jalka..=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161