Koripallokenkiä naisille

Apua kaipaava

Tietäiskö kukaan mistä sais tilattuu tai edes ostettuu paikanpäältä koripallokenkiä kokoo 38-39?!?Mulla olis pakottava tarve saada uudet, mut täällä ei oikeen missään myydä niin pieniä=(!!
Kiitti kauheesti, jos joku voi auttaa!!

3

1667

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kata

hä?! ei löydy nii pieniä?! outoa... kyllä luulis ihan tavallisesta urheilukapusta löytyvän!

ja jossei tosiaankaa löydy ni meet johonki vähä isompaa kaupunkii ni eiköhän ala löytyy!:>

• Mörri möykky

Mis asut?jos asut lähel hesaa siel on monta kauppaa mist voi ostaa kenkiä.jos asut esim. lahen lähel niin sielkin on hyviä kauppoja.sielt ostin omat kenkäni...terveisin tyttö kouvolasta.

• pelaaja

no moi! mene topsporttiin ja sano et koriskenkii 38-39 ja sit se tuo sulle pinon kenkiä ja eikun vaan kokeilee..=) niin se mullekin kävi.=) mulöle ei mennannu löytää 40 kokoo...=) kato oon 10wee ja pelaan porvoontarmossa niin on niin iso jalka..=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe