Mikä on sinun suosikki:
Zabaglione
Vadelmamarmeladi
ananas
Hasselpähkinä
Suklaatryffeli
tumma suklaa
Suklaacrisp
Pehmee toffee
Minttu
..mun suosikki on suklaatryffeli.
G--Juhlapöydän konvehdit
21
627
Vastaukset
- Enrique_Lister
Zabaglione
- cookos
muuten oikeesti syön ensin..mitä se liekään :D
- Enrique_Lister
cookos kirjoitti:
muuten oikeesti syön ensin..mitä se liekään :D
On italialainen jälkiruoka.
- cookos
Enrique_Lister kirjoitti:
On italialainen jälkiruoka.
veikata, että se viittaa italiaan. Mut kiitos tiedosta...
kohvehtirasia uppoaa kokonaisuudessaan alta viiden minuutin.
- cookos
nään sieluni silmillä kun sä mätät niitä suuhus :D..ei sen puoleen syön itekin sen yhden levyn kerralla. Kummallista..muuten en syö ollenkaan oikeestaan suklaata. Jouluna vaan.
- orpana-67
herkkua. Toinen on tuo Zabaglione ja toinen se pehmee toffee :) Nam.
Suklaatryffeli, ananas ja minttu on pahimmat... - uk-ko
tiedän, mikä oli paras. Mutta muuten en erota noita toisistaan. Luulen että en tykkää yhtä paljon tuosta mintusta ja ananaksesta.
- cookos
ihan viimeiseksi. Vaikka ovat ihan hyviä.
- En.kerro
miunkin suosikki on suklaatryffeli. :)Minttusuklaat jää miulta väliin.
- tstorotta
toffeista tulee aina tappelu, kuka ne saa.:)
- KoppavaHoro
mä luulen, että se tän vuoden suosikki löytyy noista itse tehdyistä (5 sorttia).
Lime-valkosuklaa on ainakin tosi jees. :p
Mutta jos mennään noihin Pandan konvehteihin, niin kyllä se on se ananas. Kukaan muu ei tykkää siitä! Jee!
Eikä suklaacrispikään paha ole, mutta niitä harvemmin on jäljellä siinä vaiheessa kun minä rasialle vaivaudun.- cookos
just tästä kookosrasvasta ;) ja kanamunasta vatkaten. ja maustanut ne konjakilla ja viskillä..ihaniii...
- KoppavaHoro
cookos kirjoitti:
just tästä kookosrasvasta ;) ja kanamunasta vatkaten. ja maustanut ne konjakilla ja viskillä..ihaniii...
kookosrasva vielä käyttämättä.
Näihin tein pari erilaista massaa, lähinnä tuli suklaata, kermaa ja voita... :p - cookos
KoppavaHoro kirjoitti:
kookosrasva vielä käyttämättä.
Näihin tein pari erilaista massaa, lähinnä tuli suklaata, kermaa ja voita... :ptulee ihanan suussa sulavia tryffeleitä. ne piti vaan säilyttää viileessä. Oikeesti sulivat suuhun...nam.
- sirpamaikkarilta
ellei se oo luomua tai muuten vaan reilua kauppaa. Joten valitsen Finlandia-marmeladia.
- gek-ko
syön ne tässä järjestyksessä:
zabaglione
hasselipähkinä
suklaacrisp
tässä vaiheessa alkaa jo vähän vituttaa, koska kaikki parhaimmat on menny- cookos
siis kun parhaat on menneet, sitten laiskasti puntaroit haluatko ottaa enää vain jätätkö syömättä?! Mut siinä käy niin, että makeenhimo voittaa ja napsit ne loputkin ;D
- tytöt,
cookos kirjoitti:
siis kun parhaat on menneet, sitten laiskasti puntaroit haluatko ottaa enää vain jätätkö syömättä?! Mut siinä käy niin, että makeenhimo voittaa ja napsit ne loputkin ;D
onhan siellä alla vielä toinen kerros.
Ja loput koiralle :) - cookos
tytöt, kirjoitti:
onhan siellä alla vielä toinen kerros.
Ja loput koiralle :)niin että kaadan ne huonot alimman kerroksen päälle..ja jatkan siitä.
Koirille ei saa syöttää ihmisten suklaata, se voi olla hengenvaarallista niille.
glögimäistä...
Osaan sanoa joulun jälkeen paremmin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."692352Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2452323- 1201538
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis371373Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641357- 1331319
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711220Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.811008Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73999Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102989