Ipod nano - kappaleiden poistaminen

villeeeee

Miten nämä kappaleet ja tiedostot voi poistaa tästä soittimesta? En tarkoita siis että koko soitin pitäisi tyhjentää, vaan että itse valitsee poistettavat?

10

4101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Candela9

      Minuakin kiinnostaisi tietää, miten iPod nanosta voi poistaa yksittäsiä kappaleita!

      • 1stMacFinn

        Kytke iPod koneeseen, valitse iPod ja sen musiikki ja etsi poistettava biisi, valitse se ja delete. Sinne katos bittiavaruuteen.


      • mac..
        1stMacFinn kirjoitti:

        Kytke iPod koneeseen, valitse iPod ja sen musiikki ja etsi poistettava biisi, valitse se ja delete. Sinne katos bittiavaruuteen.

        Varsinaisesti pois, vaan synkronoidaan ne pois soittimesta.


    • Mäkkihöperö

      Poista kipaleet iTunesin kirjastosta ja synkronoi uudestaan.

      Jos kuitenkin haluat säilyttää kipaleet tietokoneella, niin tee soittolista, josta puuttuu halutut kipaleet ja synkronoi tämän soittolistan kanssa.

      • villeeeee

        Pitääkö tuo siis synkronoida niin että vetää sen "Musiikki" -kohdan siihen Ipod nanon päälle? Kun teen niin, ei tapahdu mitään?


      • Mäkkihöperö
        villeeeee kirjoitti:

        Pitääkö tuo siis synkronoida niin että vetää sen "Musiikki" -kohdan siihen Ipod nanon päälle? Kun teen niin, ei tapahdu mitään?

        Synkronointi tapahtuu automaagisesti, kun vain annat sille luvan.
        Asetuksista voit määritellä, mitä synkronoidaan eli mikä soittolista jos ei koko kirjastoa.


      • villeeeee
        Mäkkihöperö kirjoitti:

        Synkronointi tapahtuu automaagisesti, kun vain annat sille luvan.
        Asetuksista voit määritellä, mitä synkronoidaan eli mikä soittolista jos ei koko kirjastoa.

        ongelma on jo ratkennut


      • joku...
        villeeeee kirjoitti:

        ongelma on jo ratkennut

        Mut en mä ainakaa oo viel saanu niit synkrönoitua sieltä pois. Haluaisin tyhjentää KOKO ipod:in?!


      • kajsku
        joku... kirjoitti:

        Mut en mä ainakaa oo viel saanu niit synkrönoitua sieltä pois. Haluaisin tyhjentää KOKO ipod:in?!

        ... minäkin haluasin tietäää tämän , koaka minua tympäisee , koska siinä on ihan kauheita kappaleita...

        mun kaveri laitto ne siihe ja ne on iha sellasia karjunta musiikkia , haluaisin sinne kerta sellasta ballaadeja ja kari tapioita.
        :: )


      • Nimsee
        villeeeee kirjoitti:

        ongelma on jo ratkennut

        Miten ratkaisit sen?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe