Miten nämä kappaleet ja tiedostot voi poistaa tästä soittimesta? En tarkoita siis että koko soitin pitäisi tyhjentää, vaan että itse valitsee poistettavat?
Ipod nano - kappaleiden poistaminen
10
4178
Vastaukset
- Candela9
Minuakin kiinnostaisi tietää, miten iPod nanosta voi poistaa yksittäsiä kappaleita!
- 1stMacFinn
Kytke iPod koneeseen, valitse iPod ja sen musiikki ja etsi poistettava biisi, valitse se ja delete. Sinne katos bittiavaruuteen.
- mac..
1stMacFinn kirjoitti:
Kytke iPod koneeseen, valitse iPod ja sen musiikki ja etsi poistettava biisi, valitse se ja delete. Sinne katos bittiavaruuteen.
Varsinaisesti pois, vaan synkronoidaan ne pois soittimesta.
- Mäkkihöperö
Poista kipaleet iTunesin kirjastosta ja synkronoi uudestaan.
Jos kuitenkin haluat säilyttää kipaleet tietokoneella, niin tee soittolista, josta puuttuu halutut kipaleet ja synkronoi tämän soittolistan kanssa.- villeeeee
Pitääkö tuo siis synkronoida niin että vetää sen "Musiikki" -kohdan siihen Ipod nanon päälle? Kun teen niin, ei tapahdu mitään?
- Mäkkihöperö
villeeeee kirjoitti:
Pitääkö tuo siis synkronoida niin että vetää sen "Musiikki" -kohdan siihen Ipod nanon päälle? Kun teen niin, ei tapahdu mitään?
Synkronointi tapahtuu automaagisesti, kun vain annat sille luvan.
Asetuksista voit määritellä, mitä synkronoidaan eli mikä soittolista jos ei koko kirjastoa. - villeeeee
Mäkkihöperö kirjoitti:
Synkronointi tapahtuu automaagisesti, kun vain annat sille luvan.
Asetuksista voit määritellä, mitä synkronoidaan eli mikä soittolista jos ei koko kirjastoa.ongelma on jo ratkennut
- joku...
villeeeee kirjoitti:
ongelma on jo ratkennut
Mut en mä ainakaa oo viel saanu niit synkrönoitua sieltä pois. Haluaisin tyhjentää KOKO ipod:in?!
- kajsku
joku... kirjoitti:
Mut en mä ainakaa oo viel saanu niit synkrönoitua sieltä pois. Haluaisin tyhjentää KOKO ipod:in?!
... minäkin haluasin tietäää tämän , koaka minua tympäisee , koska siinä on ihan kauheita kappaleita...
mun kaveri laitto ne siihe ja ne on iha sellasia karjunta musiikkia , haluaisin sinne kerta sellasta ballaadeja ja kari tapioita.
:: ) - Nimsee
villeeeee kirjoitti:
ongelma on jo ratkennut
Miten ratkaisit sen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1483955Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso123511Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai482952Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani122902Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1442531- 502204
Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist161458"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For1001410Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es631314Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t381189