Greengard

Orlando/Kissimmee

Olemme menossa Orlandon seudulle lomalle pariksi viikoksi tammikuussa,kentttiä näkyy löytyvän "kiitettävästi" mutten ole löytänyt tietoja mahd.
kursseista greengardin hankkimisesksi, vai onko niin
ettei Floridassa moista edes tarvita. Jos tiedät
asian todellisuuden niin vastaathan ihmeessä,-
auttaisit paljon.Terv.Tonttu Tapanina.

3

773

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiaa tarkemmin

joten vastaanpa tähän. En ole kuullut että USA:ssa olisi mitään golfiin liittyvää greegardia. Olen sen verran opiskellut greengardia, että ilmeisesti ainakin Virossa ja Ranskassa - muistaakseni jossain muuallakin - en muista missä - joku tällainen greengard on.

Nytkun sähköpostissa tulee näitä meilejä, että tohtorin tutkinto tai MBA tms. ilman opiskelua niin joku voisi kyllä kysyä sieltä (ihan vaan hauska tietää) että pystyykö niiden printterillä printtaamaan greengardin - ja sitten raportoimaan tänne. Itselläni tuo on jo niin ei sillätavalla xtreemisti kiinnosta.

USA:ssa on käsittääkseni kunnallisia kenttiä, joille pääsee kukavaan kuokkimaan ja sitten yksityisiä kenttiä, joille voi olla sellaiset sisäänpääsyvaatimukset, että oksat pois (täytyy ehkä tuntea kylän kuningas tai ainakin poppamies).

• Nimetön

100% varma tieto!!! Olen asunut Floridassa puolet elämästäni ja pelannut siellä golffia yli 20 vuotta. Nyt kun muutin Suomeen niin loppui golfin harrastus kun minua ei kelpuuteta kentille.

HUOM! Yksityisille kentille ei tietenkään pääse pelaamaan mutta kunnallisia kenttiä löytyy pilvin pimein Orlandon seudulta.

• Aloittaja

Kitos asiallisista vastauksista, siis kyseessä on
        poikani, jolle ajattelimme kurssin ja greengardin
        suorittamista lomamme aikana. Eli että olisi hyödyllistä ajankulua paikan päällä ja voisi
        pelailla ensi kesänä myös Suomessa.
        Birdie pitoista vuotta 2009 kaikille golfareille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4662
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1957
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1640
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      135
      1211
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1131
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1056
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      953
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      926
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      882
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      858
    Aihe