Olemme menossa Orlandon seudulle lomalle pariksi viikoksi tammikuussa,kentttiä näkyy löytyvän "kiitettävästi" mutten ole löytänyt tietoja mahd.
kursseista greengardin hankkimisesksi, vai onko niin
ettei Floridassa moista edes tarvita. Jos tiedät
asian todellisuuden niin vastaathan ihmeessä,-
auttaisit paljon.Terv.Tonttu Tapanina.
Greengard
3
754
Vastaukset
- asiaa tarkemmin
joten vastaanpa tähän. En ole kuullut että USA:ssa olisi mitään golfiin liittyvää greegardia. Olen sen verran opiskellut greengardia, että ilmeisesti ainakin Virossa ja Ranskassa - muistaakseni jossain muuallakin - en muista missä - joku tällainen greengard on.
Nytkun sähköpostissa tulee näitä meilejä, että tohtorin tutkinto tai MBA tms. ilman opiskelua niin joku voisi kyllä kysyä sieltä (ihan vaan hauska tietää) että pystyykö niiden printterillä printtaamaan greengardin - ja sitten raportoimaan tänne. Itselläni tuo on jo niin ei sillätavalla xtreemisti kiinnosta.
USA:ssa on käsittääkseni kunnallisia kenttiä, joille pääsee kukavaan kuokkimaan ja sitten yksityisiä kenttiä, joille voi olla sellaiset sisäänpääsyvaatimukset, että oksat pois (täytyy ehkä tuntea kylän kuningas tai ainakin poppamies). - Nimetön
100% varma tieto!!! Olen asunut Floridassa puolet elämästäni ja pelannut siellä golffia yli 20 vuotta. Nyt kun muutin Suomeen niin loppui golfin harrastus kun minua ei kelpuuteta kentille.
HUOM! Yksityisille kentille ei tietenkään pääse pelaamaan mutta kunnallisia kenttiä löytyy pilvin pimein Orlandon seudulta.- Aloittaja
Kitos asiallisista vastauksista, siis kyseessä on
poikani, jolle ajattelimme kurssin ja greengardin
suorittamista lomamme aikana. Eli että olisi hyödyllistä ajankulua paikan päällä ja voisi
pelailla ensi kesänä myös Suomessa.
Birdie pitoista vuotta 2009 kaikille golfareille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18956- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875