siis ei saatana mitä kusetusta tollaset jyrki kataisen fitness jugurtti murot, niistä ehkä 1/20 osaa muroista on jugurtti kuorrutettuja! KUSETUSTA SANON MINÄ!!!
paketin kannessa on kuva missä puolet muroista olisi jugurtilla kuorrutettuja. saatana.
fitnessin jogurttimurot = KUSETUSTA!
7
2094
Vastaukset
- valmistajalle
Lukee siinä paketissa jossain ihan pienellä, paljonko siinä on niitä jogurttuímuorja.
Anna palautetta valmistajalle. Niin tein minäkin ja sain hyvitystä. - blabbblab
Mun mielestä toi on jo melkeen itsestäänselvää. Kyllähän sen tietää ettei ne pakkausten kuvat ikinä pidä paikkansa :D Ihan sama ku jossain Hesessä, kuvissa hampurilaiset on muhkeita ja pursuu täytteitä, mut tilaa sellanen ja saat jonkun katujyrän alle jääneen.
- Kuluttaja..
Hesessäkin kannattaa valittaa ja kaikkialla muuallakin saa ainakin rahansa takaisin ja joskus ekstraakin;D
- täyttä shittiä..
Kuluttaja.. kirjoitti:
Hesessäkin kannattaa valittaa ja kaikkialla muuallakin saa ainakin rahansa takaisin ja joskus ekstraakin;D
Kannattaa huomioida, että ei ne "fitnes"-murot muutenkaan ole sitä mitä luvataan. Paljon turhaa energiaa, eikä kuitupitoisuudellakaan voi hehkutella... Kaurahiutaleet on paljon parempi vaihtoehto :)
- Nuuska Natu
täyttä shittiä.. kirjoitti:
Kannattaa huomioida, että ei ne "fitnes"-murot muutenkaan ole sitä mitä luvataan. Paljon turhaa energiaa, eikä kuitupitoisuudellakaan voi hehkutella... Kaurahiutaleet on paljon parempi vaihtoehto :)
Monet mussuttaa noita sokerimuroja ihan hirveitä määriä. Se mua vituttaa että niitä markkinoidaan jotenkin terveellisinä. Ne on ihan hyviä aamupalaksi, mutta ne on pelkkää hiilihydraattia, eli nostavat verensokerin ylös ja lihottavat enemmän syötynä. Väitän että lasillinen rypsiöljyä päivässä lihottaa vähemmän kun murot.
- coffin
eikä niillä ainakaan laihdu.
- pozy
toi katujyrän alle jääny oli ihan loistava pikkasen repesin!!! :):):):):):):) itse olen kutsunut hesen juustohampurilaista seinäänheitetyks! ja ne jugurtti murot on ihan yhtä kaloripitoisia kuin monet karkit! ja niitä päälleystettyjä on ihan liian vähän :I
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191652
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991478Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36891Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38791Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50776Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43728Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56718Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37710Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37680