siis ei saatana mitä kusetusta tollaset jyrki kataisen fitness jugurtti murot, niistä ehkä 1/20 osaa muroista on jugurtti kuorrutettuja! KUSETUSTA SANON MINÄ!!!
paketin kannessa on kuva missä puolet muroista olisi jugurtilla kuorrutettuja. saatana.
fitnessin jogurttimurot = KUSETUSTA!
7
2141
Vastaukset
- valmistajalle
Lukee siinä paketissa jossain ihan pienellä, paljonko siinä on niitä jogurttuímuorja.
Anna palautetta valmistajalle. Niin tein minäkin ja sain hyvitystä. - blabbblab
Mun mielestä toi on jo melkeen itsestäänselvää. Kyllähän sen tietää ettei ne pakkausten kuvat ikinä pidä paikkansa :D Ihan sama ku jossain Hesessä, kuvissa hampurilaiset on muhkeita ja pursuu täytteitä, mut tilaa sellanen ja saat jonkun katujyrän alle jääneen.
- Kuluttaja..
Hesessäkin kannattaa valittaa ja kaikkialla muuallakin saa ainakin rahansa takaisin ja joskus ekstraakin;D
- täyttä shittiä..
Kuluttaja.. kirjoitti:
Hesessäkin kannattaa valittaa ja kaikkialla muuallakin saa ainakin rahansa takaisin ja joskus ekstraakin;D
Kannattaa huomioida, että ei ne "fitnes"-murot muutenkaan ole sitä mitä luvataan. Paljon turhaa energiaa, eikä kuitupitoisuudellakaan voi hehkutella... Kaurahiutaleet on paljon parempi vaihtoehto :)
- Nuuska Natu
täyttä shittiä.. kirjoitti:
Kannattaa huomioida, että ei ne "fitnes"-murot muutenkaan ole sitä mitä luvataan. Paljon turhaa energiaa, eikä kuitupitoisuudellakaan voi hehkutella... Kaurahiutaleet on paljon parempi vaihtoehto :)
Monet mussuttaa noita sokerimuroja ihan hirveitä määriä. Se mua vituttaa että niitä markkinoidaan jotenkin terveellisinä. Ne on ihan hyviä aamupalaksi, mutta ne on pelkkää hiilihydraattia, eli nostavat verensokerin ylös ja lihottavat enemmän syötynä. Väitän että lasillinen rypsiöljyä päivässä lihottaa vähemmän kun murot.
- coffin
eikä niillä ainakaan laihdu.
- pozy
toi katujyrän alle jääny oli ihan loistava pikkasen repesin!!! :):):):):):):) itse olen kutsunut hesen juustohampurilaista seinäänheitetyks! ja ne jugurtti murot on ihan yhtä kaloripitoisia kuin monet karkit! ja niitä päälleystettyjä on ihan liian vähän :I
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.38013483Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju524276S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam1094103Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu364040Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko633891- 853344
- 1053222
Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta643218IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1453169Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1602921