Kilpailuasiamiehen ja poliisin tulisi tutkia ja keskeyttää katsastusalalla vallitseva kartelli. Lähes kaikki ulkomaalaisessa omistuksessa olevat katsastusasemat sopivat vuosittain "vapaan hinnottelun" katsastusmaksut.
Katsastusalan kartellisopimukset ovat pahimpaa rikollisuutta, joka tulisi karsia ankaralla kädellä.
Kilpailuasiamiehen ja poliisin
7
1231
Vastaukset
- ihan niin
uskoisin että markkina johtaja, jolla eniten asemia nostaa hintaa ja muut seuraa perässä.
hinnat kannattaa pitää samalla tasolla, koska hinnan merkitys katsastusmääriin on pieni ja kun hinta "normaali" niin viivan alle jää ennemmän.
Jos hinta olisi vaikka kymmenen ekua alle kilpailijoiden niin sitä ei määrillä pystytä korjaamaan ja parempi niin, hiljaa hyvä tulee,,
jos ja kun pienet asemat mahdollisia niin silloin todellinen kilpailu voi toteutua, kun lähtökohdat on eri pohjalla. - ei katsasteta autojamme
katsastus ei ole enää mikään tabu. Se on vain maksu PETO KAPITALISTILLE suunnatu maksu.
EU ja nämä suomen alikehittyneet egonomistit ovat syyllisiä tälle ja voimassa olevalle ajatus maailamlle mutta me kansaliset me lopetamme näitten politikkojen maailman ja poimomme sieltä ne jotka elää ihmistä ei rahaa.- hej hurraa
tässähän kiihkokommunisti tekee vallankumaousta!
Lycka till! Men behövs det? - Siperiaan!
Kommari!
- ja katsastusasemien väliset
autoliike käyttää täysin paskan auton katsastuksessa ja leima tulee, koska se on autoliike käyttää samaa katsastusasemaa, ja tuo sovitun määrän tuloja ja autoja katsastusasemalle,näin se on toiminut vuosikaudet jo
Kannattaa vähitellen harkita auton viemistä kauemmas halvemmalle asemalle, kun omalla paikkakunnalla on vain bisnesmiesten omistama A-katsastus....hintaerolla tienaa jo bensarahat.
- se kiva
ajella ympäri maata, kun kerran tienaa bensarahat. Jos niin tykkää autossa istumisesta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42457
- 47427