Kenellä on kokemuksia kyseisestä dieetistä, toimiiko? onko rankka? jaksaako sen aikana myös harrastaa liikuntaa?
Lentoemännän dieetti
6
2973
Vastaukset
- maltsiii.
olen kyseisellä dieetillä ja hyvin oon jaksanu lenkillä ja salilla käyä ja nälkäkään eioo vaivannu=)musta tää on helppo dieetti ja vaikuttava=)
- Tehoaako?
Kerrothan sitten vielä lopputuloksesta/kokemuksistasi kun kuuri on loppu.
- ninni7000
Tehoaako? kirjoitti:
Kerrothan sitten vielä lopputuloksesta/kokemuksistasi kun kuuri on loppu.
Olen ollut kyseisellä dieetillä sen neljä päivää. Kyseessä siis se paranneltu versio, jossa syödään myös ruisleipää ym. Paino putosi noin kolme kiloa, josta varmasti vähintään kaksi oli nesteitä, koska ei rasvaa lähde noin paljo tuossa ajassa. Nälkä ei ollut missään vaiheessa, vaan dieetti meni ihan hyvin. Se voi toimia hyvänä sysäyksenä lähteä muuttamaan elämäntapoja, mutta ei tuota kovin pitkään kannata jatkaa, ne kalorimäärät on siinä niin alhaiset.
- kilo per päivä!
Mutta sallittu aimoastaan sen neljä päivää. Sitten onkin elimistö sekaisin vähän aikaa. Uusi vastaava kuuri on luvallista vasta kuukauden kuluttua.
- ... kertoa!
Mikä tää dietti sit on?
Mitä saa syödä ja kuinka paljon??- ***
Toinen päivä nyt menossa ja ensimmäisenä päivänä tippui 2 kiloa! Onhan tämä vähän hölmön hommaa, mutta kun on pakko se motivaatio jostain repiä! Itse menen sen version mukaan orjallisesti, missä ei syödä leipää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315743
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus134994- 1972439
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1661810Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan801793Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike361509En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741417Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141395viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241224- 941205