mitä eroa on?

markustaja

tortillalla
burritolla ja wrapilla?

9

1734

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osaa edes

      Googlea kayttaa?

      • markustaja

        neuvotko vähän. vaikki kuinka koitan googlata niin burrito ja tortilla näyttävät aina vaan samoilta...
        se selvis jo että wrap on lähes sama, mutta kylmänä..


      • burrito
        markustaja kirjoitti:

        neuvotko vähän. vaikki kuinka koitan googlata niin burrito ja tortilla näyttävät aina vaan samoilta...
        se selvis jo että wrap on lähes sama, mutta kylmänä..

        Tortilla on maissista tai vehnasta leivottu littea, pyorea leipa. Burrito on taytetty tortilla, taytteena voi olla papuja, lihaa tai kanaa.
        Taco on taitettu tortilla jonka taytteena on jauhelihaa tai kalaa ja salaattia, sipulia ja salsaa ja hapankermaa.
        Wrap voi olla ihan mita tahansa sisallaan pitava tortilla.


      • h.moilanen

        ...että ihmiset haluavat googlettaa jotain paskaa jos täällä jostain kyselevät? Lopeta tuo urpoilu ja valittaminen. Sitähän varten tämä palsta on että täällä kysellään ja keskustellaan. Kerronko mihin voit työntää sen Googlesi...?


      • suomalainen asialla.
        h.moilanen kirjoitti:

        ...että ihmiset haluavat googlettaa jotain paskaa jos täällä jostain kyselevät? Lopeta tuo urpoilu ja valittaminen. Sitähän varten tämä palsta on että täällä kysellään ja keskustellaan. Kerronko mihin voit työntää sen Googlesi...?

        tarpeeton, tyly ja sivistymaton vastaus. Tietysti googlettaminen on vaikeata jos ei osaa englantia.
        Keskusteluksi en vastaustasi kutsuisi.


      • Miksipä
        suomalainen asialla. kirjoitti:

        tarpeeton, tyly ja sivistymaton vastaus. Tietysti googlettaminen on vaikeata jos ei osaa englantia.
        Keskusteluksi en vastaustasi kutsuisi.

        luulet että pitäisi googlata englanniksi??? Kerrohan!!! Vai etkö todellakaan tiedä, että googlata voi myös ihan täysin ja kokonaan suomeksi???!!!


      • h.moilanen
        suomalainen asialla. kirjoitti:

        tarpeeton, tyly ja sivistymaton vastaus. Tietysti googlettaminen on vaikeata jos ei osaa englantia.
        Keskusteluksi en vastaustasi kutsuisi.

        ...pointtihan on lähinnä siinä, että täällä jutellaan ja saadaan vinkkejä muilta ihmisiltä. Siis jonkin asteista sosiaalista kanssakäymistä sekä kokemusten vaihtoa. Jokainen varmaan osaa googlea käyttää kuka kykenee tänne sivustolle jotain kirjoittamaan.

        p.s olihan tuo ehkä hieman tyly mutta itse olit paljon tylympi.


      • kdflökdfglkd
        burrito kirjoitti:

        Tortilla on maissista tai vehnasta leivottu littea, pyorea leipa. Burrito on taytetty tortilla, taytteena voi olla papuja, lihaa tai kanaa.
        Taco on taitettu tortilla jonka taytteena on jauhelihaa tai kalaa ja salaattia, sipulia ja salsaa ja hapankermaa.
        Wrap voi olla ihan mita tahansa sisallaan pitava tortilla.

        Meksikolainen tortilla:
        http://en.wikipedia.org/wiki/Tortilla

        Espanjalainen tortilla:
        http://en.wikipedia.org/wiki/Tortilla_de_patatas


      • valistaa näin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      251
      2053
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1238
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1055
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      122
      779
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe