Hei!
Mikähän mahtaa olla Elixia Kalevan kertamaksu?
Kiitos
Elixian kertamaksu
5
14063
Vastaukset
- Ubbobumbbu
Ainakaan aiemmin kertamaksulla ei onnistunut. Kaverien kautta voi saada kokeilujäsenyyksiä tai voi olla ilmaisia kokeilujaksoja, mutta muuten jäsenyys on vaadittu ainakin aiemmin.
- !!!
Soitimme juuri Elixialle.
Kertamaksu on 20e
Jäsenen kanssa 15e
Jäsenneuvojan kanssa 0e
- kerran vain?
mutta onko tuossa jotain rajoitusta kuinka monta kertaa saa sama käydä jäsenen kanssa salilla? Mulle vastaanottolikka väitti, ettei mun ystäväni saisi tulla uudestaan, koska olin käynyt jo kerran viime keväänä hänen kanssaan?
Sinänsä ihan ihme sääntöjä jos ei sais tulla uudelleen edes rahalla? Hän asuu niin kaukana ettei voi edes harkita elixiaan liittymistä, mutta olisi tykännyt tulla kanssani jumpalle ja olisi itse maksanut tuon kertalipun tai minä olisin se hälle tarjonnut.
Tosi tölöt säännöt jos noin on oikeesti?- vcxvxcvxcvxcvv
Kyllä mielestäni pääsee kertamaksulla, mutta se maksuton on vain kerran. Tosin jos saat tuon jäsenen liittymään niin saat varmaankin itsellesi ilmaisen treenikuukauden ja varmaankin kutsua toisenkin kaverin.
Kyllä tuo kertamaksu on mielestäni ihan nettisivuillakin sanottu, mutta paljonhan se on. Kannattaa ehkä valita joku muu sali silloin kun menet kaverisi kanssa.
- kerran vain?
No niin se likka väitti elixian tiskillä, ettei sinne muka pääse edes rahalla toista kertaa?
Olis kiva tietää onko se totta vai oliko tuo likka vaan väärässä? En viitsisi muualle lähteä kun itselläni on tuonne kortti ja ystäväni käy tosi harvoin kylässä niin että pääsisimme yhdessä salille.
Tosin voinhan vaihtaa salia kokonaan jos noi tökköö alkaa tuolla elixiassa oleen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus54009Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872062Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50856- 47784
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184738Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34738Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35722Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119715- 35674
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648