Millaisista naisista mustat miehet pitää?

dora86

Elikkä saan aika usein seuraa mustista (ja välillä arabeista)miehistä bussissa, kaupassa ja kotiinmatkalla (asun alueella, jossa asuu paljon ulkomaalaisia). Heitä tulee yllättävän paljon juttelemaan mulle ja pienen keskustelun jälkeen ollaankin jo pyytämässä saada tavata mua viel tai halutaan niin olla ystäviä. Olen yleensä kohteliaasti kiertänyt tarjoukset. Tasan kerran olen suostunu tälläsen ystäväks ja paljastuski, et mies halus musta muutaki ku ystävää. Juttu päätyi niin, et kyseisen miehen (kumpiki oli valehtelijoita ja pettäjiä) koitti iskee mua ja kopeloi mua bileis, vaiks ties hyvin, et olen varattu, no virheistä oppii... Nyt oon ollu epäluuloinen heitä kohtaan, ja kun mulla riittää kavereita ja on oma ihana mies rinnalla, niin en näe mitään syytä tapailla vierasta mustaa miestä.

Kysymys siis kuuluu: onko naisissa jotain tiettyjä piirteitä, mitkä saa mustan miehen lähestymään heitä. Musta tuntuu, et olen aika musta mies- magneetti:D, vaikken niistä ite kiinnostunut olekkaan. Vai onko se niin, et joillekkin ihmisille vaan on helpompi tulla juttelemaan jostain syystä?

Ja miten voi kohteliaasti kieltäytyä tapaamasta uudelleen 10 minuuttia tuntemansa tuttavuuden. Ne yleensä tekee siit suuren numeron:(.

104

7799

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eioot.

      Taidat olla aika yksinkertainen, jos jaksat jutella sillä älyllisellä tasolla mihin musta kouluttamaton vetelehtijä yltää. Itse kävelisin pois tilanteesta, jatkaisin matkaa. Kokemusta on.

      • onpas

        Tiadat olla aika epäkohtelias, jos vaan kävelet pois, ku joku yrittää jutella sulle.


      • lopulta.
        onpas kirjoitti:

        Tiadat olla aika epäkohtelias, jos vaan kävelet pois, ku joku yrittää jutella sulle.

        Itsekö jatkat vaikka koko päivän. Saa sitä olla joskus itsekäs


      • koko päivää
        lopulta. kirjoitti:

        Itsekö jatkat vaikka koko päivän. Saa sitä olla joskus itsekäs

        jääkkään juttusille. Mieluummin juttelen vähän aikaa, kun olen epäkohtelias. Tiedän kuitenkin, et juttelu loppuu lyhyeen, kun pääsen kotiin tai keksin tekosyyn poistuu tilanteest. Näin on myös suomalaisten kaa, jotka tulee esim. kännis juttelemaan (koska selvinpäin se taitaa olla niin vaikeaa).


      • sanotaan
        koko päivää kirjoitti:

        jääkkään juttusille. Mieluummin juttelen vähän aikaa, kun olen epäkohtelias. Tiedän kuitenkin, et juttelu loppuu lyhyeen, kun pääsen kotiin tai keksin tekosyyn poistuu tilanteest. Näin on myös suomalaisten kaa, jotka tulee esim. kännis juttelemaan (koska selvinpäin se taitaa olla niin vaikeaa).

        Jutteletsä kännisen kanssa. Sulla on paha alemmuuden tunnne jotenkin.


      • paha tapa
        sanotaan kirjoitti:

        Jutteletsä kännisen kanssa. Sulla on paha alemmuuden tunnne jotenkin.

        lukee teksti ja ymmärtää sen miten itse haluat. En sanonut missään vaiheessa juttelevani känniläisten kans... sanoin et ne tulee juttelemaan, niinku ne juttelee melkee jokasel vastaantuleval.

        Ja jotta tä tule selväks: en juttele känniläisten kaa.


      • juttelet
        paha tapa kirjoitti:

        lukee teksti ja ymmärtää sen miten itse haluat. En sanonut missään vaiheessa juttelevani känniläisten kans... sanoin et ne tulee juttelemaan, niinku ne juttelee melkee jokasel vastaantuleval.

        Ja jotta tä tule selväks: en juttele känniläisten kaa.

        vaikka keskustelu mustan pillun perässä olevan tyypin kanssa on hyvin lähellä känniläisen juttuja. Miksi siis juttelet . vai oletko hieman kiinnostuinut?


    • tyttöparka

      tiedä, millaisten naisten kanssa miehet tuppautuvat juttelemaan ja millaisille tekemään ehdotuksia?
      Punnitsepa nyt käytöstäsi ja pukeutumistasi oikein rehellisesti ja mieti, mitä voisit tehdä, ettet olisi miesmagneetti.
      Mikään ei ole helpompaa kuin naisen kieltäytyä tapaamasta uudelleen 10 minuuttia tuntemaansa tuttavuutta. Etkö tosiaan ole ennen koskaan kieltäytynyt?

      • dora86

        vähän, mitä vihjaat tuolla pukeutumisella? Olen kai tyhmä, kun en hoksaa. Koska mulle ne ulkkismiehet on tullu juttelemaan mielestäni riippumatta siihe, miten oon ollu puheutunu, välillä on ollut parasta päällä, toisil kerroil oon näyttäny rähjäsemmält, enkä pukeudu mitenkään paljastavasti.

        Onha se helppo sanoo ei... mut rasittavaa, ku ne ei ymmärrä et ei on ei, ja ettei tosiaankaan kiinnosta. Heti ruvetaan kysymään syytä ja ehkä jopa tekemään musta rasistii.


      • tyttöparka
        dora86 kirjoitti:

        vähän, mitä vihjaat tuolla pukeutumisella? Olen kai tyhmä, kun en hoksaa. Koska mulle ne ulkkismiehet on tullu juttelemaan mielestäni riippumatta siihe, miten oon ollu puheutunu, välillä on ollut parasta päällä, toisil kerroil oon näyttäny rähjäsemmält, enkä pukeudu mitenkään paljastavasti.

        Onha se helppo sanoo ei... mut rasittavaa, ku ne ei ymmärrä et ei on ei, ja ettei tosiaankaan kiinnosta. Heti ruvetaan kysymään syytä ja ehkä jopa tekemään musta rasistii.

        on sinua näkemättä tarkemmin sanoa. Yritä itse peilin edessä tai ystävättärien avulla saada selville, mistä kiikastaa.
        Voihan syynä olla myös ilmeet, eleet tai yleensä käytös.
        Suomalaiset miehet eivät tule selvin päin kadulla juttusille, kuten täällä on jo kerrottu. Se ei kuulu hyviin tapoihin. Mustat miehet eivät tunne täkäläisiä käyttäytymisnormeja tai piittaa niistä. Heillä on myös enemmän joutoaikaa ja vähemmän normaaleja ihmissuhteita täällä.
        Ei sinusta rasistia sillä tule, ettet rupea joka ukon kanssa juttusille. Jos sen sijaan rupeat, sinusta tulee höynäytettävä helppo nakki.


      • dora86
        tyttöparka kirjoitti:

        on sinua näkemättä tarkemmin sanoa. Yritä itse peilin edessä tai ystävättärien avulla saada selville, mistä kiikastaa.
        Voihan syynä olla myös ilmeet, eleet tai yleensä käytös.
        Suomalaiset miehet eivät tule selvin päin kadulla juttusille, kuten täällä on jo kerrottu. Se ei kuulu hyviin tapoihin. Mustat miehet eivät tunne täkäläisiä käyttäytymisnormeja tai piittaa niistä. Heillä on myös enemmän joutoaikaa ja vähemmän normaaleja ihmissuhteita täällä.
        Ei sinusta rasistia sillä tule, ettet rupea joka ukon kanssa juttusille. Jos sen sijaan rupeat, sinusta tulee höynäytettävä helppo nakki.

        Pukeudun ihan naisellisesti, en liian tyrkysti (korkkareita ja farkkuja yleensä käytän, mutta kukapa ei käyttäisi.. aika moni samanikäinen). Voi olla et olen liian "ystävällinen", kun naapurin Abdul tulee juttusil. Täytyy vaan sitte ruveta suhtautumaan mustiin tylymmin, ettei tulis "kiukkuse" neidin juttusil :D.

        Kiitos vastauksestasi


      • tyttöparka
        dora86 kirjoitti:

        Pukeudun ihan naisellisesti, en liian tyrkysti (korkkareita ja farkkuja yleensä käytän, mutta kukapa ei käyttäisi.. aika moni samanikäinen). Voi olla et olen liian "ystävällinen", kun naapurin Abdul tulee juttusil. Täytyy vaan sitte ruveta suhtautumaan mustiin tylymmin, ettei tulis "kiukkuse" neidin juttusil :D.

        Kiitos vastauksestasi

        sinä naapurin setää tietenkin edelleen voit tervehtiä. Luulin, että puhe oli tuntemattomista miehistä.
        Minä en ole ikänä elämässäni ruvennut kadulla juttusille tuntemattoman miehen kanssa. Koska en ole rasisti, koskee tämä kaikkia ihonväriin katsomatta.


      • vittuuu

        Mitä vittua sä selität oikeesti.. Millaisten naisten kanssa miehet tulevat tekemään tuttavuutta.. oikeesti taidat olla joku kolmekymppinen vanhapiika. kyllä miehet tekee tuttavuutta sellaisten naisten kanssa mikä niitä viehättää ja on todella hienoa että nykyään naiset osaa pukeutua!!! Mietin vaan vielä et sun kannataisi itse miettiä miten pukeudut koska tekstisi perusteella sä istut sielä onnelan nurkassa ilman yhtään miesten katsetta tai kehua..


      • analyysisi,
        dora86 kirjoitti:

        vähän, mitä vihjaat tuolla pukeutumisella? Olen kai tyhmä, kun en hoksaa. Koska mulle ne ulkkismiehet on tullu juttelemaan mielestäni riippumatta siihe, miten oon ollu puheutunu, välillä on ollut parasta päällä, toisil kerroil oon näyttäny rähjäsemmält, enkä pukeudu mitenkään paljastavasti.

        Onha se helppo sanoo ei... mut rasittavaa, ku ne ei ymmärrä et ei on ei, ja ettei tosiaankaan kiinnosta. Heti ruvetaan kysymään syytä ja ehkä jopa tekemään musta rasistii.

        Olethan Dora ,blondi tai Blondattu?
        Olet nykerönenäinen ja sinulla on suurehko suu sekä leveät kissan posket? Naurat herkästi purskahtain ,vilkuilet iloisesti ympärillesi,etkä käännä heille selkääsi vaan aloitat lupaavasti keskustelun Tankeroenglannillasi? Jos osakaan näistä väittämistä on oikein niin ei tarvitse ihmetellä "viuhkaasi" mustien taholta!


    • €$@

      naisista, joilla on Suomen tai jonkun muun EU-maan kansalaisuus. Ulkonäöllä ei ole merkitystä.

    • hahhaaaaa

      vai oikein 'miesmagneetti' hahhaa on normaalia tulla juttelemaan jos mies on hetero. Toisin kuin suomimiehet jotka vetävät päänsä täyteen ja vasta sitten saattavat tulla sanomaan muutaman sanan. Jos nainen ei ole kiinnostunut alkaa nimittely.
      Yleensä katsekontaktin etsiminen voi viestittää ulkkiksille että olet kiinnostunut. Asiallisesti voit sanoa ettet ole kiinnostunut.

      • dora86

        olevani mikään miesmagneetti, vaan sanoin yksinkertaisesti, et musta on kummaa, et nimenomaan erityisesti mustat miehet tulee jututtaa mua... suomalaiset vaan baaris kännis (en käy baaris usein, koska ite en juo ollenkaan).
        Hassuu, et edellispäivänäkin kävelin muina miehinä (tai naisina) kotiin, kun huomasin, et vieres kävelevä musta mies oli jo viiden minuutin ajan yrittäny jutella mulle (kuuntelin musaa aika lujaa kännykäst, enne ku huomasin). En katsekontaktii tehnykkää, ja se oli silti turhn kiinnostunu.
        Asiallisesti olenkin aina sanonu, ettei kiinnosta, mut sitten ne tekee siit turhan suuren numeron (vai uskooks ne olevast sellasii pillumagneettei, kenest naisen on vaikee kieltäytyy:D). Sitten kysellää syitä, miksei voida olla kamui, tai nimittelemään. Ääh, inhottavii miehii:(.


      • Älä stressaa idiooteista
        dora86 kirjoitti:

        olevani mikään miesmagneetti, vaan sanoin yksinkertaisesti, et musta on kummaa, et nimenomaan erityisesti mustat miehet tulee jututtaa mua... suomalaiset vaan baaris kännis (en käy baaris usein, koska ite en juo ollenkaan).
        Hassuu, et edellispäivänäkin kävelin muina miehinä (tai naisina) kotiin, kun huomasin, et vieres kävelevä musta mies oli jo viiden minuutin ajan yrittäny jutella mulle (kuuntelin musaa aika lujaa kännykäst, enne ku huomasin). En katsekontaktii tehnykkää, ja se oli silti turhn kiinnostunu.
        Asiallisesti olenkin aina sanonu, ettei kiinnosta, mut sitten ne tekee siit turhan suuren numeron (vai uskooks ne olevast sellasii pillumagneettei, kenest naisen on vaikee kieltäytyy:D). Sitten kysellää syitä, miksei voida olla kamui, tai nimittelemään. Ääh, inhottavii miehii:(.

        Miksi sinä olet niin huolissasi jonkun tuntemattoman jankkaajamiehen
        mielipiteistä? Haluaisitko sinä muka oikeasti olle sellaisen miehen ystävä,
        joka alkaa tivaamaan syitä joltain tuntemattomalta naiselta eikä tajua lopettaa?

        Miten toimisit, jos kyseessä olisi suomalainen mies? Miksi et voi toimia samoin nyt?
        Minä en tajua sitä, miksi tummia miehiä tai arabeja täytyisi kohdella kuin kukkaa
        kämmenellä. Jos musta mies on idiootti, niin häntä kohdellaan ihan samoin kuin
        suomalaistakin idioottia, eikä aleta itse pyytelemään anteeksi.
        Jos se vatipää alkaa nimittelemään rasistiksi, niin sittenhän nimittelee. Mitä väliä?
        Kyllä sinä varmaan paremmin tiedät itse oletko sellainen vai et? Älä anna
        ulkkismiesten perseillä miten sattuu vain siksi että he ovat ulkomaalaisia.
        Kyllä minä ainakin sanon vastaan ihan samalla tavalla siitä riippumatta mistä
        maasta idiootti on kotoisin.


        Sano vaikka että sinulla on mies, joka on mustasukkainen, etkä halua
        keskustella vieraiden miesten kanssa. Olkoon valhe tai ei, niin auttaa
        ehkä pääsemään eroon epämiellyttävistä ahdistelijoista.

        Alkuperäiseen kysymykseen vastaisin, että ei taida olla mitään yksittäistä
        syytä. Ulkkismiehet näyttävät yrittävän lähes jokaista yksin istuvaa naista.
        Jos nainen sitten vastailee ystävällisesti kysymyksiin, niin mies
        luulee että nainen näyttää vihreää valoa hänen lähestymiselleen ja tunkee
        seuraan entistä innokkaammin.

        Paras tapa taitaa olla se, että vastailet miehelle asiallisesti, mutta
        vähän tylysti. Eli jos mies kyselee jotain, niin vastaat yhdellä sanalla.
        Et katso miestä silmiin, etkä varsinkaan naura hänen vitseilleen. Katselet
        välillä vaikka ikkunasta ulos ja teet eleilläsi selväksi ettei seura kiinnosta.


      • miehen
        dora86 kirjoitti:

        olevani mikään miesmagneetti, vaan sanoin yksinkertaisesti, et musta on kummaa, et nimenomaan erityisesti mustat miehet tulee jututtaa mua... suomalaiset vaan baaris kännis (en käy baaris usein, koska ite en juo ollenkaan).
        Hassuu, et edellispäivänäkin kävelin muina miehinä (tai naisina) kotiin, kun huomasin, et vieres kävelevä musta mies oli jo viiden minuutin ajan yrittäny jutella mulle (kuuntelin musaa aika lujaa kännykäst, enne ku huomasin). En katsekontaktii tehnykkää, ja se oli silti turhn kiinnostunu.
        Asiallisesti olenkin aina sanonu, ettei kiinnosta, mut sitten ne tekee siit turhan suuren numeron (vai uskooks ne olevast sellasii pillumagneettei, kenest naisen on vaikee kieltäytyy:D). Sitten kysellää syitä, miksei voida olla kamui, tai nimittelemään. Ääh, inhottavii miehii:(.

        syleilyyn ja sen jälkeen ei muut enää kelpaa. Mikset myönnä että vähän kiinnostaa. Et sä muuten täällä kyselis millasia mustat on


      • dora86
        Älä stressaa idiooteista kirjoitti:

        Miksi sinä olet niin huolissasi jonkun tuntemattoman jankkaajamiehen
        mielipiteistä? Haluaisitko sinä muka oikeasti olle sellaisen miehen ystävä,
        joka alkaa tivaamaan syitä joltain tuntemattomalta naiselta eikä tajua lopettaa?

        Miten toimisit, jos kyseessä olisi suomalainen mies? Miksi et voi toimia samoin nyt?
        Minä en tajua sitä, miksi tummia miehiä tai arabeja täytyisi kohdella kuin kukkaa
        kämmenellä. Jos musta mies on idiootti, niin häntä kohdellaan ihan samoin kuin
        suomalaistakin idioottia, eikä aleta itse pyytelemään anteeksi.
        Jos se vatipää alkaa nimittelemään rasistiksi, niin sittenhän nimittelee. Mitä väliä?
        Kyllä sinä varmaan paremmin tiedät itse oletko sellainen vai et? Älä anna
        ulkkismiesten perseillä miten sattuu vain siksi että he ovat ulkomaalaisia.
        Kyllä minä ainakin sanon vastaan ihan samalla tavalla siitä riippumatta mistä
        maasta idiootti on kotoisin.


        Sano vaikka että sinulla on mies, joka on mustasukkainen, etkä halua
        keskustella vieraiden miesten kanssa. Olkoon valhe tai ei, niin auttaa
        ehkä pääsemään eroon epämiellyttävistä ahdistelijoista.

        Alkuperäiseen kysymykseen vastaisin, että ei taida olla mitään yksittäistä
        syytä. Ulkkismiehet näyttävät yrittävän lähes jokaista yksin istuvaa naista.
        Jos nainen sitten vastailee ystävällisesti kysymyksiin, niin mies
        luulee että nainen näyttää vihreää valoa hänen lähestymiselleen ja tunkee
        seuraan entistä innokkaammin.

        Paras tapa taitaa olla se, että vastailet miehelle asiallisesti, mutta
        vähän tylysti. Eli jos mies kyselee jotain, niin vastaat yhdellä sanalla.
        Et katso miestä silmiin, etkä varsinkaan naura hänen vitseilleen. Katselet
        välillä vaikka ikkunasta ulos ja teet eleilläsi selväksi ettei seura kiinnosta.

        En ole kovin suorasanainen suomalaisillekkaan miehille:S. Jos joku tulee kännis juttelemaan aj iskemään´, sanon vaat että lopeta... jos ei ymmärrä, niin mun oma mies laittaa kovaa kovaa vastaan. Olen hiukan ujo, ja siks ehkä liian kiltti:(.

        Hah... väittäminen, et mul on mustasukkanen mies kotona, ei oo kertaakaan muute auttanu:D, mut hyvii vinkei tuli silti:D, kiitos sulle.

        Ei ole mustist miehist paljoo kokemust, joten en tajunnu, et niille täytyy vaan olla "törkee" tai välinpitämätön päästäkseen niist eroo. Mut noi ulkomaalaiset etelänmiehet taitaa olla suomalaisii miehii agressiivisempii (varsinkin selivinpäin):(.


      • dora86
        miehen kirjoitti:

        syleilyyn ja sen jälkeen ei muut enää kelpaa. Mikset myönnä että vähän kiinnostaa. Et sä muuten täällä kyselis millasia mustat on

        Eipä kiinnosta, koska rinnallani elää ihana mieshenkilö, joka on ihan kotimaista tekoa;). Kehenkään en häntä vaihtais. Ja mitä mustiin tulee, olen kuullu heistä aikas paljon paskaa, totta tai ei, en lähde riskejä ottamaan.

        Ja tarkennus, en kysynyt millaisia mustat on: kysyin millaiset naiset kiinnittää niiden huomion.


    • erityispiirre

      nimittäin pillu.

      • ei mustilla

        ole suomalaisiin eroa:D


    • eki69

      tukeva, vaalea ja nössön eli helposti huijattavan näköinen. sellaisia naisia näkee ainakin näiden miesten käsipuolessa. Ehkä näkevät sinussa sitä potentiaalia.

      • dora86

        En ole tukeva, vaan erittäin sporttinen ja naisellisen vartalon omaava, vaalea kylläkin (vaikka feikki, punapäänäkin kiinnostusta löytyi), ja hieman nössö kans (ujo)....


    • huh huijaa

      yleensä kysyt täällä tälläistä?
      Kuules, ihmisillä on tapana jutella ja jos sinä hiukkaakaan näytät kiinnostuvan itsekin niin tottahan seuraan änkeävät.
      Jos olet viileä ja ystävällinen ja lopetet jutustelun lyhyeen, se jää siihen.
      Siis onko jotkut teistä todella niin tyhmiä, että tälläistä kysytään.

      • mitä.

        Kutsutko sitä jutteluksi mitä mustilla on sanottavaa?


    • huomioi

      se voi olla siinä, jos liikut paljon yksinäsi, katsot miestä silmiin ja vaikutat helposti lähestyttävältä. ehkä olet alkanut itsekkin kiinnittää enemmän huomiota näihin mustiin miehiin, kun olet kokenut että niin moni lyöttäytyy seuraasi, ja kun huomioit (silmät eleet yms) miehen on helpompi lähestyä sinua.
      pukeutuminenkin voi vaikuttaa, mutta suurin tekijä se ei ole.

      • dora 86

        aika paljon, liikun yksin, koska en asu vielä mieheni kanssa yhdessä, mutta onneks siihen on tulossa muutos pian;). Katson aina silmiin sitä kenelle juttelen (pnenenä tarhassa jokaista meistä opeteltiin tekemään niin:D). Ja sekin on totta, et olen huomannut niiden kiinnittävän huomiota muhun ja joskus odotan (pelkään) esim. bussissa sellasen tulevan juttelemaan mulle. Kerran jopa hidastelin tahallaan kotimatkalla, koska naapurin musta mies kävei edelläni ja itsekin hidasteli, oon ihan varma, et jos oisin ohittanu sen, se ois alkanu juttelemaan mulle (se katteli kokoajan taaksepäin... mut mä sinnikkäästi laahustin:D, voi että ku olen nössö).

        Pukeutumisesta sen verran, että se ei paljon poikkea nykynuorisosta, melko trendikäs ja naisellinen, ei mitään viimeistä huutoa olevia vaatteita, eikä liian tyrkky. Rakastan korkkareita:)


    • omat kokemukseni

      Koko nuoruuteni olen saanut ulkomaalaisilta miehiltä huomiota (en siis mitenkään huiman paljon, mutta kuitenkin...) Suomalaiset miehet eivät ole koskaan kiinnittäneet minuun sen kummemmin huomiota, muuta kuin kännissä tai kaverimielessä! Joten kokemukseni suomalaisista on jäänyt alhaiselle tasolle. Viimeisien vuosien aikana monikin ulkomaalainen on osoittanut kiinnostusta, varsinkin mustat miehet! Mustat miehet tulevat rohkeasti juttusille ja kadulla kulkiessani saan kuulla välillä "Hey babe!" (viimeksi matkustaessani eräässä Euroopan kaupungissa, joten ei vain Suomessa)
      En ole koskaan pitänyt itseäni ulkoisesti viehättävänä, mutta juuri nämä mustat miehet ovat saaneet minut tuntemaan itseni jopa seksikkääksi!
      Ulkonäöllisesti kuvailisin itseäni tukevaksi. Lyhyehköt hiukset (väri vaihtelee ruskeasta punaiseen) Sopivasti rintava ja persevä.
      Yleisesti ottaen luulen monien mustien miesten pitävän naisesta, jolla on lihaa luiden ympärillä!(Katsellessani oman mieheni kotimaan draamasarjoja tai uutisia huomaan, että suurin osa naisista on tukevia ja reheviä!)
      Pukeudun mielestäni omalle vartalolleni sopiviin vaatteisiin ja minulla on huoliteltu meikki sekä laitetut hiukset. Mietin aina asu-kokonaisuuden ennen kaupungille lähtöä.
      Nyt olen naimisissa mustan miehen kanssa, mutta vieläkin silloin tällöin kuulen kohteliaisuuksia ulkomaalaisilta!

      • dora86

        En saa useinkaan suomalaisilta miehiltä huomiota, paitsi baarissa/bileissä, ku ovat "muutaman" ottaneet. Jos joku mies tulee mulle kadulla juttelemaan tai vislaa autosta, niin se on aina ollut ulkomaalainen, todennäköisimmin musta mies. Itse olen tiimalasivartaloinen ja painoindeksiltäni 22, eli normaalikroppainen. Joten kroppa ei ainakaan mun tapauksessa vaikuta. Itsekin pukeudun siististi ja naisellisesti ja meikkaan sopivasti, hiukset ovat aina hyvin (paitsi sateella ja lenkin jälkeen).

        Joskus saan "mä haluun sut"-katseita mustilta miehiltä, vaikka oma mies olisi kainalossa.


      • 31

        No eihän suomimiehet lähestykään kuin tuhannen promillen humalassa. Siksi niille on helppo sanoa tylysti kun ovat niin huonotapaisia...mutta jos jollain on oikeasti pokkaa tulla pokaamaan selvänä ja kohdella nätisti niin ei tule heti mieleen olla epäkohtelias. Itse olette suomimiehet maineenne niittänyt, joten KÄRSIKÄÄ! Turha vinkua miksi suominaiset kohtelee teitä eri tavalla. Kohta kellekään ei kelpaa suomalainen kun ette osaa käyttäytyä.


    • eräsvaimo

      Naista etsivä musta mies on kiinnostunut jokaisesta naispuolisesta alle 90-vuotiaasta (tästäkin voidaan varmaan neuvotella), joka jollain tavalla vaikuttaa lähestyttävältä. Tulevat varmasti juttelemaan, jos millään tavalla noteeraat heidät, ja jatkavat yritystään, jos saavat vähänkin vastakaikua.

      Paras tapa välttää näitä tilanteita on ignoorata nämä tyypit ihan täysin. Siis ihan täysin ja kokonaan. Älä katso heihin tai vastaa puhutteluun. Näin heidän kotimaassaankin 95% naisista käyttäytyisi, jos heitä alkaisi kadulla puhuttaa. Ei esim. nigerialaisnaiset todellakaan ala keskustella tuntemattomien äijien kanssa, joten jos mies loukkaantuu sinun käytöksestäsi, se on hänen oma häpeänsä. Nenä siis pystyyn vaan.

      • dora86

        Mikäs mä oon tekemään tuttavuutta jokasen mustan meiehn kaa, joka tulee juttusil. Mieluummin olen se tuppisuu suomalaistyttö, kun yliystävällinen kynnysmatto:).
        Kiitos vastauksestasi!


    • jos kuvittelit

      He kiinnittävät huomiota naisiin, joiden eivät usko muuten saavan miestä, eli ovat ns helppoja nakkeja

      • ipek...

        En usko,että esim.Kreikassa tai Turkissa naiset sanovat sanaakaan vieraalle miehelle kadulla.enkä sanoisi minäkään.

        Toivot varmaan vastausta,että olet vastustamaton tms.mutta olet vain halvan ja helpon näköinen,kun näin käyttäytyvät.


      • dora86
        ipek... kirjoitti:

        En usko,että esim.Kreikassa tai Turkissa naiset sanovat sanaakaan vieraalle miehelle kadulla.enkä sanoisi minäkään.

        Toivot varmaan vastausta,että olet vastustamaton tms.mutta olet vain halvan ja helpon näköinen,kun näin käyttäytyvät.

        Olin odottanut vähän asiallisempaa keskustelua tänne, mut tält palstalt sitä on turhaa toivoakkaan kovin montaa asiallista vastausta.

        Vaikka niin kuvittelet, niin en odottanut "olet vastustamaton" kommentteja. Se ei vastais mun kysymykseen.

        Ja määritteletkö "halvan"?

        Jos mä määrittelisin omaa pukeutumista, se osi kaukana "halvasta". En todellakaan ole mikään tyrkky, pukeudun naisellisesti, mut sen voi tehdä myös tyyllikkääl taval näyttämät ostettavalt naiselt. Enkä käyttäydy mitenkään "halvasti", ei oo tarvet juosta kaikkien miesten perään eikä hakee huomiota muilta. Ja olen muuten absolutisti, joten en sekoile kännis.

        Jos et tunne mua henkilökohtasesti, elä koita määritellä mua, se todennäköisesti osuu väärään


      • saaliin
        dora86 kirjoitti:

        Olin odottanut vähän asiallisempaa keskustelua tänne, mut tält palstalt sitä on turhaa toivoakkaan kovin montaa asiallista vastausta.

        Vaikka niin kuvittelet, niin en odottanut "olet vastustamaton" kommentteja. Se ei vastais mun kysymykseen.

        Ja määritteletkö "halvan"?

        Jos mä määrittelisin omaa pukeutumista, se osi kaukana "halvasta". En todellakaan ole mikään tyrkky, pukeudun naisellisesti, mut sen voi tehdä myös tyyllikkääl taval näyttämät ostettavalt naiselt. Enkä käyttäydy mitenkään "halvasti", ei oo tarvet juosta kaikkien miesten perään eikä hakee huomiota muilta. Ja olen muuten absolutisti, joten en sekoile kännis.

        Jos et tunne mua henkilökohtasesti, elä koita määritellä mua, se todennäköisesti osuu väärään

        Et sä itse sitä tajua tietenkään, mutta mustan miehen kadulla harjaantunut silmä näkee pissiksen, jolta ehkä irtoaa. Näkeehän tuosta sinun kirjoitustavasta että pissis mikä pissis


    • lilliss

      joo mulla sama juttu oon miss vaan niin aina on joku tummaihoinen tyrkyllä jutteleen ja varsinki paarissa on ehokkaita paljon tarjolla.. Joidenkin kanssa ihan mukava jutellakin niiden jotka tekee tääl jotain järkevää esim opiskellee tai töitä... oon kans miettiny et mikä tmmienmiesten magneetti oon mut kai se on vaan niin et joitakin imisii on vaan helppo lähestyä tai sit nuo vaaleet kutrit tekee sen:)

      • sittenkin

        Näytät helpolta panolta. Hauskaa että kaikki tulkitsee tuo kiinnostuksen siten, että olisitte viehättäviä.


      • RagazzaSeriosa
        sittenkin kirjoitti:

        Näytät helpolta panolta. Hauskaa että kaikki tulkitsee tuo kiinnostuksen siten, että olisitte viehättäviä.

        Täällä ihan samanlaisia kokemuksia! vuodesta toiseen mustat (nykyään enemmän arabit) yms. ulkomaalaismiehet kiinnittää huomiota, tulee juttelemaan, pyytää numeroa tai kahville ja jopa ahdisteluja on tullut... Ja kaikki tämä ihan syyttä, ilman minun mielipiteitä tai painostusta, pukeutumisesta riippumatta, olen jopa huomannut monien arabinaisten pukeutuvan paljastavammin ja vapaammin kuin minä että siitä ei ainakaan ole kyse.

        Etenkin olen huomannut että mustat tulkitsee kiinnostuksena jo sen että pysähtyy juttelemaan! se on virhe numero 1! ei ole pakko pysähtyä juttusille jos toinen ei pätkääkään kiinnosta, kävele tylysti pois ja ehdottomasti kerro olevasi jo varattu voit huijata vähän sano olevasi naimisissa, jos joku mies sen takia pitää bitchinä tai tylynä, mitä väliä, hänhän on täysin vieras ja itse typerä jos kaikille naisille kadulla huutelee...
        Itse olen monet kerrat valehdellut olevani naimisissa tai vaan varattu, mutta aina eivät välitä edes siitä yksikin ehdotti että "mies ei näe niin ei tiedä" huhhuh.

        Pitää vain olla vahva asenne että pääsee niistä eroon! vaikkei sekään aina auta.

        Olen jopa nähnyt useita ulkomaalaismiehiä, jotka juttelevat kaikille vastaantuleville numeroa kerjäten, siirtyvät aina toisesta seuraavaan jos ekalta ei heru numeroa, tosi säälittävää, mutta he "metsästävät!"

        Olen jopa kokenut sellaista että on kysytty asuinpaikka ja kerran nuorempana tyhmyyksissä kerroin ja sitten sinne ilmestyi mustan miehen kaveri joka oli myös minusta kiinnostunut että laittoi kaverinsa perään, tosi ikävää.

        Olen myös huomannut, minkälaisiin naisiin mustat ja ulkkismiehet kiinnittää huomiota:

        mustia kiinnostaa muodokkaat naiset, suoraan sanottuna etenkin "muodokas/iso takapuoli", usein kaikki hiphop/rap henkinen pukeutuminen: hupparit, rastahiukset, pitkät hiukset, kengillä ei väliä mutta korollisissa sandaaleissa ja korkokengissä tullut ehdottomasti enemmän huomiota arabeilta ja mustilta kuin esim. tennareissa.


      • semerkitsee
        RagazzaSeriosa kirjoitti:

        Täällä ihan samanlaisia kokemuksia! vuodesta toiseen mustat (nykyään enemmän arabit) yms. ulkomaalaismiehet kiinnittää huomiota, tulee juttelemaan, pyytää numeroa tai kahville ja jopa ahdisteluja on tullut... Ja kaikki tämä ihan syyttä, ilman minun mielipiteitä tai painostusta, pukeutumisesta riippumatta, olen jopa huomannut monien arabinaisten pukeutuvan paljastavammin ja vapaammin kuin minä että siitä ei ainakaan ole kyse.

        Etenkin olen huomannut että mustat tulkitsee kiinnostuksena jo sen että pysähtyy juttelemaan! se on virhe numero 1! ei ole pakko pysähtyä juttusille jos toinen ei pätkääkään kiinnosta, kävele tylysti pois ja ehdottomasti kerro olevasi jo varattu voit huijata vähän sano olevasi naimisissa, jos joku mies sen takia pitää bitchinä tai tylynä, mitä väliä, hänhän on täysin vieras ja itse typerä jos kaikille naisille kadulla huutelee...
        Itse olen monet kerrat valehdellut olevani naimisissa tai vaan varattu, mutta aina eivät välitä edes siitä yksikin ehdotti että "mies ei näe niin ei tiedä" huhhuh.

        Pitää vain olla vahva asenne että pääsee niistä eroon! vaikkei sekään aina auta.

        Olen jopa nähnyt useita ulkomaalaismiehiä, jotka juttelevat kaikille vastaantuleville numeroa kerjäten, siirtyvät aina toisesta seuraavaan jos ekalta ei heru numeroa, tosi säälittävää, mutta he "metsästävät!"

        Olen jopa kokenut sellaista että on kysytty asuinpaikka ja kerran nuorempana tyhmyyksissä kerroin ja sitten sinne ilmestyi mustan miehen kaveri joka oli myös minusta kiinnostunut että laittoi kaverinsa perään, tosi ikävää.

        Olen myös huomannut, minkälaisiin naisiin mustat ja ulkkismiehet kiinnittää huomiota:

        mustia kiinnostaa muodokkaat naiset, suoraan sanottuna etenkin "muodokas/iso takapuoli", usein kaikki hiphop/rap henkinen pukeutuminen: hupparit, rastahiukset, pitkät hiukset, kengillä ei väliä mutta korollisissa sandaaleissa ja korkokengissä tullut ehdottomasti enemmän huomiota arabeilta ja mustilta kuin esim. tennareissa.

        ....suoraan silmiin katsominen/tuijottaminen merkitsee halukkuutta seksiin!

        tätä ei moni tiedä!!


      • dora86
        RagazzaSeriosa kirjoitti:

        Täällä ihan samanlaisia kokemuksia! vuodesta toiseen mustat (nykyään enemmän arabit) yms. ulkomaalaismiehet kiinnittää huomiota, tulee juttelemaan, pyytää numeroa tai kahville ja jopa ahdisteluja on tullut... Ja kaikki tämä ihan syyttä, ilman minun mielipiteitä tai painostusta, pukeutumisesta riippumatta, olen jopa huomannut monien arabinaisten pukeutuvan paljastavammin ja vapaammin kuin minä että siitä ei ainakaan ole kyse.

        Etenkin olen huomannut että mustat tulkitsee kiinnostuksena jo sen että pysähtyy juttelemaan! se on virhe numero 1! ei ole pakko pysähtyä juttusille jos toinen ei pätkääkään kiinnosta, kävele tylysti pois ja ehdottomasti kerro olevasi jo varattu voit huijata vähän sano olevasi naimisissa, jos joku mies sen takia pitää bitchinä tai tylynä, mitä väliä, hänhän on täysin vieras ja itse typerä jos kaikille naisille kadulla huutelee...
        Itse olen monet kerrat valehdellut olevani naimisissa tai vaan varattu, mutta aina eivät välitä edes siitä yksikin ehdotti että "mies ei näe niin ei tiedä" huhhuh.

        Pitää vain olla vahva asenne että pääsee niistä eroon! vaikkei sekään aina auta.

        Olen jopa nähnyt useita ulkomaalaismiehiä, jotka juttelevat kaikille vastaantuleville numeroa kerjäten, siirtyvät aina toisesta seuraavaan jos ekalta ei heru numeroa, tosi säälittävää, mutta he "metsästävät!"

        Olen jopa kokenut sellaista että on kysytty asuinpaikka ja kerran nuorempana tyhmyyksissä kerroin ja sitten sinne ilmestyi mustan miehen kaveri joka oli myös minusta kiinnostunut että laittoi kaverinsa perään, tosi ikävää.

        Olen myös huomannut, minkälaisiin naisiin mustat ja ulkkismiehet kiinnittää huomiota:

        mustia kiinnostaa muodokkaat naiset, suoraan sanottuna etenkin "muodokas/iso takapuoli", usein kaikki hiphop/rap henkinen pukeutuminen: hupparit, rastahiukset, pitkät hiukset, kengillä ei väliä mutta korollisissa sandaaleissa ja korkokengissä tullut ehdottomasti enemmän huomiota arabeilta ja mustilta kuin esim. tennareissa.

        En itsekään pukeudu kovin paljastavasti, mutta lantiota/peppua löytyy multa, samoin kuin rintoja. Joten vartalo on varsin "muodokas", sellane -vartalo.
        Olen aina sinkkunaki väittäny olevani varattu ulkkismiehil, eikä ne siitäkään aina välitä:D. Voi elämä ku löytyy niitä jotka sanonoo "mies ei näe, niin ei tiedä", ei taida moraali olla sieltä korkeimmasta päästä noilla miehillä, mikä on surullista.

        Sulta tuli tosi hyviä vinkkejä, kiitos siitä. Olen vatsa kesästä asunut tässä lähiössa, jossa asuu eniten ulkomaalaisia omalla paikkakunnallani. Vaikka saankin niiltä huomiota aika ajoin, sitä ei tapahdu edes joka viikko, joten ei oel kokemusta kovin paljonkaan kyseisistä miehistä. Aika tungettelevaa porukkaa voisin sanoo, jos ei ymmärrä ettei ole kiinnostunut, ilman sitä, että ei huomioi heitä. Huhhuh... kiitos sulle veilä kerran vastauksesta, sun kommentit säästää mua ehkä siltä, et opin kantapään kautta kiertämään mustia ja sen, ettei niil olla ystävällisii, koska ne on ihan eri maata, kuin suomimiehet.


    • älä.

      Älä juokse karkuun. Älä anna villin vaistota pelkoasi. Tartu kovakouraisesti etumuksesta ja katso miten reagoi.

    • pelkäämätön katse

      Ei vaatteet, ei paino, ei ulkoinen niinkään. Vaan jokin sun olemuksessa viestii mukavuutta, turvallisuutta ja suvaitsevaisuutta. Monet mustat bongaavat kehonkielen ja kasvojen pienet viestit ja tekevät niistä johtopäätökset.

      Kurjaa, että sun mutkaton luonne tekee susta magneetin. Ja kiltti kun olet, kärsit torjuessasi heidät. Tämänkin pienen myötätunnon ja huonon omatunnon mustat miehet huomaavat. Ovat oppineet, kun kotimaan kopeat naiset jakelevat pakkeja ja korvapuusteja tasaiseen tahtiin. Ja saatuaan sulta yhden vastauksen, he aloittavat väsytys tekniikan. Syyllistämis tekniikka on myös paljon käytetty.

      Eli vika ei ole sussa. Ei ole vaarallista olla mukava. Mutta huono homma on, että edes ikääntyminen ei tuo parannusta asiaan. Harjoittele siis kotona tiukkaa torjuntaa.

      • dora86

        vähän epäilinkin, olen jo kertonut ketjussa olemuksestani aika paljon, mut silti näen mustia miehiä ihan kaikenlaisten naisten seurassa: meikattujen, meikittömien, blondien, brunettejen, laihojen, ylipainoisten ja vaatetyylikin vaihtelee paljon.Sitä en tosin tiedä, millaista luonnetta ne naisilta hakee, ku siitä ei ole kuin henkilökohtaisia kokemuksia. Olen erittäin kiltti tuntemattomille ihmisille, ja se onkin mun heikkous. Läheisille ihmisille osaan olla oma itseni, kiukutella tarpeen tullen ja olla suorapuheinen. Baarissakin jos joku mies rupee iskemään mua, häivyn paialta, jos ei viesti mene perille, etten oo kiinnostunut (siellä on helpompi kadota taivaan tuuliin).


    • plaa12

      Myös minä tunnen itseni joskus ulkomaalaisten miesten magneetiksi. En pukeudu mitenkään erityisesti enkä yleensä edes käytä meikkiä, mutta silloin tällöin niitä ilmaantuu mulle juttelemaan. Jos erehtyy vilkaisemaan sellaisen suuntaan ja hän huomaa sen, niin heti tullaan juttelemaan.

      • dora86

        Näitä vastauksia lukiessa (niitä fiksuja siis), olen huomannut, et sil pukeutumisel eikä välttämättä ulkonäölläkään ole hirveesti väliä. Ehkä se on sitä et heitä katsoo takaisin tai reagoi puhutteluun. Ja itsestäni oon viel huomannu, et oon liian kiltti, ku ylipäätään teen niin. Mun ei ole pakko vastata kenenkään puhutteluun, ellen halua, varsinkin kun tiedän mihin se johtaa (puhutteleva ulkomaalainen mies vaatii numeroa tai kahvillemenoa). Varsinkaan kun en oel kiinnostunut kyseisistä miehistä, en kyl ole suomalaisistakaan muuta kuin kaverimielessä, mut niiden kaa on helpompi olla pelkkii kaverei.


      • €$@

        pitäkö itseänne mitenkään ainutlaatuisina. Ihan kaikki suomalaiset naiset, ikään ja kokoon katsomatta, ovat tiettyjen ulkomaalaisten miesryhmien magneetteja.

        Nämä miehet(arabit,afrot,kurdit ja turkkilaiset) ovat tietoisia suomalaisen naisen maineesta helppona pilluna. He tietävät myös, että parhaassa tapauksessa joku hieman yksinkertainen suomalainen nainen saattaa jopa lahjoittaa heille oleskeluluvan menemällä heidän kanssaan naimisiin ja hankkiutumalla raskaaksi.

        Eli kertauksena, pillu on hyvä ja kelpaa kyllä yhdeksikin yöksi, mutta oleskelulupa on vielä parempi vaihtoehto.


      • dora86
        €$@ kirjoitti:

        pitäkö itseänne mitenkään ainutlaatuisina. Ihan kaikki suomalaiset naiset, ikään ja kokoon katsomatta, ovat tiettyjen ulkomaalaisten miesryhmien magneetteja.

        Nämä miehet(arabit,afrot,kurdit ja turkkilaiset) ovat tietoisia suomalaisen naisen maineesta helppona pilluna. He tietävät myös, että parhaassa tapauksessa joku hieman yksinkertainen suomalainen nainen saattaa jopa lahjoittaa heille oleskeluluvan menemällä heidän kanssaan naimisiin ja hankkiutumalla raskaaksi.

        Eli kertauksena, pillu on hyvä ja kelpaa kyllä yhdeksikin yöksi, mutta oleskelulupa on vielä parempi vaihtoehto.

        En toki pidäkkään itseäni ainutlaatuisena, tämän takia. Pikemminkin pidän noita perään roikkuvia ulkkismiehiä aikamoisena riesana, aina kun niitä perässä roikkuu (niist on vaikee päästä eroon, mut onneks on tullu hyvii vinkkei välttää noi tilanteet).

        Pidän itseäni taas ihan liian kilttinä tapauksena kun menen juttuun mukaan (siis jutusteluun). Mut mitään: "olen super-kaunis" -ajatuksia se ei mussa ole herättänyt. Oletin vain aluksi, et on olemassa tietty naistyyppi, josta mustat tykkää enemmän kuin muista. Mut koska en itsessäni näe mitään normaalista parikymppisestä poikkeavaa 8toki jokainen on yksiö ja normaali on vaikea määrittää), niin en tiedä onk sellaista edes.


      • giseles
        dora86 kirjoitti:

        En toki pidäkkään itseäni ainutlaatuisena, tämän takia. Pikemminkin pidän noita perään roikkuvia ulkkismiehiä aikamoisena riesana, aina kun niitä perässä roikkuu (niist on vaikee päästä eroon, mut onneks on tullu hyvii vinkkei välttää noi tilanteet).

        Pidän itseäni taas ihan liian kilttinä tapauksena kun menen juttuun mukaan (siis jutusteluun). Mut mitään: "olen super-kaunis" -ajatuksia se ei mussa ole herättänyt. Oletin vain aluksi, et on olemassa tietty naistyyppi, josta mustat tykkää enemmän kuin muista. Mut koska en itsessäni näe mitään normaalista parikymppisestä poikkeavaa 8toki jokainen on yksiö ja normaali on vaikea määrittää), niin en tiedä onk sellaista edes.

        kohdistuu enemmän naisellisiin naisiin. Itsekin tästä samasta asiasta "kärsineenä" olen pohtinut sen olevan näin. Vaikka olen sinua lähes puolet vanhempi, saan näitä huomionosoituksia ja perässäjuoksijoita perääni aika ajoin. Suomalaiset eivät minua huomioi. Ehkä riittää pitkät hiukset ja korkkarit sekä muu naisellinen olemus, hillitty meikki ja naisellinen vartalo.
        Tosin niitäkin afrikkalaisia on -ja paljon-jotka etsivät vain oleskelulupaa tuolla baareissa, ja silloin ehkä kandeekin katsella juuri niitä nössön ja vaatimattoman näköisiä enemmänkin... Valitettavaa, mutta kun luvat on taskussa, on mies jo yleensä löytänyt uuden/ uusia naisia.
        Mutta:Afrikka on iso manner, ja sieltä löytyy miehiä ja mielipiteitä joka lähtöön. Toisissa kulttuureissa/toiset yksilöt suosivat rehevää ja persevää, toiset hoikkaa jne. >Ei voi yleistää. Ja muuten, itse olen tummatukka ;)


      • samaa
        giseles kirjoitti:

        kohdistuu enemmän naisellisiin naisiin. Itsekin tästä samasta asiasta "kärsineenä" olen pohtinut sen olevan näin. Vaikka olen sinua lähes puolet vanhempi, saan näitä huomionosoituksia ja perässäjuoksijoita perääni aika ajoin. Suomalaiset eivät minua huomioi. Ehkä riittää pitkät hiukset ja korkkarit sekä muu naisellinen olemus, hillitty meikki ja naisellinen vartalo.
        Tosin niitäkin afrikkalaisia on -ja paljon-jotka etsivät vain oleskelulupaa tuolla baareissa, ja silloin ehkä kandeekin katsella juuri niitä nössön ja vaatimattoman näköisiä enemmänkin... Valitettavaa, mutta kun luvat on taskussa, on mies jo yleensä löytänyt uuden/ uusia naisia.
        Mutta:Afrikka on iso manner, ja sieltä löytyy miehiä ja mielipiteitä joka lähtöön. Toisissa kulttuureissa/toiset yksilöt suosivat rehevää ja persevää, toiset hoikkaa jne. >Ei voi yleistää. Ja muuten, itse olen tummatukka ;)

        mieltä,olen naisellinen nainen ja mustat miehet kyllä kiinnittävät naisellisuuteen huomiota,on nähty.
        Saan kyllä suomalaismiehiltäkin kohteliaisuuksia:)


    • On se niin väärin...

      Ymmärrän kirjoittajan pointin, mutta ihmettelen, miksi tummat miehet ottavat rohkeasti vaaleiden naisten kanssa kontaktia, mutta ei koskaan toisinpäin? Minua ei haittaisi yhtään, jos musta nainen tulisi minulle juttelemaan. Ei todellakaan haittaisi...

      • afrikkaan.,

        Kyllä saat huomiota aivan kylläksesi kaikkialla mustien maanosassa,usein negatiivista mutta yhtäusein positiivistakin!Älä kadehti näitä täkäläisiä ei ole sen arvoista!


    • bidraldi

      hymyileville ja niille jotka katsovat silmiin.

      tositarina yliopiston kirjastolta.
      Diskurssianalyysin tyttöystävä oli lukemassa kirjaa ja oli ihan tavallisesti. sitten siihen oli tullut joku afrikkalainen opiskelija (no joku tumma kaikki "ne" on afroja meille kun ei tunneta;D)
      ja se oli tullut siihen että mitä tyttö ja jotain yrittänyt siinä alkaa puhumaan mutta tämä tyttö oli sanonut jotain että ei ja muuta ja sitten se afro oli lähtenyt siitä. Mietittiin sitten siinä että millaisille tytöille ne oikein tuleekaan juttelemaan ja päädyttiin siihen että jos ei kaikille niin ainakin kaikille jotka ovat jollakin tavalla helposti lähestyttävissä...

      ja sitten toinen kysymys tämän ketjun keskusteluista mitä pahaa on ihmisille juttelussa? tai juttelussa jos toinen on kännissä... monesti e känninen voi tarvita apua ja itse aina autan kun voin jos minulle tullaan kertomaan huolista. eri asia sitten jos tullaan iskemään eikä uskota että ei kiinnosta. Kulttuuri erot toki täytyy etenkin naisena huomioida, että suorakatsekontakti voi olla muuta kuin ystävällinen tervehdys ja tuntemattoman miehen kotiin ei mennä jos mies kuvittelee jotakin saavansa, on maksanut illan tms.

      Täällä päin kiertää eräs saksalainen mies joka juttelee kaikille naisille kenet saa vain kiinni ja pyytää numeroa ja osoitetta ja jotain apua (karttaa tms ja oikeasti ei ole menossa minnekään vaan pyörii siinä kulmalla aina päivystämässä)
      Ehkä ihan harmiton tyyppi mutta toistuva rutiini ihmetyttää jo miestänikin.

    • duni-

      Samaa olen minäkin joskus miettinyt, Helsingissä käydessä joka kerta joku liimautuu seuraan. Millään tavalla rasisti en ole ja voin olla ystävä vaikka minkänäköisen kanssa, mutta nämä ehdotukset torjun aina suoralta kädeltä. Viiden minuutin jälkeen kysytään pokkana et voitaisko olla ystäviä..
      Ekalla kerralla olin ihan että täh, eihän kukaan kysy että voitaisko olla ystäviä. Hämmentyneenä selitin että eiköhän ystävyys tule luonnostaan sitten kun tuntee paremmin. No sitten olis jo pitäny kylään kutsua että voitaisiin tutustua ja olla ystäviä.

      Kohtelias kun haluan olla, on näistä miehistä hankala päästä eroon. Eivät usko jos sanot kiitos ei tai että mieheni tuskin tästä pitäisi. Sit ollaan niiiiiiiin ihmeissään että miksi en halua olla ystävä tai kieltääkö mieheni minulta miespuoleiset ystävät.

      Yhtäläistä meille (asiallisesti) vastanneille taitaa olla suvaitsevaisuutta ja kohteliaisuutta ilmentävä kehonkieli, johon onkin helppo soveltaa tätä nim. "Pelkäämättömän katseen" kertomaa syyllistämistaktiikkaa, josta ylempänä kirjoitin. Ihmettelen kyllä kuka on mennyt innoissaan suostumaan "ystäväksi" viiden minuutin juttelun jälkeen kun ne sitä vieläkin käyttää :D

    • Varma tieto

      Jos et halua mustan miehen seuraa niin toimi näin:
      -älä koskaan katso niitä silmiin
      -älä missään tapauksessa katso silmiin ja hymyile
      -ohittaessasi yleensa sanovat jotain, mutta mene katse maahan luotuna ohi äläkä vastaa
      -jos musta mies lähestyy, käännä pääsi poispäin
      Kyllä mustan miehen voi torjua/ tai kutsua luokseen elekielellä
      Pienikin ns. ystävllisyys meidän kulttuurissa merkitsee noille mieheille naisen kutsua.
      Pukeutuminen voi olla ihan mitä lystää. Jos käyttäydyt koodin mukaan niin ne vaan lyöttäytyvät seuraan. Vielä hullumpaa on jos uskot niiden lepertelyyn.

    • Miesmagneetti?

      Siis mullakin on toi ongelma kaikki ulkkis miehet haluu mua.Oon kyl hoikka ja pukeudun melko naisellisesti ja kauniiksi kehuttukin mua on monen monta kertaa sekä suomi,että ulkkis miehet,Mut nyt mau rissaa sillee se et miten pääsen eroon niist ulkkis miehist siis vaikka mä torjun niitä ni aina tulee vaan uutta matoo koukkuun.Ja mu on aika upee mies itselläni jo rinnalla joten ei kiinnosta(Turkki mies puoliks espanjalainen) Tää on niin rasittavaa oikesti helppii kiitos...Oma miehenikin repee jo liitoksistaan,kun saan niin paljo huomioo miehiltä apuaaa kanssasisaret auttakaa.

    • Black boys

      Todella tuhdeista muijista ne tykkää. Kunnon BBW-ja vähän ylikin meiningillä.

      Näin olen kuullut ja näin olen havainnoinut.

      Makunsa kullakin

    • Pissis ja passis

      Myös ylimeikatut ja hoikat pissikset muoti vaatteineen tykkää tummista miehistä
      ja mustat miehet heistä.

      Näin olen minäkin havainnoinut ja kuullut. Taitaa kelvatya kaiken sorttisille naisille,että miehille.

    • Taina- tavis

      Kokemuksesta voin sanoa, että aivan kaikenlaisista,näöstä tai koosta riippumatta. Minuakin on noin viiden vuoden aikana joukkoliikennevälineissä ja pysäkeillä lähestynyt vain kaksi miestä ja molemmat oletettavasti afrikkalaisia. Niksu-petteri ei kauan aikaile naisen tai potentiaalisen oleskeluluvan havaitessaan, vaan on alta aikayksikön puhelinnumeroa pyytämässä ja sitten muitta mutkitta seurustelusuhteessa. Siinä paino ja ikä on numeroita vain..sääli ettei suomalaisilla miehillä ole mitään hajua tälläisestä toiminnasta, missä jokapaikassa liikutaan kaikki aistit avoimina eikä tylsänä laahusteta katse maahan luotuna. Kyllähän sellainen suora ja mutkaton toiminta saattaa tottumatonta Suomi-neitoa alkuunsa pahasti hämmentää, mutta piristää kummasti.

    • ,chj,hj

      Syy voi olla pukeutumistapasi. Tietyille etnisille tahoille naisten länsimaalainen pukeutuminen on merkki siitä, että saa vapaasti lähestyä ja yrittää kopeloida. He kategorisoivat meidät epäsiveellisiksi naisiksi, joille saa tehdä mitä haluaa. Heidän maassaan naiset ovat yleensä verhottuja kaapuun tai huiviin osoituksena "kunnollisuudesta". Täällä sitten ei muka ymmärretä, että kulttuuri on erilainen ja naiset ovat ihan yhtä kunnollisia, vaikka vaatetus ja arvomaailma onkin erilainen.

      Asennekasvatusta tarvitsevat ja naisten kannattaa olla varuillaan ja suhtautua epäluulolla tietyistä kulttuureista tulevien lähestymisyrityksiin.

    • plondius

      Huomasittehan että aloittajan viesti on vuodelta 2009...

      • ölkö

        Huomattiin, mutta aihe on edeleen ajankohtainen. Entistäkin ajankohtaisempi. Raiskauksistahan yli kolmannes on ulkomaalaisten tekemiä. Varsinkin Lähi-idän ja Afrikan seuduilta tulleita.


    • tyhmä blondi

      Hä? Emmää mitää huomannu

    • Tilastot on

      koko 2000-luvun pahentuneet. Tätä vuosituhatta ollut jo yli 11 vuotta. Ilmeisesti ei kuitenkaan niin suuri ongelma mitä ei rasismi-kortilla pois pyyhittäisi.

    • kokemusta on

      Näiden maiden kulttuuriin kuuluu tinkaaminen. Eli oli kyse kaupanteosta tai treffikutsusta, niin jos vastaat "Ei", niin he yrittävät toisella keinoin. Mikään hienovarainen kieltäytyminen ei aja ketään pois luotasi.

      "Ei" tarkoittaa myös, ettet ole helppo, sinulla on kunniaa, etkä lähde kenen tahansa kanssa. Siksi heidän kannattaa yrittää uudelleen.

      Olen törmännyt samaan ongelmaan "Miten saada toinen ymmärtämään, että minun ei on ei?" Kokeilemalla ainoa tyyli mitä on uskottu, on todella kovaa huutaminen. En siis ole heti alkuun ruvennut raivopäisenä huutamaan, vaan kun on 10 kertaa kieltäytynyt kohteliaasti eikä toinen siltikään hellitä, niin on mennyt hermot. Siitä on toinen suuttunut, mutta minkäs teet.

    • 33

      Mulla on ollut aina sama. Jos jossain on joku musta tai arabimies, niin on lähes varmaa, että yrittää tulla minua iskemään. Vaikka olisin useamman minua paljon kauniimmankin kaverin kanssa liikenteessä, niin minä olen se 1. iskemisen kohde heille. Olen joskus miettinyt syytä tähän ja minulle on sanottu, että vaikutan rennolta, helposti lähestyttävältä ja ystävälliseltä. Minulle tulevat muutenkin tuntemattomat juttelemaan aika usein.

      Olen koittanut kaveerata näiden veijareiden kanssa, mutta joka kerta tapaus on päättynyt siihen, että kaveruus tarkoittaa heille sitä, että pitäisi myös harrastaa seksiä. Tämä siitäkin huolimatta, että olen ollut varattu. On ollut kaikkea lähentelyä ja ihme pelaamista. Onneksi voi aina valita seuransa ja kaverinsa. Nykyään osaan varoa sellaisia pelurityyppejä, ennen olin jotenkin hyväuskoisempi.

    • Tuttua tarinaa

      Luin ehkä puolet vastauksista, joten voi olla että joku muu on jo vastannut samoin, mutta:

      Älä IKINÄ katso mustaa tai arabia/kurdia silmiin, älä edes kohti niin että hän huomaa. Älä hymyile. Älä vastaa jos sinua puhutellaan, käännä vaikka selkäsi. Varsinkin silmiin katsominen ja hymyileminen tulkitaan niin, että olet kiinnostunut ja sinua voi lähestyä. Usein he vieläpä ajattelevat, että hymy, silmiin katsominen (ja ylipäätään kaikki mikä täällä meillä on vain "ystävällistä käytöstä") on suora kutsu petihommiin. Ei sun tarvitse alkaa jutella jonkun joutomiehen kanssa sen takia että muutoin olisit epäkohtelias!

      Et siis ole varmaankaan yhtään sen enempää houkuttelevan näköinen tai magneetti kuin kuka tahansa muukaan, vaan käytöksesi antaa ymmärtää enemmän kuin ymmärrät antaa....

      • KikkaMaria

        Näinhän se menee. Vaikka minua kyllä välistä ärsyttää että suomalaisena naisena joudun Suomessa muuttamaan käyttäytymistäni tummien ja arabien ollessa näköpiirissä. Mutta jos he eivät suvaitse länsimaalaisia tapoja niin meidän täytyy suvaita heitä.


      • ouhp9h+
        KikkaMaria kirjoitti:

        Näinhän se menee. Vaikka minua kyllä välistä ärsyttää että suomalaisena naisena joudun Suomessa muuttamaan käyttäytymistäni tummien ja arabien ollessa näköpiirissä. Mutta jos he eivät suvaitse länsimaalaisia tapoja niin meidän täytyy suvaita heitä.

        Minä en ainakaan ala kulkemaan katse maassa joidenkin maahanmuuttajajätkien takia!


      • 20+5
        ouhp9h+ kirjoitti:

        Minä en ainakaan ala kulkemaan katse maassa joidenkin maahanmuuttajajätkien takia!

        Älä sitten.


      • Voi ei!
        ouhp9h+ kirjoitti:

        Minä en ainakaan ala kulkemaan katse maassa joidenkin maahanmuuttajajätkien takia!

        Rasisti. Mitä ne maahanmuuttajajätkät on sulle tehneet? Voi kauhistus, jos joku vaikka tulee juttelemaan. Eihän sellainen sovi täällä meidän sulkeutuneessa kulttuurissamme!


      • mies32

        Kyllä sen hymyn ja katseen silmiin muuten tulkitsee suomimieskin luvaksi lähestyä, mahdolliseksi kiinnostumiseksi, ehkä flirtiksi jne..
        Me suomipojat emme vaan yleensä ole niin rohkeita / aktiivisia noissa pokaushommissa ja jos siihen alammekin, yleensä uskomme vähemmälläkin jos ei kiinnosta.


      • ...........
        mies32 kirjoitti:

        Kyllä sen hymyn ja katseen silmiin muuten tulkitsee suomimieskin luvaksi lähestyä, mahdolliseksi kiinnostumiseksi, ehkä flirtiksi jne..
        Me suomipojat emme vaan yleensä ole niin rohkeita / aktiivisia noissa pokaushommissa ja jos siihen alammekin, yleensä uskomme vähemmälläkin jos ei kiinnosta.

        Naiset eivät pidä siitä yhtään jos suomalainen mies yrittää pokata, hyvä etteivät sumuta kyynekaasua silmille !


    • rusinapulla

      Itse kuvittelin nuorena olevani mustien miesten suhteen magneetti, mutta juttuun oli yksi ainoa syy: katsoin heitä itse. Kun lopetin kokonaan katsomisen, he olivat ilmaa, niin ei enää kukaan tullut juttelemaan.

      • ..........

        Ilmankos ne saa niin hyvin seuraa, kun te kaikki tuijotatte heitä himoiten.


      • lnlnlknv
        .......... kirjoitti:

        Ilmankos ne saa niin hyvin seuraa, kun te kaikki tuijotatte heitä himoiten.

        Osa himoitsee ja osa on rasisteja, joiden ajatukset voi lukea naamalta. Sen takia se naisten iskeminen on mustille miehille niin helppoa kun he näkevät jo valmiiksi kasvoista kuka on ns. varma pano ja kehen ei kannata tuhlata pelimerkkejä. Suomalaisilla miehillä ei ole samaa etua koska harvoin kukaan nainen huokuu ulospäin sellaista rasismin kaltaista vihaa suomalaisia kohtaan.


      • ..........
        lnlnlknv kirjoitti:

        Osa himoitsee ja osa on rasisteja, joiden ajatukset voi lukea naamalta. Sen takia se naisten iskeminen on mustille miehille niin helppoa kun he näkevät jo valmiiksi kasvoista kuka on ns. varma pano ja kehen ei kannata tuhlata pelimerkkejä. Suomalaisilla miehillä ei ole samaa etua koska harvoin kukaan nainen huokuu ulospäin sellaista rasismin kaltaista vihaa suomalaisia kohtaan.

        Rohkenen olla erimieltä. Kyllä se on enemmistö joka heitä himoitsee ja naiset inhoavat suomalaisia miehiä, joka ilmenee agressiivisista torjunnoista.
        Sitä paitsi eikö täällä netissäkin naiset hauku jatkuvasti suomalaisia miehiä ?


    • whoknowssssss

      eiköhän ne melkee tuu juttelee kelle vaa ku vaa näkee jonkun..

    • miss Suomi

      Ei ole kysymys pukeutumisesta eika mistaan katseista, ne tulee jutteleen tai vahintaan istuun sun vierelle metroon, jos vain VAHINGOSSA katsokin heidan silmiinsa.
      Ja ialla ei ole mitaan merkitysta myoskaan. Kaikki kay!
      Ne etsii uhria saadakseen paperin /ilmaista seksia.

      Paras kaantaa katse pois, kavella pois eika sanoa sanaakaan. Jos sina nyt kohteliaana suomalaisena naisena alat heille jutteleen tai selittamaan, ne saa siita aivan eri kuvan eli rohkaisua, ahaa se jutteli mulle sen taytyy olla kiinnostunut.
      Heilla kun on tallainen kuva suomalaisista etta ne on helppoja, todella tyhmia naisia, ja luulee etta me naiset olemme kaikki samaa luokkaa, ja jatkaa yrittamista.

      Ei ihmisen ole pakko jutella tai kuunnella ketaan, jos ei halua. Se ei ole epakohteliasta.
      Minuakin vaivataan jatkuvasti seka senegalin miehet ja humalaiset.

    • Uhjhjh

      Tykkäävät vanhoista ja rumista, naisista jotka eivät löydä vapailta markkinoilta miestä itselleen...näistä epätoivoisista saa parhaan elättäjän

    • lumikki79

      musta mies/turkkilainen...joo ei kiitos....

      aasialaiset miehet kiinnostaa enemmän...(japani ym..)

    • ahdistelijoitariittä

      "Minuakin vaivataan jatkuvasti seka senegalin miehet ja humalaiset. "

      Sama täällä, saan treffikutsuja vain ja ainoastaan arabeilta, mustilta ja keski-ikäisiltä humalasilta että on se sinkun elämä mukavaa?
      en käytä ollenkaan sortseja/minihameita, joten pukeutuminen ei ainakaan voi olla syynä. Paras tapa on tosiaan tuo että älkää katsoko silmiin älkääkä jääkö juttelemaan! itse kuvittelin nuorempana asuvani "suurkaupungissa" jossa on normaalia jutella ihmiselle kuin ihmiselle mutta ei se valitettavasti vain mene niin kun suurin osa ei ole tänne sopeutunut ja on täysin muut aikeet mielessä kuin normaali kuulumisten vaihto, juuri kukaan ei halua olla pelkkä kaveri vaan siellä on taka-ajatuksena jotain aivan muuta.. Olen vuosien mittaan päässyt lähes kokonaan eroon mustien miesten iskuyrityksistä (nyt kun kirjoitan näin eiköhän heti ole joku yrittämässä, etenkin kun asuan uudessa ns. mustien alueella), koska käännän pään pois aina enkä vastaa, jos vastaan niin mies jää piirittämään.

      Aina tuokaan ei auta jos on hyvin sinnikäs mies kyseessä (puutteessa tai oleskeluluvan puutteessa) silloin täytyy vain valehdella odottavansa tai menevänsä juuri oman miehen luo, niin jättävät rauhaan. Yksi kokemus on myös lenkkipolulta jossa jouduin toden teolla valehtelemaan yhdelle miehelle:
      hän kyseli niitä näitä ja polku oli niin kapea etten voinut vain rynnätä ohitse niin jouduin vastaamaan, kerroin olevani naimisissa ja tietysti mies huomasi ettei minulla ollut sormusta sormessa, keksin siihen tarinan että olen kokki ja en voi työssä pitää sormusta, meni läpi ja pääsin rauhassa menemään kotiin.

      • pensselitäti

        Tuosta lenkkipolkutapauksesta tulee mieleen, että silloin olisi ollut ehkä syytä soittaa hätänumeroon.
        Voihan olla, että mies oli joku poliisin etsimistä puskaraiskaajista. Ja vaikka ei olisi ollutkaan, on häiriköt saatava kuriin.


      • mies32
        pensselitäti kirjoitti:

        Tuosta lenkkipolkutapauksesta tulee mieleen, että silloin olisi ollut ehkä syytä soittaa hätänumeroon.
        Voihan olla, että mies oli joku poliisin etsimistä puskaraiskaajista. Ja vaikka ei olisi ollutkaan, on häiriköt saatava kuriin.

        Raiskaajan kai yleensä tunnistaa siitä, että se raiskaa tai ainakin yrittää raiskata.


      • pensselitäti
        mies32 kirjoitti:

        Raiskaajan kai yleensä tunnistaa siitä, että se raiskaa tai ainakin yrittää raiskata.

        Ja murhaajan tunnistaa siitä, että hän murhaa. Tosin jokaisesta tai paremminkin kestään vastaantulijasta ei voi tietää, onko hän mahdollisesti murhannut tai raiskannut. Omakohtaisia todisteita ei kannata jäädä keräämään, vaan pelkästä uhkaavasta käytöksestä ja häiriköinnistäkin voi ilmoittaa viranomaisille.


      • mies32
        pensselitäti kirjoitti:

        Ja murhaajan tunnistaa siitä, että hän murhaa. Tosin jokaisesta tai paremminkin kestään vastaantulijasta ei voi tietää, onko hän mahdollisesti murhannut tai raiskannut. Omakohtaisia todisteita ei kannata jäädä keräämään, vaan pelkästä uhkaavasta käytöksestä ja häiriköinnistäkin voi ilmoittaa viranomaisille.

        Eli jokaisesta joka yrittää pokata, on paras soittaa poliisille. Etenkin jos on musta.

        Luuletko eläväsi Saudi-Arabiassa?


      • pensselitäti
        mies32 kirjoitti:

        Eli jokaisesta joka yrittää pokata, on paras soittaa poliisille. Etenkin jos on musta.

        Luuletko eläväsi Saudi-Arabiassa?

        Ei toki jokaisesta, vaan ainostaan uhkaavista ja häiritsevistä. Mustan keksit aivan itse.

        En toki. Entä sinä?


      • mies32
        pensselitäti kirjoitti:

        Ei toki jokaisesta, vaan ainostaan uhkaavista ja häiritsevistä. Mustan keksit aivan itse.

        En toki. Entä sinä?

        Eli jos se häiritsee, kun musta alkaa kyselemään, että aletaaxolee, lähetääkskahvil, niin saa soittaa poliisille.


      • pensselitäti
        mies32 kirjoitti:

        Eli jos se häiritsee, kun musta alkaa kyselemään, että aletaaxolee, lähetääkskahvil, niin saa soittaa poliisille.

        Totta kai, jos henkilö - väristä riippumatta - on häiriöksi eikä poistu muuten tilanteesta.

        Onko sinulla jokin musta-pakkomielle?


      • mies32
        pensselitäti kirjoitti:

        Totta kai, jos henkilö - väristä riippumatta - on häiriöksi eikä poistu muuten tilanteesta.

        Onko sinulla jokin musta-pakkomielle?

        Sehän poistui, kun parin vaihdetun lauseen jälkeen uskoi, että nainen on varattu eikä kiinnostunut hänestä.
        Olisiko poliisi pitänyt soittaa ensimmäisen lauseen jälkeen vai toisen, siinä vaiheessa kun mustan miehen selkä jo loittoni?

        Oletko sinä hullu?


    • Uhhil

      Musta mies hyvää mies

      • Anonyymi

        Musta mies on siis nee×××i!


    • Rubens naisia

      Pitävät lihavista naisista. Mitä suurempi peppu ja tissit sitä parempi. Laiha on nälkiintynyt.

      • Anonyymi

        Siis syökö ne oikeesti meikäläisiä?!


    • Sansi84

      Itsellänikin on valitettavasti monia vastaavanlaisia kokemuksia muutaman vuoden takaa. Asuin tuolloin kaupungissa, jossa oli paljon ulkomaalaisia.

      Ensin omasta ulkonäöistäni, tuolloin olin n. 25-vuotias. Minulla on pitkät tummat kiharat hiukset ja vaalea iho. Vartalotyypiltäni normaalipainoinen ja "naisellinen" eli kurvikas. Pukeuduin ihan tavallisiin vaatteisiin, en mitenkään halvasti, tyrkysti tms. Yleisesti ottaen olen mielestäni ihan nätti, mutta en mitenkään kaunotar eikä suomalaiset miehet yleensä ole tulleet kadulla päivällä juttelemaan.

      Oma suhtautumiseni arabimiesten vislauksiin ja huuteluihin oli totaalinen välinpitämättömyys. Eli kävelin vain tyynesti ohi ilmekään värähtämättä, aivan kuin he olisivat ilmaa.

      Pari kertaa olin tilanteessa, jossa olin kävelemässä asunnoltani keskustaan (n. 1 km:n matka), jolloin seuraani lyöttäytyi arabimies. Kyseisessä tilanteessa en vain voinut kohdella miehiä kuin ilmaa enkä päässyt tilanteesta muutenkaan mitenkään eroon (kävelin molemmilla kerroilla pitkää kävelytietä, josta ei lähtenyt muita teitä). Niinpä kävelin vain eteenpäin enkä luonut mieheen katsetta ollenkaan, vastailin tylysti ja lyhkäisesti yhdellä sanalla kysymyksiin.

      Molemmat tapaukset olivat vailla "ystävää" (niin varmasti!). Sain tyypit lopulta karistettua kannoiltani kertoessa olevani matkalla poikasytäväni luo (mitään poikaystävää ei oikeasti ollut olemassa). Ja sanoin,että omaan ihan tarpeeksi jo ystäviä, uusille ei ole tarvetta. Ja toinen näistä arabimiehistä lykkäsi vaunuissa lasta! Eli ilmeisemmin perhe ja vaimo jo löytyi. :D

      Pelottava kokemus oli kerran talvella kun kävin yksin lauantai-illalla läheisessä R-kioskissa n. klo 20. Lähdin takaisin kotiinpäin kun kuulin jotain huuteluja takaa. En reagoinut nihin mitenkään, koska en uskonut niiden olevan minulle tarkoitettuja. Sitten pitkä, iso afrikkalainen mies juoksee rinnalleni. Hän oli kuulemma nähnyt minut kioskilla ja lähtenyt perään. Itse en edes kyseistä tyyppiä muista nähneeni, eli en ainakaan millään omilla katseillani tms. ollut antanut mitään rohkaisua.

      Siinä sitten jatkoin kävelyäni ja mies pysyi sitkeästi mukana ja höpötti koko ajan. Halusi kuulemma "ystävän" minusta. Vastailin todella tylysti ja lyhkäisesti ja katsoin koko ajan eteenpäin. Kerroin etten tarvi itse uusia ystäviä. Mutta mies vain kulki rinnallani. Täytyy sanoa, että siinä vaiheessa alkoi jo pelottamaan, oli kuitenkin pimeä ilta eikä kaduilla näkynyt muita. Kotini lähestyi uhkaavaa vauhtia enkä olisi voinut sinne mennäkään mies kintereilläni. En nimittäin todellakaan halunnut hänen saavan tietää asuntoni sijaintia. Lopulta kun mies uteli, minne olin menossa, valehtelin olevani menossa kotiin, jossa poikaystävä minua jo odotti (en seurustellut tuolloin). Se oli kuin taikasana, jolloin mies luovutti. Hän sanoi vain "ai, en sitten siinä tapauksessa tulekaan sun luo". Eli oli ilmeisesti kovinkin ollut tulossa luokseni! :D Mutta kaiken kaikkiaan tilanne oli todella pelottava tuolloin.

      Yleisesti ottaen en siis usko, että olen niin ruma ja epätoivoisen näköinen, että ulkomaalaiset sen vuoksi hakeutuivat seuraani. En myöskään mielestäni pukeudu halvasti ja paljastavasti. Enkä todellakaan rohkaise heitä mitenkään käytökselläni. Eli en tiedä, mikä itsessäni sitten veti heitä puoleen.

      Muutenkin olen kyllä sitä mieltä, että täällä Suomessa naisella on oikeus pukeutua juuri niin kuin itse haluaa. Kauhistuttaa ajatus siitä, että joku joutuisi miettimään pukeutumistaan sen valossa, ettei halua tulla ahdistelluksi päivällä!

      Itse neuvoisin olemaan jututtajia kohtaan tyly ja ignoraamaan koko ihmisen jos vain mahdollista. Katse tiukasti eteenpäin, tuima ja välinpitämätön ilme sekä lyhyet vastaukset maininnat poikaystävästä ovat ainakin oman kokemukseni mukaan tehokkaat.

    • Anonyymi

      Aah

    • Anonyymi

      Olet jotenkin ruma tai tyhmä?
      Miksi pitää jäädä juttelemaan, kuka käskee?

    • Anonyymi

      Eiköhän asia ole niin että näille kelpaa kaikki! ( valitettavasti)

    • Anonyymi

      Kunpa vaan ymmärtäisivät että seura ei kaivata ja maassa maan tavalla!

      • Anonyymi

        Puhu vain omasta puolestas. Maassa maan tavalla joo mutta kyllä eri kulttuureille on tilaa


    • Anonyymi

      On, useitakin. Kaksi tissiä, pillu ja sodomareikä.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4993
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4533
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2911
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe