Ravintoterapeutin kanssa mietittiin ruokavaliota, kun sairauden vuoksi kertyneitä liikakiloja ei meinaa saada pois. Liikkumaan ei pysty ja ruokavalio on varsin niukka jo valmiiksi. Rasvoissa ei ollut mistä tinkiä eikä mitään roskaruokaa tule syötyä muutenkaan. Ilosena kerroin syöväni paljon hedelmiä välipalaksi ja satunnaiseen napostelutarpeeseen.
Ratkaisu ällistytti, mutta selitys kävi järkeen. Siis vähemmän hedelmiä, koska niissä on sokeria enemmän kuin vihanneksissa.
Korvaan siis omenan porkkanalla, kurkulla, kesäkurpitsalla, lanttupaloilla tms ja laihdun!
Hedelmiä korkeintaan neljä annosta päivässä entisen kuuden sijaan. 1 annos on pari pientä mandariinia tai omena tai kaksi ananasrengasta tai persikka jne. Pitäs kuulema lähteä vajaa 0,5 kg/viikko. Olen ällistynyt...
Syön liikaa
3
2006
Vastaukset
- lisäksi,,
kromitabletteja apteekista tai luontaistuotekaupasta. Yllätyin itse, miten ne ovat vieneet syömishaluja. Ja varsinkaan mikään makea ei maistu tai maistuu liian makealle, niin ettei voi syödä...
- laihduttajan ruokaa
niissä on valtavasti sokeria (fruktoosia).
Porkkanakaan ei ole parhaimpia kasviksista, jos haluaa laihtua, eikä tomaatti.
Kaalit ja kurkku on hyviä, vähän hiilareita.
En söisi yhtään hedelmää, jos haluaisin laihtua.
Marjoissa ei ole niin paljon sokeria, kerran viikossa voi pienen satsin syödä.- bioinsinööri
Tiesitkös, että fruktoosi eli hedelmäsokeri on terveellisempää kuin glukoosi eli rypälesokeri? Tai en nyt täysin terveellisyydestä ole varmempi, mutta fruktoosin makeusarvo on suurempi kuin glukoosin, mikä siis tarkoittaa sitä, että sitä tarvitaan paljon vähemmän tuottamaan elintarvikkeeseen sama makeus kuin glukoosia ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191642
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991478Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36884Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38791Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50766Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56718Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43718Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37710Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37673