HESEN XL-KERROSATERIA

naminaminami

Tuli käytyä tänään Hesburgerissa syömässä XL -kerrosateria, johon kuului XL -kerroshampurilainen, isot ranskalaiset ja iso juoma (plus tietysti pakollinen paprikamajoneesi). Täytyy sanoa, että oli kyllä erittäin hyvää ja hamppari oli ihan valtava:D varmaa isoin mitä on ikinä heses/mäkissä syöny....

22

4507

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heeh

      se hamppari on kyllä ihan tavan megahampparin kokoinen. =)

      • naminaminami

        tiedän kyllä mutta se on kahes kerrokses!! ni mun mielest tekee siit jotenki viel valtavamman ku mega!!!


      • heeh
        naminaminami kirjoitti:

        tiedän kyllä mutta se on kahes kerrokses!! ni mun mielest tekee siit jotenki viel valtavamman ku mega!!!

        niin mut eiks megakin oo kerroksellinen.. ainut ero mikä niissä on on että megassa on tomaattia eikä ollenkaan sipulia ja kerroksessa ei oo tomattia mutta sipulia on.


      • ........

        sais toi isompi kerros vakiintua. normikokoinen ei riitä isoon nälkää ja megahamppari on pahaa.


      • äxällä...

        Kaikki ei niistä megan tomaateista tykkää, siksi XL on tervetullut myös pysyvämminkin Hesen valikoimiin.


      • naminaminami
        heeh kirjoitti:

        niin mut eiks megakin oo kerroksellinen.. ainut ero mikä niissä on on että megassa on tomaattia eikä ollenkaan sipulia ja kerroksessa ei oo tomattia mutta sipulia on.

        ei ole megassa kolmea leipää eli ei ole "kerroshamppari"


      • Herrajee
        naminaminami kirjoitti:

        ei ole megassa kolmea leipää eli ei ole "kerroshamppari"

        Huono olet laskemaan, kun et edes kolmeen saakka pysty.

        Ei tarvitse kuin mennä Hesen nettisivulle, jossa on kuvat kaikista Hesen burgereista. Laske huviksesi megan kuvasta, montako leipäkerrosta siinä on...


    • Hourula

      Hesen hampurilaiset on hirveetä paskaa. Ja ranskalaisia ei saa juuri ollenkaan. ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET EREHTYKÖ SELLAISEEN HAMPURILAISRAVINTOLIEN IRVIKUVAAN. Jos saisin yhden asian poistaa maan kamaralta, valintani olisi hesen majoneesi. Sodista ja kulkutaudeista viis.

      • Oletpa

        Hesen majoneesi on paras olemassa oleva majoneesi. Olen sentään 60 v., ja maistanut elämäni aikana ainakin sata erilaista majoneesia.

        Sinulla on jonkinlainen makuaistivamma. Tai sitten täysi makusivistymättömyys.


      • vanha nakki
        Oletpa kirjoitti:

        Hesen majoneesi on paras olemassa oleva majoneesi. Olen sentään 60 v., ja maistanut elämäni aikana ainakin sata erilaista majoneesia.

        Sinulla on jonkinlainen makuaistivamma. Tai sitten täysi makusivistymättömyys.

        Joo. Tyyppihän on Hourulasta kotoisin. Lääkitystä kannattaisi varmaan tarkistaa...

        Hanki elämä. Yritä edes!


      • palstalla?
        Oletpa kirjoitti:

        Hesen majoneesi on paras olemassa oleva majoneesi. Olen sentään 60 v., ja maistanut elämäni aikana ainakin sata erilaista majoneesia.

        Sinulla on jonkinlainen makuaistivamma. Tai sitten täysi makusivistymättömyys.

        "Olen sentään 60 v."

        Ja tarve surffata etikettipalstan ja pikaruokapalstan välillä ei vieläkään ole laantunut.


      • olisikaan
        palstalla? kirjoitti:

        "Olen sentään 60 v."

        Ja tarve surffata etikettipalstan ja pikaruokapalstan välillä ei vieläkään ole laantunut.

        pitänyt "laantua"???

        Olet ääliö!


      • h.moilanen
        Oletpa kirjoitti:

        Hesen majoneesi on paras olemassa oleva majoneesi. Olen sentään 60 v., ja maistanut elämäni aikana ainakin sata erilaista majoneesia.

        Sinulla on jonkinlainen makuaistivamma. Tai sitten täysi makusivistymättömyys.

        Mielipiteesi kertoo vain että et arvosta etkä tajua hampurilaiskulttuurista mitään. McDonaldsista saa sentään oikeita kunnon hampurilaisia.


      • tekstejäsi
        h.moilanen kirjoitti:

        Mielipiteesi kertoo vain että et arvosta etkä tajua hampurilaiskulttuurista mitään. McDonaldsista saa sentään oikeita kunnon hampurilaisia.

        seuranneena saan tuostakin raapustuksestasi vahvistuksen, että sinulla viiraa pahasti päästäsi.


      • Zed is dead
        olisikaan kirjoitti:

        pitänyt "laantua"???

        Olet ääliö!

        OK, U win gringo!


      • h.moilanen
        tekstejäsi kirjoitti:

        seuranneena saan tuostakin raapustuksestasi vahvistuksen, että sinulla viiraa pahasti päästäsi.

        Lääkkeet ottamatta, ei mikään ihme. :)


    • Snoopy dogidog!!!

      Siis vähäks tää on niinku ihkuu, meitsi vetää näit niinku ihan kybällä huiviin, just kunnon kanksta mättöö JOU ROTHERSS

    • jjkjkl

      mulla 29,5

      • kjlhajsh

      • fat ass...

    • täydellinenhampurilainen

      se on kyllä tosi hyvää namm:)

      • HesburgerBoy

        kerroshampurilaisia päivittäin syövänä voin todeta että kyllä hesburgerin mega-hampurilainen on suomalaisten hampurilas-lafkojen aatelia eikä ole mitään syytä moittia majoneeseja huonoiksi tai verrata itse burgeria mcDonaldsin sapuskoihin sillä se ei minusta vain pärjää millään asteella hesburger ravintolan äärimmäisen herkullisille ja makuhermoja hiveliville burgereille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 134
      3843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      107
      3497
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      18
      2493
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1565
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      86
      1446
    Aihe