Onko kellään naisella omakohtaisia kokemuksia tai yleistietoa rintalihastreenin vaikutuksista itse rintoihin? Onko rintalihastreenillä tekemistä itse rinnan kiinteytymisen tai sen "riippuvuuden" kanssa? Miten treeni vaikuttaa rintojen kokoon? Itselläni on A-kupin rinnat, enkä haluaisi niiden ainakaan pienentyvän. Rintani ovat kylläkin pyöreät ja kiinteät. Rintakehäni solisluiden alta on hyvin lattea. Saisinko rintalihastreenillä muotoa rintakehään pienentämättä kuitenkaan itse rintaa? Kiitos vastauksista! :)
Rintalihastreeni naisilla!!
9
7592
Vastaukset
- saattaa olla
kokemustakin, mutta eiköhän se ole aika yksilöllistä mistä rasva palaa. Ja eihän tuo ole edes varsinaista fatburninkia. Voisi ehkä olettaa, että rasvakudoksen alla olevien lihasten kehittäminen jonkinverran toisi aluetta esiin. Toisaalta onhan noita aika lattarintaisia fittness-naisiakin. Ja muodon naisellisuudesta en mene takuuseen.
- on järjestäin.
latta a rintasia koska ei ole juuri rasvaa. ihanne ois c malli
- on :)
tissit itsessään ei häviä mihinkään ilman laihdutusta, nehän ovat pelkkää rasvakudosta. Kun rintalihakseen niiden maitorauhasten alle saa muotoa, sivuprofiili muuttuu "muhkeammaksi". Rintsikoista saattaa joutua käyttämään leveämpää rinnanympärysmittaa, koska kylkiluiden päällä on nyt enmmän tavaraa. Kaiken kaikkiaan etumus näyttää täyteläisemmältä = paremmalta! Suosittelen!
- tissitön..
Olen hyvin pienirintainen (nyt ovat entistäkin littanammat).. Edestä katsottuna, ne ovat kiinteät ja lihaksikkaat, mutta sivuprofiilissa rinnat ovat olemattomat.. Poikaystävä varoittelikin alussa, että "sun tissit litistyy".. Enhän mä tietenkään uskonut :)
Luulen, että isorintaisilla tulee olemaan upeat ja näyttävät rinnat jos treenaavat.. Pienirintaiset tuskin ylettyvät samoihin tuloksiin..- nyt en enää pysy mukana..
jos olet lauta niin ei se treeni enää suoremmaksi sua tee :)))
tunge se poikakaverin pää Jallun väliin jos se haluaa tissejä tuijotella ja rupee rakentamaan itelles kunnon rintavarustusta. Treenillä saa muotoa mutta ei se tietenkään mitään Tissiä siihen rakenna, sellaiset pitää sitten hakea kirurgilta...
- Taljalla
Luulisin että rintoihin saa kiinteyttä ja muotoa taljatreenillä, eli sivuilta vetoa suht painavilla painoilla.
esim 10 x sarjaa. jne..
en tosin tiedä onko naisilla sama vaikutus kun miehillä. mut ainakin on tehokasta
t. mieskuntoilija..- Personal Trainer**
Ei lihakset kiinteydy tai saa muotoa. Nyt on kyllä mieskuntoilija lukenu liikaa cosmopolitania. Rintalihasta voi painottaa parista suunnista. Alempaa rintalihasta penkkipunnerruksella ja ylempää rintalihasta vinopenkkipunnerruksella. Nämä kaksi liikettä tangolla sekä käsipainoilla tehtynä, ovat ne tehokkaimmat rintalihasten kehittäjät. Ehdottomasti naistenkin kannattaa tehdä 3-4 sarjaa vkossa punnerrusliikettä rinnalle. Selkää kaarelle, peppu penkissä, rintaa ylöspäin ja sitten punnertamaan painoa. Hidas kontrolloitu alaslasku ja räjähtävä punnerrus ylös. Toistot 6-10.
- Fitnessharrastaja
Naisilla rintatreeniä tulisi painostaa rintalihaksen yläosalle, koska se on alue mikä näkyy (Alaosa rinnan rasvakudoksen alla piilossa). käytännössä teet vain normaalit penkillä tehtävä rintaliikkeet, esimerkiksi penkkipunnerruksen ja vipunostot selällä maaten vinopenkissä asentamalla selkänojan kulman noin 45 asteeseen.
Rintatreeni todellakin kannattaa: kasvaneet rintalihakset muodostavan tissien väliin sellaisen vaon, mikä luo illuusiota isommista rinnoista, treenin avulla parantunut ryhti ryhdittää etumusta ja myös rasvakudoksen alainen "näkymätön" lihas kohottaa rintaa.
Valitettavasti, jos itse rintakudos roikkuu (esim. usean imetyksen jälkeen) ei sitä korjaa täydellisen kiinteäksi muu, kuin kirurgin veitsi. Muutosta parempaan suuntaan tosin saa tässäkin tapausessa kuntosaliharjoittelulla.
Tsemppiä treeniin! :)- muistakaa
venytellä rintalihasten harjoittelun jälkeen huolellisesti ja treenata samalla myös yläselkää. MIkäli rintalihaksia ei venyttele tai harjoittelee pelkästään rintalihaksia vastakkaiset lihakset unohtaen, tulos on huonompi ryhti, koska olkapäät kääntyvät eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 455851
- 485346
- 483718
- 143675
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise963346- 313126
- 592884
- 572740
- 532400
- 381854