Sain iPod toucin joululahjaks ja osaan kyllä laittaa siihen musiikkii, mut ongelma on et miten niitä kappaleita voi sit poistaa ? Tiedän kyllä että niitä poistetaan iTunesin kautta, mut miten sieltä ?
Miten iPod Touchista voi poistaa musiikkia ?
14
2667
Vastaukset
- noura
eli siis kappaleen kohdalla painat hiiren oikeeta näppäintä ja poista, niin minä ainakin teen ja hyvin lähtee tarpeettomatt biisit soittimesta :)
- Kiitos avusta
Joo noiha se sujuu helposti :DD Olin varmaan vähä hätäsesti yrittäny poistaa niit kappaleita :D Mut kiitos avusta :)
- Mäkkihöperö
Poistonäppäimen painallus poistaa valitun kappaleen, mikä voi kuulostaa todella yllättävältä. ;-)
Joustavampaa on tehdä iTunesiin mieleinen soittolista ja synkronoida iPod sen kanssa. - Mitä ? ! ?
Mäkkihöperö kirjoitti:
Poistonäppäimen painallus poistaa valitun kappaleen, mikä voi kuulostaa todella yllättävältä. ;-)
Joustavampaa on tehdä iTunesiin mieleinen soittolista ja synkronoida iPod sen kanssa.Siis poistaako se koko
Kappaleen itunesista vai vaan soittimesta? Selvennystä kiitos !! :) - rthsrthsrth
Mitä ? ! ? kirjoitti:
Siis poistaako se koko
Kappaleen itunesista vai vaan soittimesta? Selvennystä kiitos !! :)se kai kysyy että "haluatko että tiedosto siirretään roskiin" tai "pidä tiedosto" tai jotain. kannattaa kuitenkin tehdä niitä soittolistoja ja synkronoida niitä, jolloin itunesia voi käyttää musiikinkuunteluun koneella, kun siellä on kaikki biisit listattuna, eikä vain niitä mitä tahdot ipodiin.
- t r
rthsrthsrth kirjoitti:
se kai kysyy että "haluatko että tiedosto siirretään roskiin" tai "pidä tiedosto" tai jotain. kannattaa kuitenkin tehdä niitä soittolistoja ja synkronoida niitä, jolloin itunesia voi käyttää musiikinkuunteluun koneella, kun siellä on kaikki biisit listattuna, eikä vain niitä mitä tahdot ipodiin.
Miten sitten voi poistaa kuvi ipod touchista? tuli vahingos liikaa kuvia enkä tiiä miten poistaa.
- 1stMacFinn
t r kirjoitti:
Miten sitten voi poistaa kuvi ipod touchista? tuli vahingos liikaa kuvia enkä tiiä miten poistaa.
Eiköhän ne kuvat lähde vähän samoin kuin ne sinne menivätkin. iTunesilla synkaten.
- t r
1stMacFinn kirjoitti:
Eiköhän ne kuvat lähde vähän samoin kuin ne sinne menivätkin. iTunesilla synkaten.
synkaten?
- 1stMacFinn
t r kirjoitti:
synkaten?
ne kuvat meni sinne iPodiin iTunesilla synkronoiden ja uskoisin, että samalla tavalla valitaan uudelleensynkronoinnissa ne kuvat mitä ei enää haluta.
- maalais juntti
miten voi sit poistaa pelkästä ipodista niin että kappaleet jää iTunesiin.
- Urpokarhu
Kaikkien kappaleiden kohdalla on sellainen palkki, jolla valitaan, ladataanko kappale Ipodiin. Kappale jää Itunesiin, muttei mene Ipodiin.
- 1stMacFinn
Hyvä maalais, helpoin tapa tehdä tuota on luoda iTunesissa soittolistoja, jotka sitten synkronoi iPodiin. Jos haluat jonkun biisin pois iPodista, poista se soittolistasta ja synkronoi. Näin toimien biisi on edelleen iTunesin kirjastossa ja voit palauttaa sen iPodiin niin halutessasi.
Kun iPod on kiinni koneessa, siinä iTunesin vasemmassa reunassa on sen iPodin nimi ja sen ollessa valittuna, oikealla näkyy sen tiedot. Välilehdeltä Musiikki valitset synkronoitavaksi soittolistoja etkä koko kirjastoa. - Ärsyttäähirveessti.c
Miks mulla ei onnistu??????????????????? oon poistanu ne kaikki ton i tunesin mukaan MUTTA NE ON TOSSA LAITTEESSA KYLLÄ VIELÄ ELI MITÄ V
??? voitteko auttaa! Tästä ei tuu yhtään m itään. - epätoivoinen
mul sama homma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029