mikä olisi hyvä joukkue helsingistä olen vuonna 1991 syntynyt ps en ole mikään mestari
mikä joukkue aloittelevalle 91
5
476
Vastaukset
- Klaivert
En oo hesasta mut uskon et jostain sieltä löytyy seura. Harrasteseuroja ainaki luulisi löytyvän, en sit tiiä niistä joissa on vaan kilpailullisia tavoitteita. Ite oon jo vm. 85, enkä oo löytäny itelleni edes harrastetasolla seuraa. En tosin oo mikään korispelaajan pituinen (170cm) :)
Kannattaa ottaa selvää ja kysellä!- Jokerit!
No jos sull on kaveri joka pelaa korista, nii sano sille ett kysyy valmentajalta tai joukkueen johtajalta numero harrastelija seuraan. Jos löydät seuran laita mihin pääsit/pääset nii katotaan onko neuvot auttanu.
- Klaivert
Jokerit! kirjoitti:
No jos sull on kaveri joka pelaa korista, nii sano sille ett kysyy valmentajalta tai joukkueen johtajalta numero harrastelija seuraan. Jos löydät seuran laita mihin pääsit/pääset nii katotaan onko neuvot auttanu.
Täytyy kai tyytyä vaa kaveriporukas pelailuun.
- Lissu
Kannattaa kysellä seuroilta jotka pelaa esim 3 divaris saattaa hyvin päästä viel mukaan. Ja ei meistä kukaan oo ollu mestari aloittaessaan koripallon, kaikki se taito on tullu kovalla harjoittelulla.
- binxu
Onhan noita joukkueita! Okei itse olen tyttö ja 91 syntynyt, mutta mä eloitin syksyllä jengissä joka pelasi 2 divarissa ! Onko dorkaa vai dorkaa jos jää vaan pelaamaan kolmoseen eikä haluu kehittyä.. Mulle ainkain alussa oli parempi pelata parempia vastaan! Nyt kun me pelataan myös kolmosessa näkee että me ollaan parempia! koska kaikki on pelannut myös kakkosessa! Hyviä jengejä hesassa on : HNMKY, Topo, Kapo, Topola (toimii kylläkin larussa ja jengi on siis kai 92-91 jengi) Mutta Mutta! Aina voi kehittyä! Mä oon tyhmä ja en osaa pelata vieläkään edes vähän!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2024208
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1463778Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat843132Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.431579Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191418Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251365Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58321357Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271341Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1161130Martina haluaa Marbellaan
Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust2151053