mikä joukkue aloittelevalle 91

koripallo 91

mikä olisi hyvä joukkue helsingistä olen vuonna 1991 syntynyt ps en ole mikään mestari

5

420

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Klaivert

      En oo hesasta mut uskon et jostain sieltä löytyy seura. Harrasteseuroja ainaki luulisi löytyvän, en sit tiiä niistä joissa on vaan kilpailullisia tavoitteita. Ite oon jo vm. 85, enkä oo löytäny itelleni edes harrastetasolla seuraa. En tosin oo mikään korispelaajan pituinen (170cm) :)
      Kannattaa ottaa selvää ja kysellä!

      • Jokerit!

        No jos sull on kaveri joka pelaa korista, nii sano sille ett kysyy valmentajalta tai joukkueen johtajalta numero harrastelija seuraan. Jos löydät seuran laita mihin pääsit/pääset nii katotaan onko neuvot auttanu.


      • Klaivert
        Jokerit! kirjoitti:

        No jos sull on kaveri joka pelaa korista, nii sano sille ett kysyy valmentajalta tai joukkueen johtajalta numero harrastelija seuraan. Jos löydät seuran laita mihin pääsit/pääset nii katotaan onko neuvot auttanu.

        Täytyy kai tyytyä vaa kaveriporukas pelailuun.


    • Lissu

      Kannattaa kysellä seuroilta jotka pelaa esim 3 divaris saattaa hyvin päästä viel mukaan. Ja ei meistä kukaan oo ollu mestari aloittaessaan koripallon, kaikki se taito on tullu kovalla harjoittelulla.

      • binxu

        Onhan noita joukkueita! Okei itse olen tyttö ja 91 syntynyt, mutta mä eloitin syksyllä jengissä joka pelasi 2 divarissa ! Onko dorkaa vai dorkaa jos jää vaan pelaamaan kolmoseen eikä haluu kehittyä.. Mulle ainkain alussa oli parempi pelata parempia vastaan! Nyt kun me pelataan myös kolmosessa näkee että me ollaan parempia! koska kaikki on pelannut myös kakkosessa! Hyviä jengejä hesassa on : HNMKY, Topo, Kapo, Topola (toimii kylläkin larussa ja jengi on siis kai 92-91 jengi) Mutta Mutta! Aina voi kehittyä! Mä oon tyhmä ja en osaa pelata vieläkään edes vähän!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2478
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2240
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2072
    5. 177
      1886
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1873
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe