Mikä on, kun sitä jatkuvasti ajattelee ihmisistä kaikenlaista negatiivista, ja useinmiten se tuottaa myöskin mielihyvää ja saa jaksamaan omaa elämää paremmin. Esimekiksi kun näkee napurilla vanhemman auton kuin on itsellään tai naapuri on työtön. Siitä saa jotenkin virtaa oman elämään, kun toisilla on asiat huonommin kuin itsellään. Itse on lihava, mutta joku toinen on vieläkin lihavampi tai ei ole saannut mitä on halunut, mutta toiset eivät ole saanneet sitäkään mitä on itsellään jne...
Negatiivisuus tuo onnen ja ilon
iiris-
5
324
Vastaukset
Nämä esille tuomasi tuntemukset kuuluvat mielestäni tuiki tavalliseen ihmisen käyttäytymiseen.
- kertoo
huonosta itsetunnosta tai ei välttämättä, koska kyllähän kaikki sitä vertailua tekee.
- minusta
Yleensä naapurin työtön ärsyttää, koska se elää sinun kustannuksella. Mutta ihan kiva, jos joku saa siitä kiksejä.
- vai sä
Joo, nimenomaan _sun_ kustannuksella elää työttömät, vätykset. Sä tiedät.
- vai mä
vai sä kirjoitti:
Joo, nimenomaan _sun_ kustannuksella elää työttömät, vätykset. Sä tiedät.
:) hymiö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3818391Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732750- 131062
- 76978
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60883- 25876
- 55853
- 64832
- 46796
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72762