Mikähän mun mobiililaajakaistaa vaivaa?
Yhteys pätkii ihan jatkuvasti. Toimiiks teillä?
Miehen logiikka(kin) työntää jatkuvasti "HTTP Error 500":a.
Aina kun saa vaivalla naputeltua viestin, niin pukkaa tuon errorin ja siihen ei sitten auta edes "refresh".
Sama ongelma on Mini Operalla ja Nokian omalla selaimella. Onkohan mun Sybian ;) asetukset jotenkin pielessä?
Kun te kaiken tiedätte.
7
253
Vastaukset
- Asiantuntija (n)
virus.
- gek-ko
vai onko ihan sama mitkä verhot muija kotiin roudaa?
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000040750036 - koneessa :
on Paha Henki...
mut jos on nopee, ni ei pätki ni pahasti. Jos oot kännyllä 3-g verkossa palstalla, ni tod.näk. toimii kohtuullisesti, mut pelkän tavallisen gprs-yhteyden kans on ongelmia. Tänä päivänä vielä kohtuu usein kolmegeekin sitä gprs verkkoa viel käyttää.
Kun siirryin normaali datayhteydestä mikä ilmeisesti toimii aina maksimaalisella nopeudella DNA-nettikaistaan (384kb), niin noi ongelmat alkoi.
Ei sillä ole merkitystä olenko 3G alueella vai en. Ennen toimi hyvin kummassakin, nyt ei kummassakaan.
Ehkä tuossa nettikaistaliittymässä on jokin aikakatkaisu, jos dataa ei liiku pariin minuuttiin. Täytyy vissiin soitella DNA:n suuntaan.
- rusalkaa
Käytön puute tai vaihtoehtoisesti käyttäjän puute ;)
- on....
varsin yleistä, joka paikassa siitä valitetaan, esimerkiksi tuolla:
http://palsta.saunalahti.fi/index.php/topic,10678.0.html
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437728
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 684333
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363153Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2333031Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452666Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262655- 372383
- 412006
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797