Satakunnan Kansa lehdessä Turun tiemestari on sitä mieltä että nastat kieltoon tai verolle. ASIAA!!
Tiemestari
8
316
Vastaukset
Kai sitä Turun tiemestarin on helppo tuollaista paskaa puhua, kun Turku on tietysti paljon lumettomampaa kuin sisä-Suomi.
Sisä-suomen lumikelit, yhdistettynä paskaan tienhoitoon monin paikoin, ei voi nastoista luopumista ajatellakaan.
Kyllä sitä paskaa kaupunkilaisten on helppo puhua.- on sitä mieltä
että ajon aikana ei sais käyttää rintaliivejä! ASIAA
- tämä mestari
oikein on ?
No tällä mestarillahan on oikeus mielipiteeseensä
Oikein saariselällä lomailee ? Onko sinne menty ns. a-luokan matkalle isolla uudella volkkarin 4-veto tila-autolla jätkäporukassa ja sitten on siiderihuppelissa uhottu et kyllä nää kitkat on vaan hyvät , kädettömät niitä nastoja käyttää
Minkälainen heppu tää mestari oikeen on ? - olko avuttomia
ja opetelkaa ajamaan autoa. Jos ette osaa niin pysykää kotona. NASTA KIELTOON!!!!
- muidenkin mielipiteet
Käyttä itse mitä tykkäät, mutta anna muiden valita muukin laillinen vaihtoehto.
- mielipide tienpitäjältä
Kyllä ne tosiaan voitais ihan hyvin kieltää, itsellä nyt kolmas talvi kitkoilla ja erittäin hyvin on pärjännyt niillä ns. pääkallokeleilläkin täällä PK-seudullakin...Ainakin ne voisi kieltää autoissa joissa on ajonvakautus- ja luistonestojärjestelmät...
- nastahampaatkin
Niin on hyvät perustelut, että kieltoon vaan.
- Kesarenkaat aina
En juttua ole nahnyt, mutta voisin kuvitella etta kyse on lahinna siita, etta mita tienpidon budjetilla halutaan tehda: paikata reikia ja uria vuodesta toiseen ja kalliita uudelleenasfaltointeja yha kiihtyvalla tahdilla, vai esim. routavaurioiden korjauksia, turvallisuutta parantavia uudistuksia, rullaavampaa ja aanettomampaa asfalttia, turvakaiteita jne. Nyt rahat eivat riita molempiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437