Kumman kaa ?

tämä naisille

Herra 1 :

- pitkä ja hoikka
- ajelee tyylikkäällä, uudella autolla
- vie sinut usein ulos syömään
- hyvä vakituinen työ, johtaja-asemassa
- ostelee kukkia ja koruja
- haluaa matkustella sinun kanssasi ympäri maailmaa
- pukeutuu aina siististi, myös kotiasu on merkkituote..Viihtyisä, mutta kallis
- tuoksuu miehekkäästi parfyymiltä
- trimmaa partansa ja muut karvansa säännöllisesti
- usein liian kiireellinen seksiin

Herra 2:

- lyhyehkö ja hieman kaljavatsainen
- auto korjaamon pihalla lähes yhtä usein kuin kotona
- tarjoaa makkaraa ja pottua
- duunari, joka aika-ajoin myös työttömänä
- ei ostele sinulle mitään, jouluna ja syntymäpäivänä saattaa muistaa suklaalla
- metsäretki voittaa ulkomaanmatkat!
-vaatteet peräisin 80-luvulta. Ei aina niin kovin ehjiäkään
- parta ajamaton, hiukset ylipitkät ja kainaloistakin pöllähtää usein miehinen hientuoksu
- rakastaa seksiä ja nauttii siitä kanssasi

Niih. Molempia herroja ei voi saada. Kumman kaa?

12

683

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puskasta

      on herra numero 1 !!!! Kiitos, otan sen=))

    • miks ei ollu samat kriteerit ku miehilläki?

    • Papeete1

      Kummassakin on hyviä ja huonoja puolia, kakkonen kuulostaa kuitenkin karvan verran siedettävämmältä mutta on huono sekin, joten jatkan selibaattia enkä huoli kumpaakaan :)

    • Näitä ajatusleikkejä taas.. Onneksi mikään ei ole pakollista :D

    • puskasta

      teoriassa se herra 2., mutta käytännössä jäis hänkin väliin, koska lyhyehkö ei sovi olla... ;(

      • puskasta

        ...olikin täällä jo useita puskavastauksia...

        No silti, pysyn kannassani !


    • vänkyrä-nainen
      • ajatteles miten se leikkii rapakossa ja miltä se syyssateen jälkeen tuoksuu ku on tultu lenkiltä.

        Sie puunaat ja putsaat tuollasta varmaan tunnin että se ei haisis pahalle, ja koska koiran ominaishaju katoaa pestessä, se menee ensimmäiseen multaseen paikkaan hankaamaan sitä vierasta hajua ittestään pois...


      • vänkyrä-nainen
        Frederico kirjoitti:

        ajatteles miten se leikkii rapakossa ja miltä se syyssateen jälkeen tuoksuu ku on tultu lenkiltä.

        Sie puunaat ja putsaat tuollasta varmaan tunnin että se ei haisis pahalle, ja koska koiran ominaishaju katoaa pestessä, se menee ensimmäiseen multaseen paikkaan hankaamaan sitä vierasta hajua ittestään pois...

        taidat olla oikeessa :)

        Mutta on ne vaan kuvissa niin ihania, niin ja kuivalla säällä :-)


    • olis...

      mulle Mr Perfect!

    • Nuoruudessani

      kun ei päässyt matkustelemaan ja aina rahasta oli pulaa,niin ykkösen kanssa pääsisi toteuttamaan unelmia.Lisäksi kun olen itse pitkä ja hoikka,niin haluaisin myös vastaavat kriteerit täyttävän miehen.Myöskin syömään vieminen olisi vaihteeksi ihan mukavaa,kun sekin on jäänyt vähemmälle.Hygieniasta huolehtiminen myös ehdottomasti plussaa!Huono juttu sen sijaan on se,jos ei edes kotona voi olla rennommissa vaatteissa.Seksi taas ei ole minulle niin tärkeää,joten eipä haittaa sekään,ettei sitä ehdi niin harrastaa.

      Kakkosen suhteen olen kyllästynyt metsäretkiin!En saata syödä makkaraa ja perunoitakin on syöty kyllästymiseen asti.Miehen pitää huolehtia pukeutumisestaan,eivätkä vaatteet saa olla (kärjistetysti)kivikaudelta.Parta pitää ajaa ja hiukset olla mielellän lyhyet.Hien haju on yök.Työttömyyskin ehdottomasti pahasti hankaloittava tekijä.

    • enempi kallistuisi tuohon kakkoseen, jos jonkinlainen pakkotilanne(??) olisi. Ykkösessä on jotain määrittelemättömän ärsyttävää, ehkä se kotiasu:P

      Mutta kyllä myös 80-luvun vaatteet 2:lla on aika ylitsepääsemättömät, että jos ne ei nopeasti vaihtuisi, niin lyhkäseksi jäis sekin juttu.. Muuten kakkosessa ei ole mitään niiiin ylitsepääsemätöntä, jos tyyppi muuten olisi huippu.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe