älkää käykö ikinä sörnäisten sivuraiteella. käyttävät ruuan uudestaan ja tarjoavat asiakkaille.
sivuraide
8
2862
Vastaukset
- Kuka kertoi ?
Sivuraiteen pizzojen taso on aika paljon laskenut, mutta että ruokaa käytettäisiin uudestaan ...?!
- sivuraiteilla
Sivuraiteessahan on Stadin parhaat pitsat! Ja mukava henkilökunta. Mistä olet tuon väitteesi oikein repinyt?
- Sörkan
Sivuraiteella.
Henkilökunta on kyllä ystävällistä, mutta pizzat surkeita verrattuna alkuaikoihin tai mihin vaan. - sörkan ruusu
Sörkan kirjoitti:
Sivuraiteella.
Henkilökunta on kyllä ystävällistä, mutta pizzat surkeita verrattuna alkuaikoihin tai mihin vaan.Itse olen nimenomaan tykännyt niistä Sörkan SR:n pitsoista. Esim. töölössä siaitseva Sivukaide on huomattavasti huonompi. En ole tosin käynyt paikassa vähään aikaan. Sivuraiteen pizzat ovat mielestäni olleet juuri sellaisia kuin pizzan tulee olla. Tosi isoja halkaisialtaan, ohut pohja ja ohuelti täytteitä, maku todellakin balanssissa ja halvat hinnat. Kertaakaan ei ole nälkä jäänyt. Kinkku-ananas-aurajuusto-katkarapu-kestotarjouspitsa on aivan taivaallinen.
- coffin
hyviähän ne on sitä en kiellä mutta olen ollut siellä työharjoittelussa...
- sörkan kundi
Siellä on myös hyvät hampurilaiset ja pihvit.
- puhutte?
Tarkoitatteko Pizzeria Sivuraidetta, Sivuvaihdetta vai Sivukaidetta?
- vallu 81
varmaan sivukaide koska sivuraidenpizzeria on vain 1 ja sekin on hämeentiellä 54
ja olen käynyt monta vuotta siellä syömässä ja tunnen omistajat ja henkilökunta
itse en usko tuohon varmaan on ne muut paikat mitä hän tarkoitti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854022
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353071Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992263Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312038Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian271811- 311790
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell701790Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271557Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91517- 281501