Tässä oli jokin aika sitten juttua, että olisi siitä perheestä joutunut oikeuteen muutama. Mikä on tämän hetkinen tilanne siellä ? Miten se häirintä on ylipäätään mahdollista vuodesta toiseen, eikä edes poliisit mahda heille mitään ?
Vieläkö häiriköi romaaniperhe
18
3196
Vastaukset
- pieni tauko
Pikku tekninen katkos tuli, suurin osa niistä on linnassa lusimassa eri pituisia tuomioitaan
Mutta kyllä se taas kohta alkaa kunhan pääsevät vapaalle
Ruåttin polliisihan pelkää siinä missä muutkin, siksi ne ei tee mittään!
Nuo vojakkalan mustilaisethan uhkaili jopa syyttäjän varovaiseksi, siksi edes murhayrityksen tutkimuksista ei meinannu tulla mitään ennenkuin Ruotsin teevee ja kansanedustajat rupesivat ihmettelemään että mitä helvettiä siellä pohjanperukoilla oikein tapahtuu.
Syyttäjähän laski nämä mustilaiset alunperin "syyttöminä" vapaalle jalalle ja yli kuukauteen ei tapahtunut mitään!- missä vaan
mie voin toimia oikeuden jakajana jos tarvii mutta palkka pitää saada...
- ovat
Tässä linkki yhden heistä, Lenitan, tuomio viime elokuulta. Ei ole tyttö ihan puhdas pulmunen. Ruotsissa on alettu julkistaa netillä tietoja m.m pedofiilitapauksista, seksirikollisista y.m osoitteineen ja henkilönumeroineen sun muineen, ja joistakin on jopa kuvat mukana. Toisiin on liitetty kartta,jotta tiedettäisiin varoa esim. pedofiileja. Milloinkahan suomessa tulee moinen käytäntö? Näissä tapauksissa on siis jo annettu tuomio.
Tässä kuitenkin Lenitan tuomio: http://www.sexbrott.com/domar/ovreNorrland/B491-08.pdf
Valitettavasti se on ruotsiksi.- faktaa_
ei ole ketään Lenita nimistä. Ilmeisesti nimi on muutettu tai eri tapaus.
- Ihemeissään myös
... tosiaan lyhyen "mainoskatkon" jälkeen kunhan saavat pienet arestinsa istahdettua.
Pyytäisivät kyläläiset apua siltä "tosi uskottavalta ja pelkoa herättävältä" moottoripyöräkerholta vojakkalassa
:o) - Ihmeissään myös
... tosiaan lyhyen "mainoskatkon" jälkeen kunhan saavat pienet arestinsa istahdettua.
Pyytäisivät kyläläiset apua ongelmaansa siltä "tosi uskottavalta ja pelkoa herättävältä" moottoripyöräkerholta vojakkalassa"
:o)- meeite
Miksi et itse menisi ja hoitaisi hommaa kyläläisten puolesta. Saisit sinäkin tehtyä jotain elämäsi aikana.
- Anti Teeskentelijä
meeite kirjoitti:
Miksi et itse menisi ja hoitaisi hommaa kyläläisten puolesta. Saisit sinäkin tehtyä jotain elämäsi aikana.
Heh ... no kun minä en ensinnäkään esitä "tosikovaa nahkaliiviraggaria" tilanteen mukaan.
On sitä mitä on ja sillä siisti... - on niin
Anti Teeskentelijä kirjoitti:
Heh ... no kun minä en ensinnäkään esitä "tosikovaa nahkaliiviraggaria" tilanteen mukaan.
On sitä mitä on ja sillä siisti...helppo huudella ja itkeä siitä, kun joku muu ei tee sitä mitä itse ei uskalla. Pelle.
- sanonpa vain
on niin kirjoitti:
helppo huudella ja itkeä siitä, kun joku muu ei tee sitä mitä itse ei uskalla. Pelle.
Sanoinpa vain niinku asiat on.
Nynnybaikkeri ... - ja niin
sanonpa vain kirjoitti:
Sanoinpa vain niinku asiat on.
Nynnybaikkeri ...sanoin minäkin: Valitat jo ties kuinka monetta kertaa täällä siitä, että joku muu ei tee sitä, mitä sinä et uskalla.
Ja mikä on baikkeri? Pelle.
- romanit
ovat valittaneet tuomioista.voihan vielä käydä niinkin että että vapaus koittaa ja ruotsin valtio maksaa suuret korvaukset.
- aisoihin ?
Pitääkö tuoda apujoukkoja täältä syvästä etelästä seuraavan kerran kun tulen lomailemaan sinne päin ?
- KylläKyllä-
aisoihin ? kirjoitti:
Pitääkö tuoda apujoukkoja täältä syvästä etelästä seuraavan kerran kun tulen lomailemaan sinne päin ?
Siltä se näyttää joo ...
- TOSI ON LUKEKAAA...
KylläKyllä- kirjoitti:
Siltä se näyttää joo ...
NE 2 TYTTÖÖ SAI RUOTSIN VALTTIOLTA KORVAUKSIA PIDÄTYKSESTÄ!!!!!!!!!!!EN MUISTA OLIKO 5000 VAI 50000SEK KUMPIKIN ANYWAY...
- hurrit ei ymmärrä
aisoihin ? kirjoitti:
Häiritsevät yhä Vojakkalan elämää mutta kukaan ei edes mainostettu prätkä jengi uskalla puuttua kun ovat tyypillisiä pullamössöjä, uhoa riittää mutta ei toimintaa uskalla, muualla ne olis kuriin hoidettu jo sanoi kaveri Hesasta, sääli tätä poronpurija jengiä imagon menetyksestä .............
- Juttu siitä
Tuosta Romaaniperheestä, kenessä oikeastaan on vika? Heidät on tuomittu väärin vain sen takia että ovat romaaneja, jos olisivat olleet valkolaisia niin ei olisi ollut mitään ongelmia! jos yksi perheesstä tekee rötöksiä niin koko suku tuomitaan linnaan hänen takiaan! sikamaista kohtelua! mutta suurimmat rasistit asuvat juuri tornio-haaparanta alueella!
http://www.dn.se/kultur-noje/debatt-essa/en-annan-bild-av-vojakkala-1.868256
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654196
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363482Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162893Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342729En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142532Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102134IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121226Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1491167- 801016