Suu ja huulet-

gysely

Mä olen nainen, jolla on hyvin ohuet huulet ja pieni suu muutenkin. Nykyään "kaikki" ihailevat naisia joilla on paksut pusuhuulet tyyliin: Angelina Jolie ja Julia Roberts.
Minusta nuo naiset näyttää suustaan jotenkin rumilta. Voiko pienikin suu olla kaunis? Vai pitäiskö meidän kapeahuulisten mennä pumppauttamaan huuliimme täytettä???
Millainen on sinusta kaunis suu? Miehellä? Naisella?
Kuvia saa linkittää.

25

3885

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eivät ole nättejä.

• Koska sinulla on pieni suu, niin katsot oikeudeksesi haukkua täyteläiset huulet "jotenkin rumiksi". Odotatko tämän jälkeen, että komppaamme sinun mielipidettäsi?

• Michiko_

Olen edelleen sitä mieltä, että syntymärumia ihmisiä ei ole ja plastiikkakirurgia usein pahentaa ulkonäköä. Muutaman vuoden vanhoissa CSI-jaksoissa tms. huomaa naisilla noita paksunnettuja huulia. Ei hyvä, näyttävät joltain pusukaloilta. Miten olisi tarkoitus näytellä ilmeitä, jos naama on jähmetetty botoxilla?

Objektiivisesti tarkasteltuna itselläni on täyteläiset huulet ja terävä amorinkaari, joka korostui teininä kun käytin mustaa huuli"punaa". Ei ole sellainen piirre, johon tulisi yleensä kiinnitettyä huomiota.

• <ouroboros>

voihan se olla kaunis. ja rumuutta maailmassa oikeesti on aika vähän. jotkut asiat on myös vaan neutraaleja olematta kauniita tai rumia. senkin voi hyväksyä, että asiat ovat vaan. ei se ole paha.

• keinotekoiset lisäosat kasvoissa on aika kamalia. Varsinkin muodissa ollut ylähuulen turvottaminen, joka saa ihmisen näyttämään siltä kuin olis kaatunut naamalleen asfalttiin. Mua on Julia Robertsissa häirinnyt aina sen ylähuuli, koska oon aika varma, ettei se ole aito. Siinä on jotain feikkiä.

Mä en kyllä miehissä ihan hirveästi tuijota huuliin, vaan enempi silmiin. Mutta laitetaan nyt yksi esimerkki Viimeinen tango Pariisissa-leffan innoittamana. Maria Shneiderillakin toki oli kaunis suu:)
      http://www.myclassiclyrics.com/artist_biographies/Marlon_Brando_Biography.jpg

• hsdfkl

Jos kerran sulla on kaunis suu, paljon kauniimpi kuin Angelina Jolien ruma suu. Ikävä, että muut ihmiset ovat väärässä. Yritähän pärjäillä.

• hsdfkl

• hsdfkl kirjoitti:

se Angelina Jolie muuttunut.

Muuten aidot huulet ja siksi ne eivät näytäkään omituisilta. Nenä silläkin on kuitenkin muutettu.

• hsdfkl
        buddy-love kirjoitti:

Muuten aidot huulet ja siksi ne eivät näytäkään omituisilta. Nenä silläkin on kuitenkin muutettu.

sitten oli? Oliko sulla jonkinlainen?

Mutta joo, plastiikkakirurgien työt ei aina onnistu, usein niiden apua käytetään ihan turhaan ja etiikkakin on joillain hakusessa. Botoxia ruiskutellaan ryppyihin jne., mutta ihminen on turhamainen olento ja Hollywoodissa näyttelijän on kai yritettävä kaikkensa saadakseen rooleja ikääntyessään. Oli miten oli, ap:n mielestä A.J. on ruma, mutta suurin osa maailman ihmisistä lienee toista mieltä. Jos ap pitää omista huulistaan enemmän, niin sehän on hyvä asia hänelle sitten.

• hsdfkl kirjoitti:

sitten oli? Oliko sulla jonkinlainen?

Mutta joo, plastiikkakirurgien työt ei aina onnistu, usein niiden apua käytetään ihan turhaan ja etiikkakin on joillain hakusessa. Botoxia ruiskutellaan ryppyihin jne., mutta ihminen on turhamainen olento ja Hollywoodissa näyttelijän on kai yritettävä kaikkensa saadakseen rooleja ikääntyessään. Oli miten oli, ap:n mielestä A.J. on ruma, mutta suurin osa maailman ihmisistä lienee toista mieltä. Jos ap pitää omista huulistaan enemmän, niin sehän on hyvä asia hänelle sitten.

Ei muuten ole mitenkään erityisen kaunis.

• vänkyrä-nainen

ohuet huulet naisella eivät nyt ole maailman kauneimmat, ksoka ne antavat usein vihaisen ja tympeänoloisen kuvan. Mutta huulet, jos vain ovat edes jonkun muotoiset, ovat kaikki ihan sopivia, luonnollisina. Täytetyistä huulista en tykkää.

• Michiko_

oranssi tekorusketus. Entä jos gootit valloittaisivat maailman?

• dsafe
        Michiko_ kirjoitti:

oranssi tekorusketus. Entä jos gootit valloittaisivat maailman?

markkinat räjähtäisivät. En sit tiedä, miten tummaihoiset sais naamansa tarpeeksi valkoiseksi. Ehkä ne vois maalata naamansa mustiksi ja huulet valkoisiksi?

• dsafe kirjoitti:

markkinat räjähtäisivät. En sit tiedä, miten tummaihoiset sais naamansa tarpeeksi valkoiseksi. Ehkä ne vois maalata naamansa mustiksi ja huulet valkoisiksi?

Soita Jacko:lle

• dsafe
        buddy-love kirjoitti:

Soita Jacko:lle

Mulla meni sen numero hukkaan, mutta sehän kertoi, että harvinainen ihoa syövä sairaus on siltä syönyt ihosta pigmentin. Tosin sen myyntiin menneiden vaatteiden taskusta löytyi ostajan mukaan putkilo ihoa vaalentavaa ainetta, joka on tarkoitettu vain pienille alueille ilmeisesti pigmenttihäiriön värjäämän tumman läikän tms. korjaamiseen. Mutta mä uskon siihen outoon pigmentinsyöjäbakteeriin, joka ainoana maailmassa on Jackon kimppuun kateuksissaan hyökännyt.

• ghklgh
        buddy-love kirjoitti:

Muutosprosessista. Oranssia ei vielä löytynyt.
        http://www.makemeheal.com/news/images/lindsay-lohan-lip-injections.jpg

Ja muita kivoja esimerkkejä:
        http://www.makemeheal.com/news/images/chloe-lattanzi-cosmetic-surgery.jpg
        http://www.makemeheal.com/news/images/melanie-griffith-plastic-surgery.jpg
        http://www.makemeheal.com/news/images/donatella-versace-bad-plastic-surgery.jpg
        http://www.makemeheal.com/news/images/brittany-murphy-plastic-surgery.JPG
        http://www.makemeheal.com/news/images/kim-vo-plastic-surgery.jpg

Noilla on ollut rahaa taitaviin firmoihin ja silti tulokset ovat tuollaisia.

Jos käytät liian paljon ruskettavaa voidetta tai suihketta. Voit tehostaa sitä syömällä ylettömiä määriä porkkanoita. Sun pitää kuitenkin tehdä em. touhuista itsellesi elämäntapa, muuten kaunis oranssi värisi katoaa muutamassa viikossa.

• ghklgh kirjoitti:

Jos käytät liian paljon ruskettavaa voidetta tai suihketta. Voit tehostaa sitä syömällä ylettömiä määriä porkkanoita. Sun pitää kuitenkin tehdä em. touhuista itsellesi elämäntapa, muuten kaunis oranssi värisi katoaa muutamassa viikossa.

Oli niissä beta-karoteenitesteissä koeotuksena ja sillä oli aika oranssit kämmenet. Sai keuhkoihin niitä patteja, joiden takia se koko koe sitten lopetettiinkin kesken (en tiedä kuinka monille niitä tuli).

• Michiko_
        dsafe kirjoitti:

Mulla meni sen numero hukkaan, mutta sehän kertoi, että harvinainen ihoa syövä sairaus on siltä syönyt ihosta pigmentin. Tosin sen myyntiin menneiden vaatteiden taskusta löytyi ostajan mukaan putkilo ihoa vaalentavaa ainetta, joka on tarkoitettu vain pienille alueille ilmeisesti pigmenttihäiriön värjäämän tumman läikän tms. korjaamiseen. Mutta mä uskon siihen outoon pigmentinsyöjäbakteeriin, joka ainoana maailmassa on Jackon kimppuun kateuksissaan hyökännyt.

että Michael Jacksonilla on tämä sairaus, millä muka saisi kaiken pigmentin katoamaan ihostaan? Kyseessä on siis osittain perinnöllinen sairaus.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Valkopälvi

• Michiko_
        dsafe kirjoitti:

"Kaikki ihonvärit ovat kauniita, silloin kun ne ovat luonnollisia."

Enää en käytä valkoista kasvomaalia, vaan meikkivoidetta, joka on erityisesti vaalealle iholle suunnattu. Mustaihoiset kaverit ihailevat väriäni ja minä heidän väriänsä.

• Michiko_
        buddy-love kirjoitti:

Oli niissä beta-karoteenitesteissä koeotuksena ja sillä oli aika oranssit kämmenet. Sai keuhkoihin niitä patteja, joiden takia se koko koe sitten lopetettiinkin kesken (en tiedä kuinka monille niitä tuli).

Sukulainen oli lääketestissä, joka aiheutti hänelle allergisen reaktion, kaveri (lääkiksen opiskelija) testissä, jossa määrättiin bentsodiatsepiinia, amfetamiinijohdannaista tai placeboa. Itse menen geenitesteihin, jotka eivät vaikuta minuun mitenkään.

• Michiko_ kirjoitti:

Sukulainen oli lääketestissä, joka aiheutti hänelle allergisen reaktion, kaveri (lääkiksen opiskelija) testissä, jossa määrättiin bentsodiatsepiinia, amfetamiinijohdannaista tai placeboa. Itse menen geenitesteihin, jotka eivät vaikuta minuun mitenkään.

On niissä syytä pitää varansa.
        Exän veli tienasi opiskelurahoja jossain lääkekokeessa ja sillekin tuli sivuvaikutus. Tosin ilmeisen positiivinen kun kaljuuntuminen loppui ja hiukset alkoivat kasvaa harvenneilla kohdilla. Merkkasi sen listaa ja saa nyt nähdä tuleeko siitä joskus jotain hyödyllistä.

• hmh,

"Mä olen nainen, jolla on hyvin ohuet huulet ja pieni suu muutenkin. Nykyään "kaikki" ihailevat naisia joilla on paksut pusuhuulet tyyliin: Angelina Jolie ja Julia Roberts.
      Minusta nuo naiset näyttää suustaan jotenkin rumilta. Voiko pienikin suu olla kaunis? Vai pitäiskö meidän kapeahuulisten mennä pumppauttamaan huuliimme täytettä???
      Millainen on sinusta kaunis suu? Miehellä? Naisella?
      Kuvia saa linkittää."

Tottakai pienikin suu voi olla kaunis. Ylipäätään kauneusihanteet muuttuvat alati, vuosikymmenestä ja vuosisadasta toiseen. 1920-luvulla esim. tavattiin arvostaa hyvin pientä suuta ja sen ajan kauneusikonien huulet usein muotoiltiin kuvaustilanteita vartenkin oikeaa kokoa pienemmiksi. Katso vaikka Greta Garboa, Jean Harlow:ta tms. muita aikansa kauneuskuningattaria. Sitten kun aika muuttui etc., niin mm. Marilyn Monroen ja hänen tyyppisensä "ihanteen" myötä (edelleen filmi-ikoneissa pitäytyen) suu saatettiin tulkita jopa erityisenkin seksuaaliseksi ja erottuvaksi elementiksi. Katso vaikka tosta em. Monroesta otettuja promokuvia: suu on usein keskeisessä roolissa.;)

Ei musta sun kannata lähteä mitään huulitäytteitä miettimään. On monia verrannollisesti pienen suun ja ohuet huulet omaavia upeita kaunottaria. Onko susta esim. Christina Ricci, Christina Aquilera tai vaikkapa(?) Karita Tuomola huononnäköisiä, vaikkei niillä paksuja huulia olekaan?;) Uskon, ettet ajattele niin.

Pienisuinen ihminen on hyvännäköinen, jos suu vain matsaa muuhun naamaan. Itse pidän täyteläisistä huulista ja mulla on itsellänikin kohtuullisesti sellaiset, mutta ei musta esim. mainitsemasi Julia Robertsin huulet niin erityisen kauniit ole. Jos jollakulla ei ole erityisen kaunista suuta, saattaa siinä ihmisessä olla jostakin muuta niin mieleenjäävän upeaa, ettei siihen suuhun edes kiinnitä huomiota. Kauheimpia on ne plastiikalla pumpatut ankan huulet.;D

Musta kaunis suu on esim. Michelle Pfeifferilla (sopivan kokoinen ja kauniin muotoinen). Suun koko ei kuitenkaan ainoastaan määrittele, että miten kaunis tai vähemmän "kaunis" jonkun ihmisen suu on. Kauniita ihmisiä monenlaisia.:)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      151
      6388
    2. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      203
      4044
    3. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      485
      2817
    4. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      31
      2761
    5. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      201
      2375
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      186
      2089
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      148
      1517
    8. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      58
      1334
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      37
      1314
    10. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      89
      1074
    Aihe