Selviytyjät

zisel

Tuli mieleen kun tossa maikkarilla alko toi Selviytyjät niin miten arvelet että pärjäisit siinä kilpailussa? Perustele myös vastauksesi.

Mä tiedän että lentäisin ekana sieltä pois, ellen tupakantuskissani hirttäis itteäni johonkin palmuun ennen ekaa eliminointia.
Ja vaikken tupakoisikaan niin ei mun pää kestäis olla tuolla jossain viidakossa pupeltamassa jotain riisiä. Enkä mä mitään siellä osais tehdäkkään kun istua ja ihmetellä.

8

342

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NevilleR

varmaan varttía pidempään allek siellä keikkuisi. Mulla on todistetusti (kliininen testi) matala auktoriteettien sietokyky, ja muutenkin prefereeraan kiusata itteäni oman, en muitten sääntöjen mukaan. En mä edes siedä kattella noita.
      /Nev

• selviytyväni varsin hyvin tuollaisissa ankaremmissa olosuhteissa, sehän lähentelee unelmaani.

Epäilen kuitenkin selviytymistaitojani kierojen ja ahneiden ihmisten keskuudessa, jos heitä sattuis olemaan sillon samaan aikaan. Monesti eivät kovinkaan kilttejä ihmisiä sinne pääse..

Olen ajatellut ottavani osaa joihinkin tällaisiin mutta koitan toisaalta karttaa mediaajulkisuutta..

• hyvinkin

kun oon semmonen luova hullu ja tykkään kokeilla rajoja.

Mun mielestä sä Zisel oisit kanssa selviytyjä:) Pääsisit samalla eroon tupakasta.

• zisel

eroon tupakasta ja hengestäni kun riehuisin siellä tupakantuskissani muille kilpailijoille :D

Mutta tosiaan, en ole edes mikään mökkeilijä-ihminen. Pelkkä ulkohuusi aiheuttaa ärsyynnystä mulle, saatika jossain viidakossa jossa ei kertakaikkiaan olis yhtään mitään.

• mielenkiintoinen kokemus.

Sinänsä nykyisin olen todellinen kotikissa, ettei miljoonan dollarin pääpotti saisi minnua liikkeelle.

Eri asia, mikäli osallistumisesta maksettaisiin tuo miljoona dollaria.

• ikävistä olosuhteista ja fyysisesti ja henkisesti rankasta rääkistä kyllä, mutta se kosahtaisi noihin sosiaalisiin kuvioihin. Mä kaveeraisin vain niiden parin tyypin kanssa, jotka olis samanhenkisiä eikä mua välttämättä kiinnostaisi se auktoriteetti-tyyppi, jota kaikki muut seuraa. En siis osaisi olla "oikeiden" henkilöiden kanssa kaveri ja "oikeita" tyyppejä vastaan, vaan toimisin omalla logiikalla ja tuntemuksilla. Sillä ei tuommoisessa pelissä kauaksi varmaan pötkittäisi.

Btw, en ole seurannut sarjaa, mutta luulen tietäväni mistä on kyse.

• Papeete1

En :)

Muuten mä kyllä pärjäisin, kestän epämukavuutta jne mutta ne toiset ihmiset teettäis tuskaa. Joukossa on aina joku ärsyttävä dorka jonka kanssa ottais yhteen vähän väliä. Sen lisäksi en sitten yhtään osaa enkä halua osata, perseitten nuoleskelua ja kaikenmaailman pelailukähmintää. Inhoan sitä.

Mä olisin varmaan eka tai toka joka sieltä heitettäis meneen. Mut vois viedä sitten jonnekkin autiolle saarelle, jossa saisin lepuutella hermojani ja nautiskella ylhäisessä yksinäisyydessäni. Se olisi ainoata oikeata elämisen arvoista elämää.

Nettiyhteys olis kiva.. muuta ei tarvita :D

• tosin mie oisin siinä vaiheessa pois äänestettävien listalla ku sinne tulis ne tiiviit ydinryhmät jotka sopii siitä ketä lähdetään pudottamaan, sit ku muut ulkopuoliset olis pudotettu ja miun äänillä alkas olla merkitystä, just ennen sitä putoisin poies. Ellen sais koskemattomuutta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      152
      6402
    2. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      206
      4055
    3. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      485
      2817
    4. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      31
      2771
    5. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      201
      2375
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      186
      2099
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      148
      1517
    8. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      58
      1344
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      37
      1314
    10. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      89
      1074
    Aihe