Sellasta kysyisin, että olen yksityisessä palvelukodissa töissä. minulla on määräaikainen sopimus ja se loppuu tämän kuun viimeinen päivä.
Kuitenkin tuli uudet työvuorolistat ja siellä minulla vuoroja helmikuulle asti. Eikä kukaan mitään ole puhunut tai kysellyt että jatkanko. Joten onko minun pakko tehdä näitä vuoroja??
En ajatellut jatkaa sopimusta,olen kesästä asti ollut kyseisessä paikassa ja aina vaan kuukaudella jatkuu sopimus, eikä tietoakaan vakipaikasta.
kiitos vastauksista etukäteen
määräaikainen soppari
imppula
1
1229
Vastaukset
- .. ...
Jos työnantaja sallii työntekijän jatkaa työtä sen jälkeen, kun määräaikaisen työsopimuksen sovittu kestoaika on päättynyt ilman, että on perustellusta syystä sovittu uudesta määräajasta tai kun irtisanomisaika on päättynyt, työsopimus muuttuu työsopimuslain nojalla (hiljaisesti) toistaiseksi voimassa olevaksi. Työsopimus on tällöin irtisanottavissa samoin perustein kuin muutkin toistaiseksi voimassa olevat työsopimukset. (työsopimuslaki 6 luku 5 §)
Jos kukaan ei huomaa mitään, ja jäät sinne määräajan jälkeen, niin sinulla on ykskaks vakituinen homma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815