kun siis nainen ja mies on kavereita niin miten se onnistuu ja mitä te siis teette yhdessä? Voitteko esim. mennä saunoo alasti vai pitääks olla uikkarit päällä? Mulla ei ainakaan toimi miehen kanssa ystävyys kun se ajattelee vaan seksii vaikka sanoo jotain toista "että joo voidaan olla pelkkii kavereita"
Mikähän mussa sitten on kun mun kanssa ei voi olla pelkkä kaveri? ?
kysynpähän vaan.
nainen ja mies voiko olla kavereita???
11
1080
Vastaukset
- Eräs lukija
Riippuu niin ihmisistä itsestään ja asenteistaan. Olen nainen jo 40 ja en menisi alastomana miesystäväni " siis ystävä " kanssa saunaan. Kuitenkin sukupuolisuus ja myös yksityisyys on meillä kaikilla olemassa ja minä toimisin näin. Tietysti jokainen aikuinen ihminen päättää itse tällaisista asioista. Jos toinen osoittaa sellasia lähentymisen merkkejä ja toinen huom.. myös aikuinen niin on heidän yksityisesti sovittavissa oleva asia kuinka he katsovat parhaimmakseen kylpeä.
- olla.
Tietenkin voisin olla naisen kanssa pelkässä kaverisuhteessa, kyllä se ihmisyys ja ystävyys on pillua tärkeämpää.
- ~Vanilla~
ns. kaverinainen, jota miehet ei näe muuna kuin potentiaalisena kaverina.
Eli voivat kyllä, mutta miehelle se ei ehkä ole sellaista kaveruutta kuin naisen ja naisen välillä. Enemmänkin mies hakee naisesta kuuntelijaa ja ymmärtäjää, koska harva mies pystyy puhumaan vaikeista asioista toiselle miehelle. Ystävyyteen naisen ja miehen välillä en usko, koska mies ei yleensä ole valmis kuuntelemaan naisen murheita ja tukemaan naista.
En saunoisi miesten kanssa alasti, enkä kahdestaan mene muutenkaan miehen kanssa saunaan... :) - Michiko_
Siteeraan itseäni:
"Tämä on ikuisuusaiheita, varmaan jotain heteroiden ongelmia? Kun kysytään, voivatko eri sukupuolta olevat ihmiset olla "vain" ystäviä, puolet ihmisistä sanoo voi ja puolet sanoo ei. Tästä päättelen, että puolet ihmisistä voi olla ystäviä vastakkaisen sukupuolen edustajien kanssa ja puolet ei."
Saunomme sekaporukassa alasti. - sanna666666666666
Niin vituttaakun nää mukamas olevinaan mun pari kaveri miestä on kutsunut mut saunaan ja sit ne kysyy et olenko alasti niin olen sanonut että en ole, sit alkaa kauhee ruikutus et miksen oo plaa plaa! Mitä vitun kaveruutta se on kun ei edes kunnioita mun mielipidettä?????? ENTÄS JOS EN VAAN HALUA OLLA! EHKÄ MÄHÄPEEN MUN VARTALOA NIIN MIKS SAATANASSA MUN PITÄIS OLLA ALASTI. Sit ne ruikuttaa välillä että jäisin yöks ja nukkuisin niitten vieressä. molemmat siis samanlaisiii,mut se toinen pahempi. ja kun ei edes tunneta kovin hyvin. Mitä vittuu miks mun pitäis niitten vieressä nukkuu??? pikemminki ällöttää nukkua niitten vieressä!!!! esimerkkejä on paljon! mutta en jaksa niitä kaikkia kirjoittaa!!! joo ja olen tapaillut yhtä miestä ja sit tää yks kehtaa ehdottaakin (se on kuulemma varattu nykyään kans ,mutta en usko)kaikkia likaisia juttuja että voisin pettää mun miestä yms ja kenenkäs muunkaa ku hänen kanssaan!!
VITUN IDIOOTTI!!!!
Et arvata saattaa uskonko et voiko nainen ja mies olla kavereita!!
Luulenpa että en halua pitää noihin enää mitään yhteyttä,enkä edes yritä enää ikinä olla MIEHEN kanssa kaveri!!! Näköjään miehet ei ymmärrä mua!!- sanna666666666666
...enkä mä miehii
- lekuri...........
sanna666666666666 kirjoitti:
...enkä mä miehii
nyt ihan kaikki kohdillaan sun elämäs, lopeta nuo kaverisuhteet koska luultavasti annat sellaisia merkkejä miehille, että olet ns helppo nakki? Laita oma elämäsi ensin kntoon ja sitten etsi kavereita. eiks je :)
- aloittaja
lekuri........... kirjoitti:
nyt ihan kaikki kohdillaan sun elämäs, lopeta nuo kaverisuhteet koska luultavasti annat sellaisia merkkejä miehille, että olet ns helppo nakki? Laita oma elämäsi ensin kntoon ja sitten etsi kavereita. eiks je :)
munhan vika se on kun miehet ei tajuu puhetta plah. Selvä. En ole antanut mitään merkkejä sellaselle että olisin helppo nakki.
- aloittaja
aloittaja kirjoitti:
munhan vika se on kun miehet ei tajuu puhetta plah. Selvä. En ole antanut mitään merkkejä sellaselle että olisin helppo nakki.
pitää ruveta kusipäisemmäksi! ja sitten miehet itkee näillä palstoilla ku se oli niin vittumainen ämmä yhyy!!
- . . .
. . .
- mies 21v
Olen itse mies, ja mulla on yksi naispuolinen tosi ystävä. Meillä ei koskaan ole ollut mitään ongelmia että toinen haluaisi enemmän. "Mulla ei ainakaan toimi miehen kanssa ystävyys kun se ajattelee vaan seksii vaikka sanoo jotain toista "että joo voidaan olla pelkkii kavereita" " Toi on aika vainoharhaista. Itse en voin sanoa etten ole ajatellut seksiä tätä naista kohtaan. Ja ihan hetero olen. Ongelma on sussa, eikä miehissä. Sinä ajattelet noin, ei mies. Ja kysyit mitä teemme? Käymme baareissa, kahvilla, välillä käymme ostamassa mulle vaatteita ja toisinpäin. Pyöräilemässä yms... Ihan perus ajan tappoa. Emme kuitenkaan ole yhdessä 247 ja kummallakin on muita ystäviä. Mutta näitä teemme yhdessä. Olemme usein nauraneet muita ihmisiä kun aina luulevat meidän seurustelevan, ja kuvittelevat ettei mies ja nainen ei voi olla ystäviä. Olette te ihmiset lyhytnäköisiä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka932566Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww911506- 671485
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje131218- 81953
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi17942Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe39848Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta112841- 54793
- 30726