..........
Millainen on sinun tapasi flirttailla?
10
1002
Vastaukset
enköhän oo flirttaillu kaikin mahdollisin keinoin.. silmän isku vaan puuttuu.
- zisel
paljon. Ei ole yhtä ja tiettyä keinoa. Tosin mun ei kauheesti tarvii flirttailla kun mulla on kuulemma sellanen katse tai tyyli että monet on kuvitellut mun olevan ihastunut johonkin vaikken todellakaan ole.
Katseesta puheenollen, mulle on usein myös sanottu että kun joku kertoo mulle jotain juttua niin mun katse on kuulemma sellanen "mä en usko sanaakaan mitä sä puhut" :( - Revolveri
Katse silmiin ja pieni hymy päälle, jos kohde on vastaanottavainen. ;)
- Serpico
Humoristinen ja ehkä vähän töksäyttävä. Flirtti vain syntyy, se syntyy spontaanisti tilanteesta, ja etenkin luonnollisessa kohtaamisessa. Mä en osaa enkä hallitse enkä edes ymmärrä nettiflirttiä. Ymmärtäähän kaikki että flirtin tarkoitus ei ole saada ketään ihastumaan, vaan että olisi hauskaa & miellyttävää.
Etten ole itsekään varma.
on kokonaisvaltainen, jopa niin kokonaisvaltainen, etten edes tajua flirttailevani.
...täälläkin. Jossain vaiheessa vaan alkaa tulemaan kaikenlaisia syyttelyitä flirttailuista ja tunteilla leikkimisestä.
Siinä voi vaan ittekseen miettiä, että mitähän mä taas tein väärin. Olinko liian hauska vai tuttavallinen vai ystävällinen vai....mikä??
Ja vielä väitetään, että nainen ja mies voisi muka olla ystäviä keskenään.
en osaa arvioida, mutta yksi sellainen flirttailutapa jota en ymmärrä enkä hallitse, on vittuilu. Mä olen ihan liian tosikko sellaiseen "kepeään pään aukomiseen".
kuulemma kääntyy valo päälle ja se näkyy silmistä:D
tiedä, en koskaan flirttaile tarkoituksella, se on vain pinttynyt tapa.
Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,834493Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu263294Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt412926- 172812
Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1172747Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka432607Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod172559Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132295MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142095- 71741