Mulla ollut noita halpiksia millä ei, muuta kun nousee verenpaine . Nyt ostin pikkasen kallimman ja,luulin, laadukkaamman .Sama juttu, aisat vasatakkain, männän sivuista pursuaa sipulia ulos ja valmista tavaraa saa neljännesteelusikallista .
Antakaapa vinkkejä mistä saa kunnon puristimen .
Mistä kunnon
4
5360
Vastaukset
- lätistintä
niin käänny kokkipuodin puoleen. Itse kyllä käytän veistä siihen asiaan. Kun opettelee kunnolla silputtamaan niin ei juuri puristinta kaipaa. Asiasta tuli kyllä mieleen, kun katsoo telkkarin ruokaohjelmia niin niissä oikeat kokit silppuaa kun vettä vaan, mutta Sara mikä lie fontaine käytteli veistä kuin minun viisivuotias poikani. Ja hän muka jonkinlainen kokki.
- juntti
Kunnon kokkiveitsen lappeella murskataan kynsi vaikka kuorineen. Kun rakenne rikkoutuu, kuori on helppo nypätä pois minkä jälkeen hakataan terällä sopivan hienoksi. Puristinta ei tarvita käytännössä mihinkään.
- saat
hyvän ja halvan. Minä olen tyytyväinen. Mutta katso tarkkaan, Ikealla on useita malleja, tämä hyvä on täysteräksinen ja puristuspesä on irtoava.
- Pepe T.
Moi
Kannattaa käydä hankkimassa Silit valkosipulipuristin , niin homma käy. Snadi shoppi Helsingissä Annankadulla, Bulevardilta kohti Uudenmaankatua , niin siellä se on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833892
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342803Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä972206Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?271710Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201697- 301584
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261508- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71464Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731453