venton mittari meni nollille

300000 kilsaa

Miten voi olla mahdollista, että 1994 venton elektroninen mittari meni nollille?

Olisi tullut 300000 kilsaa mittariin, mutta nollista alkoi, trippimittarsissakin sentään 850

onko kukaan törmännyt vastaavaan asiaan?

9

2377

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ainakin Golffissa alkaa toinen kierros 300 tuhannen jälkeen.

Näin varmaan myös Ventossa

• vodeloinen

Näin kävi minunkin ventolle 300 000 kilsan kohdalla eli mittari nollautuu siinä kohdassa uudelle kierrokselle.
        Onkohan volsun inssit tuumailleet että auto on niillä kilometreillä jo eläkekamaa?????

• Veento

Joo myös työkaverin Seatissa kävi samoin, vitsaillen meinasi pistää myyntiin vähän ajan päästä lähes "käyttämättömänä" vain 15tkm mittarissa...
      MUTTA taisi olla niin että ennen 300tkm mittarissa lukee myös teksti TOTAL ja kun 300tkm raja ylittyy ko. TOTAL teksti häviää näytöstä.

• nollaantunut

Mlla Vento 97 v. AAZ koneella, ja mittarissa nyt 301200 km ajettu. Omituinen juttu, että muilla nollaantuu aiemmin.

• mitä tapahtuu

Minulla myös samanikäinen Vento AAZ koneella. Kevääseen mennessä tulee 300000 t mittariin. Jännä nähdä mitä tapahtuu.

• golg 98
        mitä tapahtuu kirjoitti:

Minulla myös samanikäinen Vento AAZ koneella. Kevääseen mennessä tulee 300000 t mittariin. Jännä nähdä mitä tapahtuu.

ja nollautu 300 000 km

• mukaan
        golg 98 kirjoitti:

ja nollautu 300 000 km

ennen vuotta -95 valmistettujen Ventojen mittaris-
        toissa sattui pikku moka, jonka seurauksena mittari
        nollautuu 300 tkm:n kohdalla. Uudemmissa malleissa
        mittari kiertää miljoonaan.

• mukaan kirjoitti:

ennen vuotta -95 valmistettujen Ventojen mittaris-
        toissa sattui pikku moka, jonka seurauksena mittari
        nollautuu 300 tkm:n kohdalla. Uudemmissa malleissa
        mittari kiertää miljoonaan.

...Ei nollautunut,mittarissa 593000 km.Vielä kulkee.

• rr5463

etkö tampio tiedä että niiden kuuluu mennä siinä kohti nollille.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      80
      4476
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      85
      4371
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3719
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3393
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2947
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2632
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2624
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      1963
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1708
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      94
      1238
    Aihe