Tamperelainen bändi hakee laulajaa, ikä mieluiten 15-20v, ite ollaan 17-18v. Tyylimme jotain punk, rock, post-hardcore, screamo suuntaista. Reenis löytyy. Bändissä jo 2 kitaristia, basisti ja rumpali. Osaamme sanoittaa, säveltää ja sovittaa biisejä. Kaikki kiinnostuneet ottakaa rohkeasti yhteyttä. :) Sähköposti : suomi__leijona [ at ] hotmail.com (HUOM Osoitteessa 2 alaviivaa)
Tamperelainen bändi hakee laulajaa!
4
380
Vastaukset
- niikkk
ääähhh...olisi kiinnostusta mutta on niin pitkä matka...ite oon pohjois-karjalasta!:(
- draimfall
moro kuinka hyvä ääninen ja lava esiintyjä pitäs olla etin justiin bändiä johon pääsis laulaa itte oon 19 etelä-pohojalaanen pikku paikkakunnasta evijärveltä ajatelin kysyä jos teitä sattus kiinostaa itse tykkään laulaa paljon ja noh äänessä on hiukan parannuksen varaa onko teillä treeni kämpät rockki kiinostaa eniten ja väsään just yhtä biisii se on puolessa välissä ei oikeen oo ollu aikaa tehdä sitä oon esiintynyt lavalla laulanut eikä se ooo mulla vieras asia ilmoitelkaahan jos kiinostaa =)
- trebändi
Ei tartte olla vielä ammattilainen, mutta olis hyvä jos jotain juttuja olis jo hallussa. Lavaesiintymisenkään ei tarvitse olla ammattimaista, mutta toivottavasti sulta löytyy kuitenkin rohkeutta yrittää ja kokeilla. Millasia bändejä kuuntelet ja kuinka sulta onnistuu Tampereelle tulo? Meillä on reenejä kerran viikossa ja jos on keikka tulossa niin useamminkin. Ja treenikämppä löytyy kyllä.
- draim fall
trebändi kirjoitti:
Ei tartte olla vielä ammattilainen, mutta olis hyvä jos jotain juttuja olis jo hallussa. Lavaesiintymisenkään ei tarvitse olla ammattimaista, mutta toivottavasti sulta löytyy kuitenkin rohkeutta yrittää ja kokeilla. Millasia bändejä kuuntelet ja kuinka sulta onnistuu Tampereelle tulo? Meillä on reenejä kerran viikossa ja jos on keikka tulossa niin useamminkin. Ja treenikämppä löytyy kyllä.
joo ei sitä tarvikkaan ja kuuntelen lähinnä poets of the fall ym jotain rockkia
en tiedä sitte tässä on onneks koko kesä aikaa kyyti on kaikkein vaiken mutta pitää yrittää hankkiutua jotenkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123940MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar802049Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214908Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3818