Tamperelainen bändi hakee laulajaa, ikä mieluiten 15-20v, ite ollaan 17-18v. Tyylimme jotain punk, rock, post-hardcore, screamo suuntaista. Reenis löytyy. Bändissä jo 2 kitaristia, basisti ja rumpali. Osaamme sanoittaa, säveltää ja sovittaa biisejä. Kaikki kiinnostuneet ottakaa rohkeasti yhteyttä. :) Sähköposti : suomi__leijona [ at ] hotmail.com (HUOM Osoitteessa 2 alaviivaa)
Tamperelainen bändi hakee laulajaa!
4
414
Vastaukset
- niikkk
ääähhh...olisi kiinnostusta mutta on niin pitkä matka...ite oon pohjois-karjalasta!:(
- draimfall
moro kuinka hyvä ääninen ja lava esiintyjä pitäs olla etin justiin bändiä johon pääsis laulaa itte oon 19 etelä-pohojalaanen pikku paikkakunnasta evijärveltä ajatelin kysyä jos teitä sattus kiinostaa itse tykkään laulaa paljon ja noh äänessä on hiukan parannuksen varaa onko teillä treeni kämpät rockki kiinostaa eniten ja väsään just yhtä biisii se on puolessa välissä ei oikeen oo ollu aikaa tehdä sitä oon esiintynyt lavalla laulanut eikä se ooo mulla vieras asia ilmoitelkaahan jos kiinostaa =)
- trebändi
Ei tartte olla vielä ammattilainen, mutta olis hyvä jos jotain juttuja olis jo hallussa. Lavaesiintymisenkään ei tarvitse olla ammattimaista, mutta toivottavasti sulta löytyy kuitenkin rohkeutta yrittää ja kokeilla. Millasia bändejä kuuntelet ja kuinka sulta onnistuu Tampereelle tulo? Meillä on reenejä kerran viikossa ja jos on keikka tulossa niin useamminkin. Ja treenikämppä löytyy kyllä.
- draim fall
trebändi kirjoitti:
Ei tartte olla vielä ammattilainen, mutta olis hyvä jos jotain juttuja olis jo hallussa. Lavaesiintymisenkään ei tarvitse olla ammattimaista, mutta toivottavasti sulta löytyy kuitenkin rohkeutta yrittää ja kokeilla. Millasia bändejä kuuntelet ja kuinka sulta onnistuu Tampereelle tulo? Meillä on reenejä kerran viikossa ja jos on keikka tulossa niin useamminkin. Ja treenikämppä löytyy kyllä.
joo ei sitä tarvikkaan ja kuuntelen lähinnä poets of the fall ym jotain rockkia
en tiedä sitte tässä on onneks koko kesä aikaa kyyti on kaikkein vaiken mutta pitää yrittää hankkiutua jotenkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292138
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu231573Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701201Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101167Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121117- 88982
- 82852
- 17847
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16751Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107691