Tamperelainen bändi hakee laulajaa, ikä mieluiten 15-20v, ite ollaan 17-18v. Tyylimme jotain punk, rock, post-hardcore, screamo suuntaista. Reenis löytyy. Bändissä jo 2 kitaristia, basisti ja rumpali. Osaamme sanoittaa, säveltää ja sovittaa biisejä. Kaikki kiinnostuneet ottakaa rohkeasti yhteyttä. :) Sähköposti : suomi__leijona [ at ] hotmail.com (HUOM Osoitteessa 2 alaviivaa)
Tamperelainen bändi hakee laulajaa!
4
514
Vastaukset
- niikkk
ääähhh...olisi kiinnostusta mutta on niin pitkä matka...ite oon pohjois-karjalasta!:(
- draimfall
moro kuinka hyvä ääninen ja lava esiintyjä pitäs olla etin justiin bändiä johon pääsis laulaa itte oon 19 etelä-pohojalaanen pikku paikkakunnasta evijärveltä ajatelin kysyä jos teitä sattus kiinostaa itse tykkään laulaa paljon ja noh äänessä on hiukan parannuksen varaa onko teillä treeni kämpät rockki kiinostaa eniten ja väsään just yhtä biisii se on puolessa välissä ei oikeen oo ollu aikaa tehdä sitä oon esiintynyt lavalla laulanut eikä se ooo mulla vieras asia ilmoitelkaahan jos kiinostaa =)
- trebändi
Ei tartte olla vielä ammattilainen, mutta olis hyvä jos jotain juttuja olis jo hallussa. Lavaesiintymisenkään ei tarvitse olla ammattimaista, mutta toivottavasti sulta löytyy kuitenkin rohkeutta yrittää ja kokeilla. Millasia bändejä kuuntelet ja kuinka sulta onnistuu Tampereelle tulo? Meillä on reenejä kerran viikossa ja jos on keikka tulossa niin useamminkin. Ja treenikämppä löytyy kyllä.
- draim fall
trebändi kirjoitti:
Ei tartte olla vielä ammattilainen, mutta olis hyvä jos jotain juttuja olis jo hallussa. Lavaesiintymisenkään ei tarvitse olla ammattimaista, mutta toivottavasti sulta löytyy kuitenkin rohkeutta yrittää ja kokeilla. Millasia bändejä kuuntelet ja kuinka sulta onnistuu Tampereelle tulo? Meillä on reenejä kerran viikossa ja jos on keikka tulossa niin useamminkin. Ja treenikämppä löytyy kyllä.
joo ei sitä tarvikkaan ja kuuntelen lähinnä poets of the fall ym jotain rockkia
en tiedä sitte tässä on onneks koko kesä aikaa kyyti on kaikkein vaiken mutta pitää yrittää hankkiutua jotenkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san771978- 541196
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621157Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661117Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731049Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1831000Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58965Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153952Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu122948- 93948