Ihmetyttää nämä kirjoitukset tänne palstalle,
kaikki ovat melkein negatiivisia.
Ulkomailla ei törmää yhtä masentuneisiin ihmisiin, kuin Suomessa. (poikkeuksia on)
Ottakaa ilo irti sinkkuudesta
Sinkkuus on ihanaa!
53
2244
Vastaukset
- ononononono
vittumaista sinkkuna ja TYÖTTÖMÄNÄ.
Anna mulle ne ulkomaanmatkan rahat niin menen heti sinne jakamaan sinkkuelämää rakastavaa hymyäni. - ololoollloolo
- sinkkuus on huippua!
tänne kirjoittaa kaikki epäitsenäiset ja läheisriippuvaiset ressukat,jotka pelkää yksinoloa.jumaliste raukat,hankkikaa elämä ja nauttikaa siitä!
- AKTM
Eiköhän tuon vittaamasi ihmisryhmän ongelma ole kuitenkin se että he JOUTUVAT olemaan yksin. Tuskin se yksinolo heitä yhtäkään pelottaa, vituttaa kylläkin varmaan suurinta osaa.
- Lord_Boredom
AKTM kirjoitti:
Eiköhän tuon vittaamasi ihmisryhmän ongelma ole kuitenkin se että he JOUTUVAT olemaan yksin. Tuskin se yksinolo heitä yhtäkään pelottaa, vituttaa kylläkin varmaan suurinta osaa.
Totta. Kakskymppisestä asti tässä on ypöyksin asuttu, joten ei ole kyse ollenkaan siitä, että pelottaisi olla yksin. Itse asiassa kehtaan olla sitä mieltä, että näitä aina parisuhteessa olevia, jotka siis selkeästi ovat haluttua seuraa pariutumismarkkinoilla, pelottaa yksinolo paljon enemmän, että se vakituisten suhteiden välissä oleva sinkkuelämäkin on enemmän televisiosta opittua jatkuvaa säätöä kuin varsinaista yksinolemista.
- Anonyymi
AKTM kirjoitti:
Ja kun saavat jonku no kohta valittavat miten parisuhde ahdistavaa,😃
- <3 <3
Yksi mies ei voi tarjota kaikkea sitä mitä moni voi. Yksi mies kuuntelee, toinen laittaa loistavaa ruokaa, kolmas käy kanssani lenkillä, neljäs tarjoaa uskomatonta, villiä ja rajua seksiä ja viides hellää huomioonottavaa seksiä. On mistä valita. Voi siinä samalla sitten katsella miestä joka täyttäisi nuo kaikki kriteerit.
- Anonyymi
No ei ole kummoiset vaatimukset.
- Anonyymi
Tällaisten naisten takia olen mielummin sinkku. Itsekkyys on pelottavaa, jos siihen sisältyy vain toisten hyväksikäyttöä. Tunne ihmisenä tällaisen kohtaaminen olisi painajainen. Sinkkuus tuntuu tällaisen rinnalla ihanalta. Ei vastuuta toisesta, antaa vapauksia tehdä vain mieleisiä asioita, johon en laske seksiä, koska seksi vaatii minulle luottamista toiseen.
- ,,,,,,
oot kato nainen.
- jees!
ei tartte kuunnella yhdenkään ämmän mäkätystä. Paitsi kenties pään sisäisesti jos kärsii skitsofreniasta?
- LadySingle43v
Itse olen ollut elämässäni enemmän sinkkuna kuin parisuhteessa - tosin niitäkin on kiitettävästi kokeiltu pitkiäkin jaksoja. Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa, että sinkkuus voittaa parisuhteen mennentullen. Hyväkin parisuhde rupeaa ahdistamaan ajan mittaan, alkuun on kaikki ihanaa mutta sen jälkeen....Huonosta puhumattakaan.
Itse olen tyytyväinen sinkku, enkä enää etsi kumppania, en odota enkä toivo mitään. Keskityn tähän päivään ja nautin joka hetkestä, iloitsen niistä lukuisista hyvistä asioista mitä on enkä haikaile sellaista mitä ei voi saada - eli sinkkuuden voittavaa parisuhdetta.
Ei ole tilivelvollinen kellekään, ei tarvitse yrittää miellyttää ketään (saa olla just niin "räjähtänyt" kuin huvittaa), saa olla oma itsensä ja päättää omasta ajankäytöstään. Eikä tarvitse riidellä ja vängätä kenenkään kanssa.- vai et sillai
ilmeisesti et halua munaa ,kyllä miehen tarvii saada pimperoa että pysyy mieli virkeänä
- awqqaaa
vai et sillai kirjoitti:
ilmeisesti et halua munaa ,kyllä miehen tarvii saada pimperoa että pysyy mieli virkeänä
tarvitsee seurustella?????
- sinkkuuden kanssa
vai et sillai kirjoitti:
Sinkkuhan saa niitä eri mallisina ja kokoisina niin paljon ja usein kuin haluaa :-))
- Anonyymi
Ja lukekaa miten paljon eroja on päättynyt traagisesti. Plus lähestymiskieltoja..
- Anonyymi
vai et sillai kirjoitti:
Kyllä sitä munaa saa vaikka tinderistä.
- Anonyymi
sinkkuuden kanssa kirjoitti:
Sinkkuhan saa niitä eri mallisina ja kokoisina niin paljon ja usein kuin haluaa :-))
Niin saa.
- Anonyymi
Tämäpä. En enää halua suhdetta. 15vuotta vapaana.
- Anonyymi
vai et sillai kirjoitti:
Otan irtonumerona munaa.
- mielenkiinnosta kysele
mikähän mahtaa olla näiden sinkkuihannoijien keski-ikä? Ettei vain ole mielen itselleen tekemä kusetus, kun ei yhteiseloon kykene :D
- Lord_Boredom
Ei sen minusta iästä tarvitse riippua että voi todeta sinkkuudessa todella olevan hyviäkin puolia. Parisuhdeihannointi ei ole sen aikuisempaa.
- LadySingle43v
Eiköhän niitä ole joka ikäluokassa, tuskin on iästä kiinni. Enemmänkin elämänasenteesta ja tilanteesta. Itse olen keski-ikäinen ja ollut useissa parisuhteissa pitkäänkin. Ja todennut, että minulle parisuhde ei vaan yksinkertaisesti sovi. Sinkkuna olen aina ollut tyytyväisempi. Myöskään lapsia ei ole, enkä ole niitä koskaan halunnut. Joten senkään takia ei tarvitse olla parisuhteessa.
- dispo
Tässä sinulle esimerkki 21-vuotiaasta onnellisesta sinkusta, joka haluaa myös pysyä sinkkuna. Parin vuoden seurustelun ja useiden randomjuttujen jälkeen olen tajunnut, että sinkkuna ollessani saan enemmän aikaiseksi, minulla on enemmän ystäviä ja kaikenlaiset itseen kohdistuvat paineet (esim. ulkonäkö-) ovat vähentyneet.
Myönnetään kuitenkin, että tuo seurustelun ahdistavuus johtuu varmaankin minusta itsestäni. Olisin varmaan vieläkin onnellisempi kuin nyt, jos osaisin olla parisuhteessa ilman, että muu elämä kärsisi. - Anonyymi
Olen 45
- Anonyymi
Mä mietin aina miten kivaa kun tyttären kanssa meillä on naisellinen koti. Tytär ei hyväksyisi tähän ketään. Ois mulla ottajia,kahvilla on muutamat käyny mutta huomaavat että tytär kattoo heitä nyrpeästi😁
- Anonyymi
Olen ollut sinkkuna ja teen töitä aina joka päivä, jopa kesälomalla.
Rahaa sitten voi tienata ja nauttia elämästä ja ostella vaatteita tms. - Anonyymi
Jaa, eihän sinkkuudessa mitään väärää ole. Toisille sopii ja toisille ei. Itse jo seitsemän vuotta sinkkuna ja ei sitten mitään ongelmia sen kanssa ja onnellinen olen, tosi onnellinen!
- Anonyymi
Nyt kaytsoin, joskus katson Jumalanpaplvelustya tv:stä, tieto näytti että tuo Kari Kananen, näytti mielenkiintoiselle, mutta musiikist noissa.... ei ole aivan rauhallista musiikkia itse säveltää "Annihilate 'Em, Number One".
Teimme tosiaan harrasteena levyn, ja itseasiassa kaksikin, tein koosteen sitten itse 20-vuottaq jälkeen :)
Mutta niin kyllähän tuollainen uskonnollinen elämä, parantaa elämän laatua paljonkin, sitten. - Anonyymi
Kyllä se alkaa sinkkuus kyllästyttämään 10 vuoden jälkeen. Etenkin kun sattuu ihastumaan ja muistaa sitten millaista se voisi olla jakaa elämä ihmisen kanssa jota rakastaa. Jaettu ilo kun on kaksin kertainen ja jaettu suru on vain puolet.
- Anonyymi
En voisi olla sinkku. Ei varmaan olis mitään ihanaa olla aina sinkku.
- Anonyymi
Olette sinkkuja koska ette tutustu naisiin tai miehiin baareissa.
T viinamies - Anonyymi
Käyttöjärjestelmä... itse kun ihastunut oopperaan: kuskannut kaikkia pikkuruokia ja sellaista ja makoilen sohvalla ja kuuntelen, etäät kkäden ulottuvissakin gheti.
Vanha aloitus, mutta vastaanpahan joutessaan.
Kyllä sinkkuus onkin ihanaa, kun tietyn pisteen yli pääsee.
Kun on elänyt rankan suhteen ja siihen päälle lapsiarjen, eronnut ja etsinyt ja kolunnut joka kolkan etsien hyvää ihmistä vierelle, todetakseen, ettei se siitä toisesta kiinni ole, vaan itsestä ja siitä, ettei ole enää sellaiseen elämään kykenevä, missä olis toinen mukana.
Sitä on kuin jokin rannenivel, mikä on tulehtunut ja kulunut, mistä ei kalua enää tule...
Kun hyväksyy, että on rikki, eikä ole enää paukkuja ylittää itseään taipumaan muutoksiin, on jopa vapauttavaa vaan keskittyä siihen mitä on.
Mä oon mietiskellyt, että kohta lähtee muksut pesästä, mulla on enempi aikaa ja mahkut parantaa ihan omaa elämää on huikeat. Hommailen taloon lisäksi toisen lämmitysjärjestelmän, voin muutenkin rempata taloa vastaamaan nykyaikaa ja tuomaan dnemmän aikaa itselle. Sama maapaikalla.
Tarkoitus olisi matkustella, kun siihen enempi aikaa ja ehkä keksiä uusia harrastuksia vaikka säbän tilalle, koska oikeesti ei kroppa sitä vuositolkulla kestä.
Noi edellämainitut jutut on minusta itsestä kiinni. Mutta parisuhdekuviot ois toisestakin...niin suoraansanottuna ei nappaa ajatus, että pitäis odottaa, toivoa, tai jotain keneltäkään muulta. Js toisaalta en ole täysin varma, että onnistuisko sitä itse nauttimaan noista edellämainituista asioista, jos siinä ois joku muu kuvioissa?
Yhtälö on sitä helpompi hoitaa, mitä vähemmän muuttujia. Muistatte kai sen matikasta. 😄Minun matikkaani kuuluu se, että jos jakaa .. ei saa kertoa. Tosin sain ehdot matematiikasta jo peruskoulussa.. heh.
Mutta asiaan.
Sinkkuna todellakin on hyvä olla, jos on itsensä kanssa hyvä olla. Se ei vaadi ketään siihen rinnalle silloin sanomaan milloin on hyvä olla. Toiset tarvitsevat jonkun rinnalleen, tunteakseen itsensä kokonaiseksi. Heille sinkkuus on kammotus.
Minä .. omassa elämässäni näen, että sinkkuna oleminen on minun juttuni. En ole eläissäni ollut näin onnellinen ja tyytyväinen elämääni kuin mitä olen ollut sinkkuna ollessani. Mutta, jokainen tyylillään.Pikku-pirpana kirjoitti:
Minun matikkaani kuuluu se, että jos jakaa .. ei saa kertoa. Tosin sain ehdot matematiikasta jo peruskoulussa.. heh.
Mutta asiaan.
Sinkkuna todellakin on hyvä olla, jos on itsensä kanssa hyvä olla. Se ei vaadi ketään siihen rinnalle silloin sanomaan milloin on hyvä olla. Toiset tarvitsevat jonkun rinnalleen, tunteakseen itsensä kokonaiseksi. Heille sinkkuus on kammotus.
Minä .. omassa elämässäni näen, että sinkkuna oleminen on minun juttuni. En ole eläissäni ollut näin onnellinen ja tyytyväinen elämääni kuin mitä olen ollut sinkkuna ollessani. Mutta, jokainen tyylillään.No mulla oli tietty nuorempana hinku saada parisuhde, sit koti ja lapset. Sitten kuin eros, sitä tunsi itsensä tai elämän vaillinaiseks.. olihan sitä ollut liki 20 vuotta jonkun kaa..
Kun miettii, niin enpä mä ole aikuisiälläni juuri itselle elänytkään. Enkä täysin vielä elä nyttenkään. Vielä on yksi alaikäinen nakero ja toinenkin tarttee vielä buustia.
Oli eilen jannu vähän hepakassaan, kun luuli, että pystyy hoitamaan juhlat noin vaan. Vierasta pukkas ja kukkaa sateli ja luuli, että vois laitella niitä itsekin... tyttöystäväkin meni välillä huilaamaan, kun otti häsellys koville. Mutta he eivät ole vielä eläneet lapsiarkea. 😄
Sanoi poitsu kiroilken, että ei tästä mitään tuu, unohdetaan tervetuliaismaljat toiselta erältä... sanoin vaan, että elä hättäile ja kaatelin kuohuvat laseihin... jotenkin kuoharikin oli hurjalla päällä... meinas tulla pulloista kaikki korkin perään. Piti suhistaa carovasti altaan päällä. 😁
Mutta joo... kaikkeen uuteen ja outoon vie aikansa tottua ja siitä nauttimiseen vie sekin oman aikansa.Disseisback kirjoitti:
No mulla oli tietty nuorempana hinku saada parisuhde, sit koti ja lapset. Sitten kuin eros, sitä tunsi itsensä tai elämän vaillinaiseks.. olihan sitä ollut liki 20 vuotta jonkun kaa..
Kun miettii, niin enpä mä ole aikuisiälläni juuri itselle elänytkään. Enkä täysin vielä elä nyttenkään. Vielä on yksi alaikäinen nakero ja toinenkin tarttee vielä buustia.
Oli eilen jannu vähän hepakassaan, kun luuli, että pystyy hoitamaan juhlat noin vaan. Vierasta pukkas ja kukkaa sateli ja luuli, että vois laitella niitä itsekin... tyttöystäväkin meni välillä huilaamaan, kun otti häsellys koville. Mutta he eivät ole vielä eläneet lapsiarkea. 😄
Sanoi poitsu kiroilken, että ei tästä mitään tuu, unohdetaan tervetuliaismaljat toiselta erältä... sanoin vaan, että elä hättäile ja kaatelin kuohuvat laseihin... jotenkin kuoharikin oli hurjalla päällä... meinas tulla pulloista kaikki korkin perään. Piti suhistaa carovasti altaan päällä. 😁
Mutta joo... kaikkeen uuteen ja outoon vie aikansa tottua ja siitä nauttimiseen vie sekin oman aikansa.No meillä täällä pohojanmaalla äityi homma ihan piletykseksi.
Teillä sitten taisi olla paljon vieraita?
Nyt on juhlat tällä erää sinullakin hoidettuna.. minkä arvosanan antaisit itsellesi?
Minä tässä odottelen kotimatkaa. 1.5 tunnin päästä lähteepi juna eteläänpäin. Isäntäväki vielä parantelee eilisiä juhlahumuja.Pikku-pirpana kirjoitti:
No meillä täällä pohojanmaalla äityi homma ihan piletykseksi.
Teillä sitten taisi olla paljon vieraita?
Nyt on juhlat tällä erää sinullakin hoidettuna.. minkä arvosanan antaisit itsellesi?
Minä tässä odottelen kotimatkaa. 1.5 tunnin päästä lähteepi juna eteläänpäin. Isäntäväki vielä parantelee eilisiä juhlahumuja.No täällä oli joku 30-40 henkeä ja poika oli laatinut juhlat itse, mutta ehkä ois pitänyt kysyä kuitenkin enemmän joiltain mun siskolta ja mutsilta jeesiä järjestelyihin ja suunnitelmiin, mutta poitsu halus hoitaa itse... Noh, se näytti ylioppilaslakkiaan ja sitä lippaa.... siinä luki, että ne jotka eivät tee virheitä, eivät tee usein mitään muutakaan. 🤣
Mähän annan itaelleni juhlista täyden 10 pistettä. En liioin puuttunut hommiin, säätänyt tai vääntänyt, mutta annoin 110% tukea niin henkisesti kuin fyysisesti ja olin läsnä hyvissä hetkissä ja huonoissa. Ja pojan kiitokset oli koskettavat.
Kuohuviinit katossa ja lattialla, vieraita liikaa kerralla mökissä jne. Mutta kaikesta selvittiin ja nyt vähän ulospuhalletaan.
Täällä lopulta kaikki muut karkas jonnekin. Poika meni mökille illalla tyttökaverinsa kaa rauhoittumaan ja nauttimaan toisistaan ja tyttö livahti kylille kavereita moikkaamaan. Mä kävin saunassa ja luikahdin nukkumaan, kun tiesin, että tyttö on tulossa kotiin.
Nyt vaan nautin vapaasta ja siitä, että nää hässäkät on ohi. Jos hyvin menee, niin vasta 3 vuoden päästä tytön valmistujaiset. 🤣Disseisback kirjoitti:
No täällä oli joku 30-40 henkeä ja poika oli laatinut juhlat itse, mutta ehkä ois pitänyt kysyä kuitenkin enemmän joiltain mun siskolta ja mutsilta jeesiä järjestelyihin ja suunnitelmiin, mutta poitsu halus hoitaa itse... Noh, se näytti ylioppilaslakkiaan ja sitä lippaa.... siinä luki, että ne jotka eivät tee virheitä, eivät tee usein mitään muutakaan. 🤣
Mähän annan itaelleni juhlista täyden 10 pistettä. En liioin puuttunut hommiin, säätänyt tai vääntänyt, mutta annoin 110% tukea niin henkisesti kuin fyysisesti ja olin läsnä hyvissä hetkissä ja huonoissa. Ja pojan kiitokset oli koskettavat.
Kuohuviinit katossa ja lattialla, vieraita liikaa kerralla mökissä jne. Mutta kaikesta selvittiin ja nyt vähän ulospuhalletaan.
Täällä lopulta kaikki muut karkas jonnekin. Poika meni mökille illalla tyttökaverinsa kaa rauhoittumaan ja nauttimaan toisistaan ja tyttö livahti kylille kavereita moikkaamaan. Mä kävin saunassa ja luikahdin nukkumaan, kun tiesin, että tyttö on tulossa kotiin.
Nyt vaan nautin vapaasta ja siitä, että nää hässäkät on ohi. Jos hyvin menee, niin vasta 3 vuoden päästä tytön valmistujaiset. 🤣Isot juhlathan teillä oli.
Mä saavuin just kotio. Oma koti kullan kallis.
Oli kiva reissu. Nyt väsyttääpi aikasta paljon.Pikku-pirpana kirjoitti:
Isot juhlathan teillä oli.
Mä saavuin just kotio. Oma koti kullan kallis.
Oli kiva reissu. Nyt väsyttääpi aikasta paljon.No tavallaan joo, mutta siinäö ne meni...
No mäkin olin jo unilla... ja nyt töissä. :o)Disseisback kirjoitti:
No täällä oli joku 30-40 henkeä ja poika oli laatinut juhlat itse, mutta ehkä ois pitänyt kysyä kuitenkin enemmän joiltain mun siskolta ja mutsilta jeesiä järjestelyihin ja suunnitelmiin, mutta poitsu halus hoitaa itse... Noh, se näytti ylioppilaslakkiaan ja sitä lippaa.... siinä luki, että ne jotka eivät tee virheitä, eivät tee usein mitään muutakaan. 🤣
Nyt vaan nautin vapaasta ja siitä, että nää hässäkät on ohi. Jos hyvin menee, niin vasta 3 vuoden päästä tytön valmistujaiset. 🤣Jo 3 vuoden päästä. :D
Mulla nuo juhlat on aikaisintaan 10 vuoden päästä, jos silloinkaan. En tiiä meneekö kumpikaan lukioon. Mutta ehkä valmistujaiset amiksesta sitten. :)
56-vuotias mä sitten, huh huh. Vanha.Bätääs kirjoitti:
Jo 3 vuoden päästä. :D
Mulla nuo juhlat on aikaisintaan 10 vuoden päästä, jos silloinkaan. En tiiä meneekö kumpikaan lukioon. Mutta ehkä valmistujaiset amiksesta sitten. :)
56-vuotias mä sitten, huh huh. Vanha.Niin, siis ei tyttökään mene lukioon, mutta jostain amiskasta se toivottavasti valmistuu.
Mutta on sulla riparit ennen päättöbileitä... Vai?Disseisback kirjoitti:
Niin, siis ei tyttökään mene lukioon, mutta jostain amiskasta se toivottavasti valmistuu.
Mutta on sulla riparit ennen päättöbileitä... Vai?Siihenkin vierähtää äkkiä se kolmisen vuotta.
Ei nää mee ripille, eivät kuulu kirkkoon kuten ei me vanhemmatkaan. Elämänkatsomustietoa opiskelee koulussakin.Bätääs kirjoitti:
Siihenkin vierähtää äkkiä se kolmisen vuotta.
Ei nää mee ripille, eivät kuulu kirkkoon kuten ei me vanhemmatkaan. Elämänkatsomustietoa opiskelee koulussakin.Vähän erilaista, kun uskontotunnit.
https://et-opetus.fi/Bätääs kirjoitti:
Vähän erilaista, kun uskontotunnit.
https://et-opetus.fi/Itse kävin uskontotunnit aikpinaan vapaaehtoisesti peruskoulun ajan, mutta niinnturhaa oli että onneksi on toi et vaihtoehtona nykyään. :)
Bätääs kirjoitti:
Siihenkin vierähtää äkkiä se kolmisen vuotta.
Ei nää mee ripille, eivät kuulu kirkkoon kuten ei me vanhemmatkaan. Elämänkatsomustietoa opiskelee koulussakin.Ai no sitten... Mulla olikin parit riparibileet ja sitten nää ylppärit.. Ja kaikki mun luona.
Mutta jospa sit seuraavat vasta sitten 3 vuoden päästä....voi juhlista vähän huilia. :o)Bätääs kirjoitti:
Itse kävin uskontotunnit aikpinaan vapaaehtoisesti peruskoulun ajan, mutta niinnturhaa oli että onneksi on toi et vaihtoehtona nykyään. :)
No onhan noi onneks vähän muuttuneet...
- Anonyymi
kyllä olisin tytsin kaa mutta hän on kaukana.
nyt siis sinkkkuna oon, niin. - Anonyymi
Virallisesti olen sinkku eli en seurustele, hengaille yhdenkään miehen kanssa.
Perhe mulla kuitenkin on, hieman erinlainen kuin normaalisti, perheeksi luokittelette.
Asustelen vanhempieni, pikkusiskoni ja tyttäreni kanssa samaa taloutta, lisäksi pari kissaa sekä koira. Eli varsinainen hulabaloo aina käynnissä, kotioloissani.
Viikonloppuna meilläkin oli pienimuotoiset juhlat, ihan sukulaisten kesken.
Oli lähinnä grillijuhliin verrattavissa, tosin kakkua ja raparperipiirakkaa sekä kahvia oli kokoajan tarjolla, kenelle vaan maistui... take away pöydästä.
Niinhän siinä kävi ett mansikka/mustikka pavlova loppui alta aikayksikön, lähinnä mukulien lautasille. Marenki&kermavaahto ja marjat tekivät kauppaansa, ennen kuin vanhemmat olivat edes kahvikupilista saaneet... raparperipiirakkaa ja pipareita oli riittävästi kaikille kahvittelijoille. Ois pitänyt tehdä ehkä kolminkertainen määrä pavlovaa, jotta taatusti jokainen ois saanut edes maistaa kakkua. Mun moka!
Kassleria ja grillimakkaraa, salaatteja sekä sämpyliä; että paksua paprikamajoneesia kului. Taatusti ei kenellekään jäänyt nälkä!
Muutama grillattu kasslerpihvi on vielä jääkaapissa. Pottumuusin, jos teen siihen kyljysten lisäksi kylkeen,(mikrotettujen kyljysten) niin äijille on taas huominen ruoka järjestynyt.
Rakennusmiehiä ei vielä ole odotettavissa tällä viikolla. Faija ja Mikko asustelevat nyt, taloa yksikseen elukoiden kanssa. (tulevalla rakennustyömaalla)
Mä, systeri ja Mimmi asutaan Mikon huushollia kolmistaan, luultavasti heinäkuuhun asti... kunnes kiireellisempi rakennusvaihe on ohitse, eikä koneita tai kuorma-autoja enää pörise pihapiirissä.- Anonyymi
Pahin painajainen tollanen sirkus ympärillä. Onneks sen ole väleissä sukulaisten kanssa.
- Anonyymi
En edes halua luopua vapaudesta. Lapsiini satsaan. Ja lasten lapsiin.
- Anonyymi
Minulla on hyvä olla sinkkuna.
Sinkkuilu on suolesta.. ..selvää ettei sinulla ole ikinä ollut oikeasti hyvää suhdetta…tietenkään se ei voi harmittaa kun et tiedä millaista se on…osanottoni siihen..aina ei voi voittaa…
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1212266
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten4242153Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?971176Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?13968Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.34790- 44784
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi109766Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!15754Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte166706Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti32679