Niin eli itse aloitin hiukan erillaisen ruokavalio suuntautumisen koska halusin muuttaa ruokailu tottumuksiani ja kokeilla jotain uutta. Huomasin kuitenkin ihastuneeni tähän yhteen ruokavalioon kun olin lukenut hiukan aiheesta (ostin e-bookin http://www.truthaboutabs.com/)
Ruokavalion kulmakivenä toimii calorien laskenta ja mahdollisimman luonnollisen ravinnon syöminen esim. villi kala, villi valkoinen ja punainen liha. Artikkeli kertoo kuinka paljon huonoja rasvoja ja ongelmallisia myrkkyjä, joita ihmisen luonnollinen elimistö tarvitse, massa tuotettu ja kasavatettu liha synnyttää. Tästä seuraa epäluonnollinen ylipainoisuus, vaikei syökkään sokeria taikka rasvoja.
Samalla homman kompastuskivenä onkin juuri tuo villi liha, kala ei tuota ongelmia kesäisin lomalla mutta lähdeppä illalla neljän aikaan koulusta päästyäsi mettästämään sitä kaurista tai poroa tuolta mettästä. Asiassa on laillisuus ongelma ja ajallisuus kysymys :)
Kysynkin siis tietääkö kukaan miten tai enemmänkin mistä saisi villinä kasvatettua nautaa, sikaa tai kanaa?
Mistä saisi tietynlaista ravintoa?
2
992
Vastaukset 2
- Oletko ihan ulalla ?
Missähän sfääreissä ajatuksesi nyt liikkuvat ???
Kasvatettu ei ensinnäkään ole villiä.
Ei ole parempaa mahdollisuutta kuin perustaa luomutila, vaikka ei sekään ole "villiä", kasvatettu mikä kasvatettu. - syötetään heinällä
tien viereen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861398
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K201122En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o621073- 65908
- 62803
- 60770
- 69744
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.24720- 69692
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.39658Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49647- 133626
- 52606
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk36585- 19537
- 68537
- 43535
- 33530
- 29525
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve37507