vitun pellet.. hahahaha nauran teitä aina teitä nähdessäni hahahahah mitä vittua te oikein yritätte näyttää??? ahahhahahahah
gootit
8
567
Vastaukset
- Tämä on teille:
vitun pellet.. hahahaha nauran aina teitä nähdessäni hahahahah mitä vittua te oikein yritätte näyttää??? ahahhahahahah
Niin ja opettele kirjoittamaan PELLE! Nyt kun olet saanut tälle vuorokaudelle (seksuaalista?) tyydytystä muiden haukkumisella, voitkin mennä vittuun täältä- menkööt minne menee
mutta itse olen samaisesta asiasta kiinnostunut, tosin hieno varaisemmin. elikkä kysyn teiltä; miksi haluatte olla ns. "gootteja" mikä siinä kiehtoo?
ja jooko että ei "painu vittuun" ja "se on elämäämme, hyväksy se" vaan kertokaa miksi olette. asiallisesti kuten minäkin, itse voinen kertoa kahden lapsen isänä että toinen tyttäristäni on nyt "gootti" ja kapinoi niin paljon vastaan että en pysy mukana enää mikä oli perseestä ja mikä ei. vaikka toisella tyttäristäni menee hyvin. he ovat kaksoset. 16 vuotiaita. toiselle iski "gootti buumi" kertokaaaaa - Mievaantäällähei
menkööt minne menee kirjoitti:
mutta itse olen samaisesta asiasta kiinnostunut, tosin hieno varaisemmin. elikkä kysyn teiltä; miksi haluatte olla ns. "gootteja" mikä siinä kiehtoo?
ja jooko että ei "painu vittuun" ja "se on elämäämme, hyväksy se" vaan kertokaa miksi olette. asiallisesti kuten minäkin, itse voinen kertoa kahden lapsen isänä että toinen tyttäristäni on nyt "gootti" ja kapinoi niin paljon vastaan että en pysy mukana enää mikä oli perseestä ja mikä ei. vaikka toisella tyttäristäni menee hyvin. he ovat kaksoset. 16 vuotiaita. toiselle iski "gootti buumi" kertokaaaaaEhkäpä se on se musiikki mikä kiehtoo. Siitähän tässä on kyse, ei mistään kapinoinnista tai vastaavasta. Samaa vois kysyä kaikilta, miksi haluatte olla ns. (tähän joku yberhieno luokittelu)?
Miksi sinä itse haluat olla "tavis", mikä oletan sinun olevan kun et taida edes tietää mistä koko "gootti" hommassa on kyse. - todellakaan
Mievaantäällähei kirjoitti:
Ehkäpä se on se musiikki mikä kiehtoo. Siitähän tässä on kyse, ei mistään kapinoinnista tai vastaavasta. Samaa vois kysyä kaikilta, miksi haluatte olla ns. (tähän joku yberhieno luokittelu)?
Miksi sinä itse haluat olla "tavis", mikä oletan sinun olevan kun et taida edes tietää mistä koko "gootti" hommassa on kyse.siksi minä kysyin.... ja vastausta toivon... miksi ja mitä hittoa se meinaa?
- FrozenCorpse
ja jooko että ei "painu vittuun" ja "se on elämäämme, hyväksy se" vaan kertokaa miksi olette. asiallisesti kuten minäkin, itse voinen kertoa kahden lapsen isänä että toinen tyttäristäni on nyt "gootti" ja kapinoi niin paljon vastaan että en pysy mukana enää mikä oli perseestä ja mikä ei. vaikka toisella tyttäristäni menee hyvin. he ovat kaksoset. 16 vuotiaita. toiselle iski "gootti buumi" kertokaaaaaMusiikista on goottialakulttuuri syntynyt.
Vaikken gootti olekaan, niin itsellekin se musiikki on se joka kiehtoo eniten, se sitten inspiroi mm. vaatetusta ja sisustusta.
Goottityylinen vaatetus on nuorille usein kokeilu, vähän mietitään mikä itseä miellyttää eniten. Menee ohi jos menee. - kiitosta sinulle
FrozenCorpse kirjoitti:
Musiikista on goottialakulttuuri syntynyt.
Vaikken gootti olekaan, niin itsellekin se musiikki on se joka kiehtoo eniten, se sitten inspiroi mm. vaatetusta ja sisustusta.
Goottityylinen vaatetus on nuorille usein kokeilu, vähän mietitään mikä itseä miellyttää eniten. Menee ohi jos menee.frozencorpse siinä oli hyvä vastaus... toivottavasti menee pian ohi..
- FrozenCorpse
kiitosta sinulle kirjoitti:
frozencorpse siinä oli hyvä vastaus... toivottavasti menee pian ohi..
Ilmiötä ei kannata missään nimessä kieltää eikä rajoittaa, pahimpia övereitä toki saa rauhoitella.
Mikäli tämä on siis vaan kokeilu, se menee itsekseen ohi, vaikka sitä kestäisi puolikin vuotta.
Mutta mikäli hän löytää itsensä goottina, eli tuntee, että hän on tätä, tämä on se hänen juttunsa, suhtaudu maltillisesti. Kauhistelu ja saarnailu saa aikaan vain kapinaa ja turhaa uhmaa.
Gootteus on aidoimillaan koko eliniän pysyvä syvä rakkaus musiikkin ja sitä kautta muuhunkin tietynlaiseen maailmaan.
Kyse ei ole mistään saatananpalvonnasta tai ns. pahasta toiminnasta, vaan itsensä ilmaisemisesta ja toteuttamisesta. - punkroy was here
ja jooko että ei "painu vittuun" ja "se on elämäämme, hyväksy se" vaan kertokaa miksi olette. asiallisesti kuten minäkin, itse voinen kertoa kahden lapsen isänä että toinen tyttäristäni on nyt "gootti" ja kapinoi niin paljon vastaan että en pysy mukana enää mikä oli perseestä ja mikä ei. vaikka toisella tyttäristäni menee hyvin. he ovat kaksoset. 16 vuotiaita. toiselle iski "gootti buumi" kertokaaaaaSe musiikki on siinä hienoa. Hyvää rockmusiikkia! Bauhaus, Joy Division, Sisters of mercy, Fields of the Nephilim, Musta paraati, the Mission...
Pukeutuminen on vain osalle tärkeää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579