Israelilaiset hedelmät mainoksissa

Juha.

Tuntuu härskiltä kun mainoksissa on juuri nyt(esim.K-markettien mainokset)Israelilaisia hedelmiä kun se maa on tuhonnu Palestiinaa.

Onko Suomi jokin Israelilaisten vihannesten kaatopaikka vai onko eettisesti ajatellen mitään väliä että mistä sitä tavaraa tuodaan?

14

945

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No mutta ratkaisu on varsin helppo: älä osta israelilaisia hedelmiä. Vaikka ei tuo tilanne nyt ihan noin mustavalkoinen ole; Israel Paha ja Palestiina Hyvä.

      Erilaisia näkökantoja:

      http://www.vihrealanka.fi/node/3149

      Kun jenkit lähtivät etsimään luolista miestä, jota ei koskaan löydetty, tappaen siinä sivussa sivullisia kasapäin, niin boikotoitko kaikkea jenkkiläistä?

      • olemme

        boikotoineet usalaisia tuotteita jo monta vuotta. Mutta nyt annamme Obamalle mahdollisuuden.


      • ruoka ja polittiikka
        olemme kirjoitti:

        boikotoineet usalaisia tuotteita jo monta vuotta. Mutta nyt annamme Obamalle mahdollisuuden.

        Israelia voi boikotoida vaikka ostolakolla sen tuotteisiin.
        Kuten muitakin maita.


      • hamas paressetä
        ruoka ja polittiikka kirjoitti:

        Israelia voi boikotoida vaikka ostolakolla sen tuotteisiin.
        Kuten muitakin maita.

        ettekö te lapset muista että hamas aloitti sodan.


        israel on niin parempi ja voitti sodan.

        minä en ikinä ennän mene arabi pizzeriaan.

        boikottia arabeille ikuisesti.


      • Juha.
        hamas paressetä kirjoitti:

        ettekö te lapset muista että hamas aloitti sodan.


        israel on niin parempi ja voitti sodan.

        minä en ikinä ennän mene arabi pizzeriaan.

        boikottia arabeille ikuisesti.

        Olet itse lapsi,kirjoitustyyli jo paljastaa sen,
        lapset pelaa sotapelejä ja sitten ne tulee uhoamaan tänne palstalle että sotimalla asiat ratkaistaan.
        Tällä palstalla keskustellaan ruokaostoksista eikä sodasta.


      • hamas ja vihreät
        Juha. kirjoitti:

        Olet itse lapsi,kirjoitustyyli jo paljastaa sen,
        lapset pelaa sotapelejä ja sitten ne tulee uhoamaan tänne palstalle että sotimalla asiat ratkaistaan.
        Tällä palstalla keskustellaan ruokaostoksista eikä sodasta.

        Hamas ilmoitti että ei halua rauhaisaa ratkaisua israelin kanssa, hyökkäsi israeliin ja israel ampui takaisin.

        Nyt te arabit itkette täällä kun israel tappoi teisän lapsia.

        haistakaa paska kaikki arabit ja menkää pois suomesta.

        eu palautukset on hyvä asia.

        ps. suomen kansa tukee israelia 70/30 . oikeisto/ vasemmisto


      • sosialist demokrat kansallis
        Juha. kirjoitti:

        Olet itse lapsi,kirjoitustyyli jo paljastaa sen,
        lapset pelaa sotapelejä ja sitten ne tulee uhoamaan tänne palstalle että sotimalla asiat ratkaistaan.
        Tällä palstalla keskustellaan ruokaostoksista eikä sodasta.

        vasemmisto vihaa Usaa, israelia ja juutalaisia. ne on suoraa sukua hitlerille ja stalinille.

        arabit on uhka suomellekin.


    • suomi tukee israelia

      jos jätkä et tiedä niin suomi tukee israelia, aina kuitenkin joukkossa on joku demari, mutta ei niistä kannata välittää.

      hamas on terrositijärjestö ja ne pitääkin tappaa.


      aika lempeesti israel kohteli niitä kusipäitä.

    • Karjaan komea

      Minä ainakin käyn ruokakaupassa ostamassa ruokaa enkä esittämässä poliittisia kannanottoja. Israelista tulee hyviä vihanneksia ja hedelmiä.

      • Juha.

        Israelilaisia hedelmiä syödään suomessa sen takia paljon koska täällä ei juurikaan ole vaihtoehtoja.
        israel on pieni tuottajamaa muihin verrattuna.
        Tiedätkö että minkä makuisia appelsiineja ovat Iranilaiset,Kiinalaiset ja pakistanilaiset appelsiinit ja muissa maissa kasvatetut hedelmät?


      • kannanotto
        Juha. kirjoitti:

        Israelilaisia hedelmiä syödään suomessa sen takia paljon koska täällä ei juurikaan ole vaihtoehtoja.
        israel on pieni tuottajamaa muihin verrattuna.
        Tiedätkö että minkä makuisia appelsiineja ovat Iranilaiset,Kiinalaiset ja pakistanilaiset appelsiinit ja muissa maissa kasvatetut hedelmät?

        asiat on niin itsestäänselvinä päässäni, että en osta israellaisperäistä mitään.
        montaa muutakin maata boikotoin.
        ei sillä ole käänteentekevää merkitystä,
        mutta mulle itselle on.


      • R68
        Juha. kirjoitti:

        Israelilaisia hedelmiä syödään suomessa sen takia paljon koska täällä ei juurikaan ole vaihtoehtoja.
        israel on pieni tuottajamaa muihin verrattuna.
        Tiedätkö että minkä makuisia appelsiineja ovat Iranilaiset,Kiinalaiset ja pakistanilaiset appelsiinit ja muissa maissa kasvatetut hedelmät?

        Minun lähikaupassani näytti olevan ainakin Kreikan appelsiineja isossa massassa. Ja sitten vielä Espanjan aplareita pussissa ja irtonaisina.
        Asutko jossain syrjässä kun valikoimat ovat noin onnettomat? Ja niitä Israelin appelsiineja näytti olevan kanssa että on mistä valita!!


    • Anonyymi

      ... tuhonnut Palestiinaa... Että sinun pitäisi tutstusa tilanteeseen hieman tarkemmin. Lapsellinen olet!!

    • Anonyymi

      Voi raasu sua. Siis tuhonnut Palestiinaa... hohhoijaa... mitä tiedät Palestiinasta kun et tiedä mittän israelista???

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3269
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3001
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2278
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      25
      1796
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1504
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1447
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1345
    Aihe