Onko joku kuullut, että paprikan sisällä joskus olevaa minipaprikaa ei saisi syödä, että se olisi myrkyllinen? Se baby, joka muodostuu sinne onttoon tilaan, siemensisustan keskelle.
Paprikan sisällä oleva minipaprika
10
13186
Vastaukset
- tota lähdit
aprikoimaan, onko nälkä?
- koimaan voimaan
voimat on loppu...
- Serena
koimaan voimaan kirjoitti:
voimat on loppu...
heikot ne sortuu elon tiellä
Syö pois vaan, terveelliset hedelmät eivät voi koskaan synnyttää vastakohtaansa, tunnetussa materiaalisuudessa, tällä värähtelytaajuudellamme..
- Serena
Halutaan lisäkommentteja, koska ihmettelen mistä tämmöinen legenda myrkyllisyydestä on kotoisin? Olen kuullut useammalta (ja että onko savua ilman tulta..?)
Tai voisko kenties olla ettei sisällys ole myrkyllinen, mutta että se sisältää jotain ei niin terveydelle hyviä ainesosia??
Kertokaahan ihmiset mitä tiedätte. - vähän kuin
meidän äijässä. Iso mulkku ja housusta löytyy toinen hiukka snadimpi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333184Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441589Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19991Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32979- 59943
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22938Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173803- 48719