Onko joku kuullut, että paprikan sisällä joskus olevaa minipaprikaa ei saisi syödä, että se olisi myrkyllinen? Se baby, joka muodostuu sinne onttoon tilaan, siemensisustan keskelle.
Paprikan sisällä oleva minipaprika
10
12661
Vastaukset
- tota lähdit
aprikoimaan, onko nälkä?
- koimaan voimaan
voimat on loppu...
- Serena
koimaan voimaan kirjoitti:
voimat on loppu...
heikot ne sortuu elon tiellä
Syö pois vaan, terveelliset hedelmät eivät voi koskaan synnyttää vastakohtaansa, tunnetussa materiaalisuudessa, tällä värähtelytaajuudellamme..
- Serena
Halutaan lisäkommentteja, koska ihmettelen mistä tämmöinen legenda myrkyllisyydestä on kotoisin? Olen kuullut useammalta (ja että onko savua ilman tulta..?)
Tai voisko kenties olla ettei sisällys ole myrkyllinen, mutta että se sisältää jotain ei niin terveydelle hyviä ainesosia??
Kertokaahan ihmiset mitä tiedätte. - vähän kuin
meidän äijässä. Iso mulkku ja housusta löytyy toinen hiukka snadimpi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1833495Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3752197Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii562176- 432042
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4291163Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1181045- 59984