halvin golfjäsenyys

mistä löytyy?

On taas se aika vuodesta, kun pitäisi taas miettiä seuraa, että mistäköhän sellaisen löytäisi halvimmalla..

48

8443

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nokituksia

      Aloitan: Tiirin golf 50€.

      • 3 kierrosta 2008

        Ton alle ei varmaan pääse. Kiitos vinkistä!


    • mitä mieltä?

      myydään a,15e

    • Jos tällä alueella ei
    • halvalla_pelaamaan

      Kausijäsenyydestä, sisältyy Golf-lehti ja oikeus lähettää pelikortit suoraan netistä. Olen ollut tyytyväinen 2v kausijäsenenä olleena. Nyt on hintaa nostettu 10€ 55€:n, aikaisemmin ollut 45€!

    • swedish do it better

      näyttää olevan tommonen ku oulujokilaakson golf. 45€ ilman golf - lehteä - vem behöver de?

    • kypsä piilohintoihin

      kysäiskää seurasta ennen liittymistä, tuleeko esim. Tasoituksen ylläpitomaksu tai ns etäjäsenmasku. Näistä EI näköjään kerrota seuroissa.

      • lösdjjsdjklasdkl

        Ikinä kuullutkaan, että joku seura ottaa hintaa siitä, että ylläpitää tasoitusta!!!
        Oletkohan ihan perillä asioista? Etäjäsenmaksustakaan en ole ikinä kuullut.

        Pistä faktaa pöytään eli seuran nimet, niin minä soitan ne läpi ja tarkastan asiat. En kyllä usko, että yhtään seuran nimeä tulee näkyviin....


      • ###
        lösdjjsdjklasdkl kirjoitti:

        Ikinä kuullutkaan, että joku seura ottaa hintaa siitä, että ylläpitää tasoitusta!!!
        Oletkohan ihan perillä asioista? Etäjäsenmaksustakaan en ole ikinä kuullut.

        Pistä faktaa pöytään eli seuran nimet, niin minä soitan ne läpi ja tarkastan asiat. En kyllä usko, että yhtään seuran nimeä tulee näkyviin....

        Niin. Tasoituksen ylläpitäminenhän on se ensisijainen asia josta ylipäätään tuo jäsenmaksu maksetaan. Tuo kirjoitus lienee kännissä kirjoitettu provo. Siinä olen kyllä samaa mieltä, että nykyään generoidaan mitä kummallisempia maksuja perusmaksujen päälle - eikä pelkästään golfissa. Ja se on syvältä, mutta kun hinnalla pitää kilpailla laskemata hintaa kuitenkaan kun rahaakin pitää saada.


      • ###
        ### kirjoitti:

        Niin. Tasoituksen ylläpitäminenhän on se ensisijainen asia josta ylipäätään tuo jäsenmaksu maksetaan. Tuo kirjoitus lienee kännissä kirjoitettu provo. Siinä olen kyllä samaa mieltä, että nykyään generoidaan mitä kummallisempia maksuja perusmaksujen päälle - eikä pelkästään golfissa. Ja se on syvältä, mutta kun hinnalla pitää kilpailla laskemata hintaa kuitenkaan kun rahaakin pitää saada.

        Siis voi vidn. Tsekkasin ton oulunjokilaakson hinnan ja siellä erityisesti mainitaan, että eivät peri tasoituksen ylläpitomaksua. Siis tuollainen käsite on olemassa. Tää maailma yllättää.
        http://www.oulujokilaaksongolf.fi/oulujokilaaksongolf/pages/suomeksi/golfklubi.php


      • epsoo3

    • 2x kesässä

      Oulujokilaakson Golf! respektiä, 45€ v 2011 huom, aikuiselta.

    • habalabalaba

      onko tuo oulujokilaakson golf luotettava? ja onko toi 25 euroa alle 18 vuotiaille vuodeksi jäseneksi?

    • joe gool

      oulujokilaakson golf vuodelle 2012 58€ aikuinen ja 25€ juniori
      Liiton toivomuksesta lehti kuuluu kaikille siis pakko laittaa hintaan.

      • Ojlg

        Tällä jengillä edullinen lomaosakkeeseen jäsenistölle, hyvät edut etelä-Suomen treenipaikkoihin. Hyvä meininki!


    • BB

      Holiday Club Golf ry: jäsenmaksu 2012 50e, ei liittymismaksua.

    • mnbnmbnmbnm

      Supergolf... Jäsenmaksu 15 euroa. Tuon alle ei kukaan pääse.

    • golfsid

      Supergolffin jäsenyydellä ei vaan pääse pelaan kun siihen siis ei kuulu golfliiton jäsenyys.

      Ojlg on ollut halvin monena vuonna putkeen.

    • jomppe3

      Oulujokilaakson golfklubiin kuuluvana 58€ aik ja 25€ junnu (

    • paapaappariba

      Koekile osoitteesta www.kaakongolf.fi

    • festaripassi

      Suomen halvin ja helpoin seura tuntuu olevan Oulujokilaakson Golfklubi 58€ siis tuolla rahalla edullisin golf tasoituskortti, jolla saapi sitten hakata mielinmäärin pientä valakiaa - missä päin vaan. Ai niin, pitää ostaa kuitenkin se kierros ko kentälle, mihin onkaan menossa... =)

      • xccvxcvxccv

        Ei pidä paikkansa. Händäri pitää olla tietyllä tasolla, että pääsee sitä valkia kuulasta hakkaamaan jokaisella kentällä. Greenfee hinnat vaan on pilvissä eli ehdottomasti kannattaa maksaa kotiseudulle pelioikeus ja sitten lätkiä sitä palloa mielin määrin


    • Thai1

      Ei kyllä tarvii olla minkään seuran jäsen.Pelaamaan kyllä pääsee kun maksaa pelihinnan. Minä pelaan joka vuosi noin sata kierosta . Nyt vuokrasin myös eräältä kentältä pelioikeiden. Seuraksi ilmoitin Thaimaalaisen seuran jonka jäsen en ole.Tasoitusen keksin itse. Toivottivat tervetulleeksi.

      • sdgfdgfgdf

        Mulla on ollut käsitys, että golffaajat ovat keskimääräistä rehellisempiä, mutta olenkin näköjään väärässä. Tälläisiä kusettajia löytyy näköjään myöskin golffista.

        Mites on thai 1... Täräytät pallon toisella väylällä olevat pelaajan päähän. Feikki clubi taikkulassa ja vakuutus asia kunnossa. Sillä lailla. Jatka vaan pelaamista ja kusetusta. Älä vaan ilmesty pelaamaan Suomen Tiilaaksoon, koska en halua kohdata teikäläistä kentällä


      • thai1
        sdgfdgfgdf kirjoitti:

        Mulla on ollut käsitys, että golffaajat ovat keskimääräistä rehellisempiä, mutta olenkin näköjään väärässä. Tälläisiä kusettajia löytyy näköjään myöskin golffista.

        Mites on thai 1... Täräytät pallon toisella väylällä olevat pelaajan päähän. Feikki clubi taikkulassa ja vakuutus asia kunnossa. Sillä lailla. Jatka vaan pelaamista ja kusetusta. Älä vaan ilmesty pelaamaan Suomen Tiilaaksoon, koska en halua kohdata teikäläistä kentällä

        Olen kyllä pelannut tosi monella kentällä Suomessa. Mitä tulee tapaturmiin niin oletko kuulut että Suomessa on terveyskeskus järjestelmä joka on lähes ilmainen.Ja kyllähän meillä kaikilla on myös vapaaajan tapaturma vakuutus.Sekä kaikilla kunnon golfkentillä on myös vakuutuset kunnossa. Siis ei kyllä tarvii moninkertaista vakuutusta hölmö !!!!!!.


      • ulkolainen 1
        thai1 kirjoitti:

        Olen kyllä pelannut tosi monella kentällä Suomessa. Mitä tulee tapaturmiin niin oletko kuulut että Suomessa on terveyskeskus järjestelmä joka on lähes ilmainen.Ja kyllähän meillä kaikilla on myös vapaaajan tapaturma vakuutus.Sekä kaikilla kunnon golfkentillä on myös vakuutuset kunnossa. Siis ei kyllä tarvii moninkertaista vakuutusta hölmö !!!!!!.

        Niin ja minulla on muutama Ulkomainen tuttu jotka Suomessa lomamatkalla myös pelaava useita kierosia kesässä. Eikä heiltäkään ole koskaan evätty pelilupaa sen takia että eivät ole minkään seuran jäsen.Sillä tämä jäsennyys sekä sen mukana tuleva tasoitus ei ole muualla niin tarpeellinen.Ja siksi toiseksi tasoitusen laskutapoja on erilaisia eri maissa.


      • sdfdfgfdffg
        thai1 kirjoitti:

        Olen kyllä pelannut tosi monella kentällä Suomessa. Mitä tulee tapaturmiin niin oletko kuulut että Suomessa on terveyskeskus järjestelmä joka on lähes ilmainen.Ja kyllähän meillä kaikilla on myös vapaaajan tapaturma vakuutus.Sekä kaikilla kunnon golfkentillä on myös vakuutuset kunnossa. Siis ei kyllä tarvii moninkertaista vakuutusta hölmö !!!!!!.

        Ei helvetti... Et voi olla tosissasi? "Monikertainen vakuutus" jne. "Ilmainen terveyskeskus järjestelmä".. Voiko tosiaan joko olla näin naivi?
        Siinä ei paljon terveyskeskus järjestelmä (ilmainen) paljoa auta, kun kaveri halvaantuu. Mikään tapaturmavakuutus ei varmastikakan maksa, kun lyöt pallolla joltain hampaat sisään golfkentällä, kun se GOLF VAKUUTUS ON PAKOLLINEN KAIKILLE PELAAJILLE jotka kentällä pelaa.
        Kerro nyt vielä ne kentät missä pelailet, niin kierrän ne todella kaukaa

        Ulkomainen tuttu... juu, juu. Olen minäkin ulkomailla pelannut, eikä korttia kyselty. taitaa olla vaan suomalaisen clubin kohteliaisuutta, olla kysymättä ulkomaisilta pelaajilta greencardia. Kyllä se tasoitusjärjestelmä on ihan samanlainen ulkomailla, sen orjallisesti seuraaminen vain vahtelee


      • omaan autoon osuman
        thai1 kirjoitti:

        Olen kyllä pelannut tosi monella kentällä Suomessa. Mitä tulee tapaturmiin niin oletko kuulut että Suomessa on terveyskeskus järjestelmä joka on lähes ilmainen.Ja kyllähän meillä kaikilla on myös vapaaajan tapaturma vakuutus.Sekä kaikilla kunnon golfkentillä on myös vakuutuset kunnossa. Siis ei kyllä tarvii moninkertaista vakuutusta hölmö !!!!!!.

        Ai kentän vakuutuksella sinä maksatat jonkun auton tuulilasin?
        Lopeta ihmeessä pelaaminen, jos tiedot on tolla tasolla


      • Vakuutus myyjä
        omaan autoon osuman kirjoitti:

        Ai kentän vakuutuksella sinä maksatat jonkun auton tuulilasin?
        Lopeta ihmeessä pelaaminen, jos tiedot on tolla tasolla

        Kyllä joka golf yhtiöllä on vakuutus.Mutta seura toimii ry:nä.Olen pelannut jo vuosia eri kentillä Suomessa sekä ulkomailla. Koskaan ei ole kysytty että on Golf vakuutusta. Ota selvää HÖLMÖ asioista.Ja pidä autosi parkipaikalla.Sillä minä pelaan väyliäpitkin.En tiedä mikä on händerini sillä pelaan vaan noin 75-80 lyöntiä per kieros. Thaimaan laskutavan mukaan se on noin 7. Mutta suomessa on kaksi eri laskutapaa.Se jota käytetään kilpailuissa ja se jota käytetään kun ollaan kaverin kanssa kierosella.


      • säkki k
        Vakuutus myyjä kirjoitti:

        Kyllä joka golf yhtiöllä on vakuutus.Mutta seura toimii ry:nä.Olen pelannut jo vuosia eri kentillä Suomessa sekä ulkomailla. Koskaan ei ole kysytty että on Golf vakuutusta. Ota selvää HÖLMÖ asioista.Ja pidä autosi parkipaikalla.Sillä minä pelaan väyliäpitkin.En tiedä mikä on händerini sillä pelaan vaan noin 75-80 lyöntiä per kieros. Thaimaan laskutavan mukaan se on noin 7. Mutta suomessa on kaksi eri laskutapaa.Se jota käytetään kilpailuissa ja se jota käytetään kun ollaan kaverin kanssa kierosella.

        Ei vittu... mäen jaksa...
        "Koskaan ei ole kysytty että on Golf vakuutusta. Ota selvää HÖLMÖ asioista.Ja pidä autosi parkipaikalla."

        Olen ottanut selvää asioista ja tiedän kyllä nämä asiat. Olen siis hölmö. Jos sulta ei olla kysytty Golf vakuutusta (muille hölmöille tiedoksi: normaalisti kysytään greencardia, ei golf vakuutusta).

        "pelaan vaan noin 75-80 lyöntiä per kieros"
        Juu juu... Kaikkihan me täällä Suoli24 palstalla pelataan noilla lukemilla, ja ennen kaikkea tiedetään kaikki golffista mm. se, että onko clubi oy vai ry. Me hölmöt uskotaan, että ry:n omistaa osakkeen omistajat ja oy:n vaan jäsenmaksunsa maksavat jäsenet.

        Me hölmöt uskotaan myös siihen, että suomessa on tasan yksi händärin laskutapa, mutta kun sinä "singelipelaajana" tiedät nämä asiat paremmin kuin me normi klubituupparit (joilla on vakuutukset kunnossa) niin uskottavahan se on, että kavereiden kanssa pelataan eri säännöillä ja tasoituksenlasku tapahtuu aasian malliin.

        Yksi vinkki sinulle luuseri: Mene greencard kurssille ja tutustu niinkin hienoon lajiin kuin golf. Varoituksen sana... Siihen voi ihan oikeasti jäädä koukkuun


      • Tasuri2
        säkki k kirjoitti:

        Ei vittu... mäen jaksa...
        "Koskaan ei ole kysytty että on Golf vakuutusta. Ota selvää HÖLMÖ asioista.Ja pidä autosi parkipaikalla."

        Olen ottanut selvää asioista ja tiedän kyllä nämä asiat. Olen siis hölmö. Jos sulta ei olla kysytty Golf vakuutusta (muille hölmöille tiedoksi: normaalisti kysytään greencardia, ei golf vakuutusta).

        "pelaan vaan noin 75-80 lyöntiä per kieros"
        Juu juu... Kaikkihan me täällä Suoli24 palstalla pelataan noilla lukemilla, ja ennen kaikkea tiedetään kaikki golffista mm. se, että onko clubi oy vai ry. Me hölmöt uskotaan, että ry:n omistaa osakkeen omistajat ja oy:n vaan jäsenmaksunsa maksavat jäsenet.

        Me hölmöt uskotaan myös siihen, että suomessa on tasan yksi händärin laskutapa, mutta kun sinä "singelipelaajana" tiedät nämä asiat paremmin kuin me normi klubituupparit (joilla on vakuutukset kunnossa) niin uskottavahan se on, että kavereiden kanssa pelataan eri säännöillä ja tasoituksenlasku tapahtuu aasian malliin.

        Yksi vinkki sinulle luuseri: Mene greencard kurssille ja tutustu niinkin hienoon lajiin kuin golf. Varoituksen sana... Siihen voi ihan oikeasti jäädä koukkuun

        Ei Suomessa eikä muuallakaan tarvii mitään greengardia. Ja siitä tasoitusetta että Jos lukisit Golfliiton sivuita tasoitus määräyset ja miten Suomessa tasoitus määritellään.Sillä et ole tietoinen koko tasoitus määräysistä mitään toisi hölmö.!!! Olen pelannut golfia Suomessa sekä ulkomailla noin 20vuotta. Ja nyt eläkeelle jäätyäni pelaan noin 200 kierosta vuodessa Suomessa ja muualla.Tunnen kyllä tasuri määräyset sen vanhan jota käytetään nykyäänkin vielä rinnan uuden järjestelmän kanssa joka tuli viime vuonna käytöön.Tutustu vaan sinäkin näihin määräysiin että saat tasurisi kuntoon.!!!! Taidat olla niitä tasotus huijareita kun olet noin pihalla.!!!


      • säkki kkk
        Tasuri2 kirjoitti:

        Ei Suomessa eikä muuallakaan tarvii mitään greengardia. Ja siitä tasoitusetta että Jos lukisit Golfliiton sivuita tasoitus määräyset ja miten Suomessa tasoitus määritellään.Sillä et ole tietoinen koko tasoitus määräysistä mitään toisi hölmö.!!! Olen pelannut golfia Suomessa sekä ulkomailla noin 20vuotta. Ja nyt eläkeelle jäätyäni pelaan noin 200 kierosta vuodessa Suomessa ja muualla.Tunnen kyllä tasuri määräyset sen vanhan jota käytetään nykyäänkin vielä rinnan uuden järjestelmän kanssa joka tuli viime vuonna käytöön.Tutustu vaan sinäkin näihin määräysiin että saat tasurisi kuntoon.!!!! Taidat olla niitä tasotus huijareita kun olet noin pihalla.!!!

        Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen... Miten varaat teeajat? Valehteletko nimesi?
        Caddiemaster kun laittaa varaajan nimen järjestelmään, niin blig, bling.. Huomaakin, että kaveri ei ole minkään seuran jäsen, ja silti päästää sut kentälle.
        En kyllä usko tätä. Se että sulta ei kysellä greencardia, pitää varmaan paikkansa. Olen itse joutunut näyttämään vain muutaman kerran korttini, mutta jos varaat teeajan niin silloin cm kysyy aina nimen ja seuran. Ei sinne varausjärjestelmään mitää pekka puupäitä voi lisätä. Jos kaveri ei ole rekisterissä, niin silloin varausta ei voi tehdä. Joku nyt tässä mättää


      • peluri3
        säkki kkk kirjoitti:

        Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen... Miten varaat teeajat? Valehteletko nimesi?
        Caddiemaster kun laittaa varaajan nimen järjestelmään, niin blig, bling.. Huomaakin, että kaveri ei ole minkään seuran jäsen, ja silti päästää sut kentälle.
        En kyllä usko tätä. Se että sulta ei kysellä greencardia, pitää varmaan paikkansa. Olen itse joutunut näyttämään vain muutaman kerran korttini, mutta jos varaat teeajan niin silloin cm kysyy aina nimen ja seuran. Ei sinne varausjärjestelmään mitää pekka puupäitä voi lisätä. Jos kaveri ei ole rekisterissä, niin silloin varausta ei voi tehdä. Joku nyt tässä mättää

        Ihan vaan tieodoksi että Suomessa pelaa joka kesä monia ulkomaisia vieraita joiden Golfseurasta ei ole suomalaisella Cabbiemasterilla mitään tietoa.Sillä muualla ei vaadita mitään Golfseuraa. Ja kun omistaa vaikka Golf osakkeen tai vuokraa pelioikeuden niin varmaan pääsee pelaamaan ei tarvii minkään seuran jäsennyyttä.Ihan vaan tiedoksi että Suomessa on joitakin tuhansia ulkomaalaisia turisteja jotka pelaavat lomansa aikana ja ovat kyllä tervetulleita joka kentälle sillä tuovathan he kaivattua rahaa kentäyhtiölle.


      • xcvcxvcxcv
        peluri3 kirjoitti:

        Ihan vaan tieodoksi että Suomessa pelaa joka kesä monia ulkomaisia vieraita joiden Golfseurasta ei ole suomalaisella Cabbiemasterilla mitään tietoa.Sillä muualla ei vaadita mitään Golfseuraa. Ja kun omistaa vaikka Golf osakkeen tai vuokraa pelioikeuden niin varmaan pääsee pelaamaan ei tarvii minkään seuran jäsennyyttä.Ihan vaan tiedoksi että Suomessa on joitakin tuhansia ulkomaalaisia turisteja jotka pelaavat lomansa aikana ja ovat kyllä tervetulleita joka kentälle sillä tuovathan he kaivattua rahaa kentäyhtiölle.

        Ihan vaan tiedoksi, että tämä vakuutukseton(greencarditon) pelaaja ei ole ulkomaalainen


      • Vakuutus1
        xcvcxvcxcv kirjoitti:

        Ihan vaan tiedoksi, että tämä vakuutukseton(greencarditon) pelaaja ei ole ulkomaalainen

        Ihan vaan tiedosi että minulla on henkilökohtainen tapaturma vakuutus.Sillä jokainen meistä joka ei uskalla liikua golfkentällä ottaa oman vakuutusen.Eihän nyt kukaan rupea kavaria vakuttamaan .Jos pelkää henkensä puolesta niin liittyy johonkin golfseuraan niin silloin saat sen vakuututsen.Joka korvaa sinun toheloinin.En tosin ole vielä nähnyt yhtään tapaturmaa noin 20 vuoden aikana.Suomalaisilla taitaa olla senmoinen tapa että kaikki pitää vakuttaa moneen kertaan ja kun sattuu jotain niin korvausen saa vain yhdestä paikasta.Tosin hölmönmät luulee etta saa usenmastakin paikasta.!!!!!


      • zxdvvxcxcv
        Vakuutus1 kirjoitti:

        Ihan vaan tiedosi että minulla on henkilökohtainen tapaturma vakuutus.Sillä jokainen meistä joka ei uskalla liikua golfkentällä ottaa oman vakuutusen.Eihän nyt kukaan rupea kavaria vakuttamaan .Jos pelkää henkensä puolesta niin liittyy johonkin golfseuraan niin silloin saat sen vakuututsen.Joka korvaa sinun toheloinin.En tosin ole vielä nähnyt yhtään tapaturmaa noin 20 vuoden aikana.Suomalaisilla taitaa olla senmoinen tapa että kaikki pitää vakuttaa moneen kertaan ja kun sattuu jotain niin korvausen saa vain yhdestä paikasta.Tosin hölmönmät luulee etta saa usenmastakin paikasta.!!!!!

        Usko nyt hönö. Ainoa vakuutus mikä golfkentällä toimii niin on golfliiton vakuutus. Ilman sitä ei sääntöjen mukaan ole asiaa kentälle. On jollekkin vaikea käsittää tämä asia. Kysy piruuttasi asiaa kentän päättäjiltä.
        Luuletko, että esim jääkiekkoilija tai mikä tahansa muun lajin harrastaja pelaa/ harrastaa omalla vakuutuksella. Jokainen laji vaatii lisenssin ja se siältää vakuutuksen. Greencardissa se on mukana.
        Kerro nyt se clubi jolla pelaat, niin sun pelis loppuu aika lyhyeen, kun soitan clubille.
        onneksi tuollaisia kusettajia ei ihan joka kentältä löydy. Oletko niin peeaa, että et voi maksaa muutaman kympin jäsenmaksua seuralle? Kokeile sossua, luuseri


      • peli3
        zxdvvxcxcv kirjoitti:

        Usko nyt hönö. Ainoa vakuutus mikä golfkentällä toimii niin on golfliiton vakuutus. Ilman sitä ei sääntöjen mukaan ole asiaa kentälle. On jollekkin vaikea käsittää tämä asia. Kysy piruuttasi asiaa kentän päättäjiltä.
        Luuletko, että esim jääkiekkoilija tai mikä tahansa muun lajin harrastaja pelaa/ harrastaa omalla vakuutuksella. Jokainen laji vaatii lisenssin ja se siältää vakuutuksen. Greencardissa se on mukana.
        Kerro nyt se clubi jolla pelaat, niin sun pelis loppuu aika lyhyeen, kun soitan clubille.
        onneksi tuollaisia kusettajia ei ihan joka kentältä löydy. Oletko niin peeaa, että et voi maksaa muutaman kympin jäsenmaksua seuralle? Kokeile sossua, luuseri

        Tiedoksi vaan että omistan Golf Talman osakkeen . Ja sielä palaan niin paljon kun haluan.Sinä tietämätön HÖNÖ et voi sille mitään .


      • ccx<cxczxc
        peli3 kirjoitti:

        Tiedoksi vaan että omistan Golf Talman osakkeen . Ja sielä palaan niin paljon kun haluan.Sinä tietämätön HÖNÖ et voi sille mitään .

        Puhut paskaa... Jos sulla on osake, niin niin sitten homma on ok, eli sulla on vakuutukset kunnossa.
        Kumma, että et tuota maininnut silloin, kun aloit puhua siitä, että suomessa mihinkään seuraan tarvi kuulua että pelaan pääsee.

        Paskan puhuja. Sä et näe kuin unta osakkeista... Tai toisaalta... Onneksi olkoon, mikäli osakkeen omistat... Golf osake on tulevaisuudessa paskapaperin arvoinen. Kukaan ei huoli arvontonta arvopaperia. Kentät tulevat kärsimään ja konkursseja on odotettavissa


      • cvbcvvbvbcvb
        peli3 kirjoitti:

        Tiedoksi vaan että omistan Golf Talman osakkeen . Ja sielä palaan niin paljon kun haluan.Sinä tietämätön HÖNÖ et voi sille mitään .

        Lukisit hönö omia kirjoituksia ensin, ennen kun valehtelet silmätä ja korvat täyteen.
        Ensin kirjoitit,.että olet vuokrannut pelioikeuden, nyt sulla on osake. Mitäs seuraavaksi valehtelet? Anna mä arvaan... Sulla on tulossa greencard koe?


      • osake
        cvbcvvbvbcvb kirjoitti:

        Lukisit hönö omia kirjoituksia ensin, ennen kun valehtelet silmätä ja korvat täyteen.
        Ensin kirjoitit,.että olet vuokrannut pelioikeuden, nyt sulla on osake. Mitäs seuraavaksi valehtelet? Anna mä arvaan... Sulla on tulossa greencard koe?

        Kyllä olen myös vuokrannut pelioikeuden .Läheltä kesämökkiäni . Eikä ole pakko suorittaa mitään greencard koetta.Kun omistaa golf oskkeen.Eikä muutaman satasen Golf osake ole mikään arvopaperi. Mutta ehkä sinulle on.


      • Anonyymi
        osake kirjoitti:

        Kyllä olen myös vuokrannut pelioikeuden .Läheltä kesämökkiäni . Eikä ole pakko suorittaa mitään greencard koetta.Kun omistaa golf oskkeen.Eikä muutaman satasen Golf osake ole mikään arvopaperi. Mutta ehkä sinulle on.

        "Eikä muutaman satasen Golf osake ole mikään arvopaperi"
        Uskomaton valehtelija joka ei oikeesti tiedä golfseuran systeemeistä mitään...
        Minäpä hieman valaisen... Pelkästään golfosakkeen omistamisella ei pelata yhtään kierrosta.

        Pitää maksaa hoitovastiketta joka vuosi, jotta pelaaminen onnistuu.
        Hoitovastike saattaa olla aika yllättävän korkea, ja tämä tekee tulevaisuudessa golfosakkeesta paskapaperia. (jotkut omaiset saattavat periä "arvokkaan" golfosakkeen ja sitten tuleekin yllätys kun joka vuosi joutu maksamaan itsensä kipeeksi vastikkeen muodossa, vaihka ei pelaisi yhtään kierrosta (Golf talman hoitovastike 2021 860€)

        Nykyään golfosakkeita ei vastaanoteta edes ilmaiseski... Joutuu jopa maksamaan, että joku huolii sen itselleen


    • nimimerkillä pohjois

      olipa hyötyä kun hain jäsenseuraa =)

    • stadiklubben

      Oulujokilaakson Golfklubi ry oliko 55€ aikuinen 28€ juniori
      just liityin ja maksoin maksut. tytön kanssa pelaamaan...

    • holeinone2

      Oulujokilaakson Golfklubi 58€ vuonna 2014. ei liittymismaksua.
      junnut tais olla 25€.

    • 2001vuodengolfari

      Oulujokilaakson Golfklubi 58€ aikuiselta ja 25€ juniorilta.
      sisältäen GoGolfin kaikki edut. mm. ilmainen holeinone vakuutus.

      • laihialainen

        oho. ainut asia maailmassa, joka EI OLE kallistunut.


    • Anonyymi

      Ojlg aina edullinen, yksitoista vuotta ollut 58€ aikuisille ja 25€ juniori alle 18v

    • Anonyymi

      Supergolf ja Oulujokilaakson Golfklubi vuonna 2021 vain 25€ juniori ja 58€ aikuinen.
      Sisältää siis Suomen suurimmat edut Supergolf.fi kautta
      Supergolf on ehdoton ykköstuote eteläsuomalaiselle harrastajalle.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe