Saako ko.juustoa ostettua mistään Helsingissä?
Kiittäen.
Monterey Jack
12
9024
Vastaukset
Juustolla on kaunis nimi, mutta lähes mitätön maku - tietysti riippuen siitä, mitä Monterey Jackin kymmenestä eri versiosta haluaa ostaa.
Ainoa haluttava asia tässä juustossa lienee se, että juustokirja kertoo sen olevan niitä juustoja, jotka eivät aiheuta migreeniä - jos nyt sellaista jollain on. Mutta ei Monterey Jack kyllä aiheuta mitään muitakaan viboja.
Miksi haluat juuri tätä massajuustoa suomalaisiin kauppoihin?- juustokuu.
Omapahan on asiani, mutta onko tietoa alkuperäiseen kysymykseeni?
- on mennyt
juustokuu. kirjoitti:
Omapahan on asiani, mutta onko tietoa alkuperäiseen kysymykseeni?
joillakin niin pitkälle, että teinit (tai henkisesti teinin tasolla olevat) tekevät mitä tahansa saadakseen jenkkimoskaa syötäväksi.
- tälläinen 35-vuotias "...
on mennyt kirjoitti:
joillakin niin pitkälle, että teinit (tai henkisesti teinin tasolla olevat) tekevät mitä tahansa saadakseen jenkkimoskaa syötäväksi.
Jota kiinnostaisi testata ko.juustoa.
Syö sä vaan ... jos kiinnostaa. :) - xxx xxx xxx
Olet ilmeisesti syönyt kyseistä juustoa?
Ymmärsin että kyseinen tuote on rapakon takana arkijuuston roolissa. Netissä on monia mielenkiintoisia reseptejä - muitakin kuin pohjoisamerikkalaisia - joissa mainitaan kyseinen juusto. Mikä olisi Suomalaisten peruskauppojen juustovalikoimassa vastaavan makuinen juusto?
- Monttujuusto
Nostanpa tätä vanhaa ketjua, kun olisi muutama resepti, joihin tätä juustoa tarvittaisiin.
Myydäänkö missään päin Suomea tai mikä täällä myytävistä juustoista olisi lähellä tätä? (Tarvitsisin itse asiassa Pepper Jack-versiota.) En ole koskaan maistanut tätä, niin vaikea itse miettiä vaihtoehtoa...- andy_
Kampin k-supermarketin valikoimassa ollu yli vuoden!
- paavomies
huhuuu
- Tebaiolpaöä
Te olette kaikki ihan juustoja
- bongataan
No Lidlissä on ollut Monterey Jack-juustoa joskus USA-viikon aikana muutaman kerran vuodessa.
- bongataantaas
No tänään alkoi Lidlin jenkkiviikko ja siellähän noita Monterey Jack-viipaleita taas näköjään tarjolla 200g rasiassa about kaks ja puol eguu...
- Tollo57
Kaupasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517023Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414764HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2982696- 1411979
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321589Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3961522- 161459
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101303Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki201234mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k101119