Ihana dippi telkunkatsojalle

dippaaja

Teemme mieheni kanssa tällaista dippia harva se ilta. Purkillinen 2% kermaviiliä, johon laitan 2tl ranskanperunamaustetta, mustapippuria sopivasti, n. 0,5 tl ja kolme valkosipulinkynttä puristettuna. Hetkeksi jääkaappiin ja dippi on valmis.
Dippailemma porkkanaa, hapankorpun pienia paljoja, kukkakaalia yms kevyttä. On hyvä ja kokeilemisen arvoinen.

7

2520

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuulostaa

hyvältä.. kokeilen heti suraavaks kun tarvin dippiä:D

• aromivahvennetta E621 joten sitä en suostu vapaaehtoisesti syömään.

• Uhkaan

Panna sua turpaan, ellet syö?

• :-D
        Uhkaan kirjoitti:

Panna sua turpaan, ellet syö?

Päivän paras, kiitos. :-D

• GirlyGirl

Vielä kevyemmän version dipistä saa kun vaihtaa kermaviilin rasvattomaan maustamattomaan jugurttiin! Kuulostaa ehkä vähän hassulta, mutta eroa ei todellakaan huomaa :) Ohje kuulosti loistavalta, pitää kokeilla!

• alkuperäinen-

Hei,
        suosikkini on myös tomattimurskasta ja lihaliemestä keitetty tomaattikeitto. Joukkoon myös savukinkkua yms pieniksi paloiksi ja valkosipulia sekä chiliä. Sitten syödään raejuuston kera.
        Myös mexicana-maustettu tonnikala on huippua paahdetun ruisleivän päällä. Sitä tonnaria saa ainakin s-marketeista.

• alkuperäinen-
        alkuperäinen- kirjoitti:

Hei,
        suosikkini on myös tomattimurskasta ja lihaliemestä keitetty tomaattikeitto. Joukkoon myös savukinkkua yms pieniksi paloiksi ja valkosipulia sekä chiliä. Sitten syödään raejuuston kera.
        Myös mexicana-maustettu tonnikala on huippua paahdetun ruisleivän päällä. Sitä tonnaria saa ainakin s-marketeista.

Hei, se dippiohje on mielestäni tosi hyvä, mutta laittakaa ensin vähemmän näitä aineksia ja vaikka vain puolet siis mausteista ja lisätkää sen mukaan mitä haluatte. Moni kun ei pidä suolaisista ja ranskanperunamausteet eroavat toisistaan suolaisuuden suhteen. Uusi mauste muistaakseni santa marian orange pepper on kanssa loistava broilerin mauste ja siitä voisi kehittää tähänkin dippiin ainesosan. Ostin sitä ja tuoksu on aivan ihana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1722
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      42
      1059
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      881
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      740
    Aihe