Tähtikaukoputki olis myynnissä

Venus 76/700 BRESSER 35x262x ..2008 ALKUVUODESTA OSTETTU .. Tehtaan pakkauksessa .. Mitä tarjotaan sellaisesta ..p. 02 8250923
sähk. [email protected]
Rauma

12

1028

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikkapa

Kaljat.

• monikossa vai?................

Mä olisin tarjonnu vaan yhen. Harmi!

• avaruusutelias
        monikossa vai?................ kirjoitti:

Mä olisin tarjonnu vaan yhen. Harmi!

Minkälainen putki on kyseessä? Minkämaalainen ja mitä itse maksoit? Ja esim millainen jalusta ja miksi luovut ? (oikeasti !)

• avaruusutelias kirjoitti:

Minkälainen putki on kyseessä? Minkämaalainen ja mitä itse maksoit? Ja esim millainen jalusta ja miksi luovut ? (oikeasti !)

Saakos tänne alle kouluikäisetkin vastailla .
        Vai olivatkos kaksi aijempaa kyselijää juuri pupista palanneet . Aiheeseen vielä. Sain tämän värkin vaihdossa ,siinä on kaikki nippelit ja nappelit vielä muovipaketissa avaamattomana ..Uutena maksanut viimevuoden alussa 150 e.. Minä myyn tään uuden 80 e .. T:Keijo Raumalta

• Huutonettiin myyntiin

Saa tuosta ainaki sen 60e.

• saku sammakko

Eli tämä on siis Newton-optiikalla varustettu peilikaukoputki, pääpeilin halkaisija 76 mm eli noin 3 tuumaa.

http://www.villenkello.fi/shop/kauppa2/products.php?&action=show&id=2267&show=all

Jos polttoväli on 700 mm niin aukkosuhde suunnilleen f/9,2. Luulen että pääpeili on pallopeili sillä tuollaisessa ei paraboloidimuodon tavoittelusta olisi hyötyä käytännössä.

Aika pienihän se on. Pienuutta voi tapauksesta riippuen pitää joko puutteena tai vahvuutena. Jos on tärkeää että laite on helposti kuljetettavissa niin pieni koko on vain plussaa.

Jalusta on horisontaalinen, ei ekvatoriaalinen. Visuaalikäytössä ekvatoriaalisesta jalustasta ei juurikaan olisi lisäiloa. Voisi jopa päinvastoin olla haittaa koska monet halvat ekvatoriaaliset jalustat ovat kovin heppoisia.

• tuosta putkesta

kuin 60 euroa. Ei 80 euroa missään tapauksessa.

• sellasen kuin haluaisin
        tuosta putkesta kirjoitti:

kuin 60 euroa. Ei 80 euroa missään tapauksessa.

enkä ostais mitään random putkee suomi24 keskustelupalstalta.

• sellasen kuin haluaisin kirjoitti:

enkä ostais mitään random putkee suomi24 keskustelupalstalta.

Meni ihan tuohon hintaan .. Terveisii vaan kaikille

• saku sammakko
        keke1 kirjoitti:

Meni ihan tuohon hintaan .. Terveisii vaan kaikille

Hyvä että kauppa käy. Itsekin raumalaisena kiinnostaisi tietää että menikö ihan Rauman alueelle vaiko johonkin kauemmas?

Olisin minä sen sinulta ostanut sihen kasikybään jos ei joku kuumakalle olisi ehtinyt ensin :-)

• saku sammakko kirjoitti:

Hyvä että kauppa käy. Itsekin raumalaisena kiinnostaisi tietää että menikö ihan Rauman alueelle vaiko johonkin kauemmas?

Olisin minä sen sinulta ostanut sihen kasikybään jos ei joku kuumakalle olisi ehtinyt ensin :-)

Meni varmaan jälleenmyyntiin ,kun sai uuden käyttämättömän niin halvalla .. Tiedän varmaan ,että meni edullisesti ja on vielä jälleenmyynnissä .TKeijo Iltanen Raumalta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      40
      1390
    2. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      98
      1345
    3. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      289
      1235
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1095
    5. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      19
      1041
    6. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      65
      1028
    7. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      71
      1012
    8. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1009
    9. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      176
      868
    10. Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!

Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju
      Tanssi
      17
      833
    Aihe