karvanlähtö

esamatti

mulla on lähteny pohkeista melkein kaikki karvat ilmannäkyvää syytä. kutitusta tns ei ole mut ihmettelen mistä moinen johtuu.
Mulla oli melko karvaiset jalat ja nyt on 3/4 pohkeista ihan karvattomina. Tietäisikö joku kertoa ???

9

11758

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Omark

Sellainen käsitys minulla on, että verenkierrolla olisi yhteyttä jalkojen karvoitukseen. Onko sinulla sydän- ja verenkiertosairauksia? Onko sinulla jotain oireita jaloissa, kuten kipua kävellessä tms?

Jossain verkkolääkäripalstalla mainittiin karvoitusta vähentävänä syynä myös erilaiset tulehdussairaudet, kilpirauhassairaudet, anemia ja stressi. Myös "miestyyppinen kaljuuntuminen" voi ainakin naisilla vähentää karvoitusta kaikkialla kehossa.

Mielestäni sinun olisi kuitenkin hyvä käydä lääkärissä yleisen terveydentilan varmistamiseksi! Muutama labrakoe ei paljoa nippase, mutta kertoo paljon hyödyllistä tietoa kehosi toiminnasta!

• tavallista

Minullakin aina talvisin pohkeiden karvoitus hävisi ja kasvoi taas takaisin kesällä. Oletin syyksi pitkien kalsareiden aiheuttaman hankauksen enkä murehtinut enempää.

• tarvitse olla

ihmeempää syytä. Mun mieskaverilla osat sääristä olleet täysin karvattomia jo parikymmentä vuotta. Rajat ovat tosi tarkat ja molemmissa säärissä symmetriset karvattomat alueet. Hieman oudon näköistä, mutta niihin on totuttu. Eikä ole tullut mieleen kysyä lääkäriltä.

• karvajaalka

Jos olet yli keski-ikäinen niin se on normaalia

• Anonyymi

Kumppanin varret hankaavat ne pois.

• Anonyymi

Stingihousut menevät ihan pyllynrakoon ja viiltävät karvat sieltä irti. Ne kiertyy sen paskasen rihman ympärille ja kun otat pöksyjä alas niin tuska on kova kun ne on karvoissa kiinni.

• Anonyymi

Kokemuksen äänellä

• Anonyymi

Tyrehtyikö tämä hyvin alkanut keskustelu ihan alkuunsa kun joku toi esille stringien haitat. Ei kannata kavahtaa. Ne on itsestään selvästi katalat vehkeet, kokenut olen minäkin. Peräpukamat melkein hirttäytyi, ovat meinaan u lkoiset. En suosittele stringejä kellekään.

• Anonyymi

Millähän sais naisihminen partakarvat ja viikset pois kasvamasta, kun jokatoinen päivä viim. täytyy nyppiä. Ovat paksuja ja mustia, koko kaulan mitalta myös. Kuinka käy kun en enää näe tai kykene itse nyppimään? Ongelma on todellinen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2460
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2132
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1674
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1583
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      277
      1388
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1369
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe