mulla on lähteny pohkeista melkein kaikki karvat ilmannäkyvää syytä. kutitusta tns ei ole mut ihmettelen mistä moinen johtuu.
Mulla oli melko karvaiset jalat ja nyt on 3/4 pohkeista ihan karvattomina. Tietäisikö joku kertoa ???
karvanlähtö
9
12496
Vastaukset
- Omark
Sellainen käsitys minulla on, että verenkierrolla olisi yhteyttä jalkojen karvoitukseen. Onko sinulla sydän- ja verenkiertosairauksia? Onko sinulla jotain oireita jaloissa, kuten kipua kävellessä tms?
Jossain verkkolääkäripalstalla mainittiin karvoitusta vähentävänä syynä myös erilaiset tulehdussairaudet, kilpirauhassairaudet, anemia ja stressi. Myös "miestyyppinen kaljuuntuminen" voi ainakin naisilla vähentää karvoitusta kaikkialla kehossa.
Mielestäni sinun olisi kuitenkin hyvä käydä lääkärissä yleisen terveydentilan varmistamiseksi! Muutama labrakoe ei paljoa nippase, mutta kertoo paljon hyödyllistä tietoa kehosi toiminnasta! - tavallista
Minullakin aina talvisin pohkeiden karvoitus hävisi ja kasvoi taas takaisin kesällä. Oletin syyksi pitkien kalsareiden aiheuttaman hankauksen enkä murehtinut enempää.
- tarvitse olla
ihmeempää syytä. Mun mieskaverilla osat sääristä olleet täysin karvattomia jo parikymmentä vuotta. Rajat ovat tosi tarkat ja molemmissa säärissä symmetriset karvattomat alueet. Hieman oudon näköistä, mutta niihin on totuttu. Eikä ole tullut mieleen kysyä lääkäriltä.
- karvajaalka
Jos olet yli keski-ikäinen niin se on normaalia
- Anonyymi
Kumppanin varret hankaavat ne pois.
- Anonyymi
Stingihousut menevät ihan pyllynrakoon ja viiltävät karvat sieltä irti. Ne kiertyy sen paskasen rihman ympärille ja kun otat pöksyjä alas niin tuska on kova kun ne on karvoissa kiinni.
- Anonyymi
Kokemuksen äänellä
- Anonyymi
Tyrehtyikö tämä hyvin alkanut keskustelu ihan alkuunsa kun joku toi esille stringien haitat. Ei kannata kavahtaa. Ne on itsestään selvästi katalat vehkeet, kokenut olen minäkin. Peräpukamat melkein hirttäytyi, ovat meinaan u lkoiset. En suosittele stringejä kellekään.
- Anonyymi
Millähän sais naisihminen partakarvat ja viikset pois kasvamasta, kun jokatoinen päivä viim. täytyy nyppiä. Ovat paksuja ja mustia, koko kaulan mitalta myös. Kuinka käy kun en enää näe tai kykene itse nyppimään? Ongelma on todellinen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja17322309Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant759512Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.297500Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va816340SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1825990Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot344986HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1084646Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1014396Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo872080Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa
Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k801377