mulla on lähteny pohkeista melkein kaikki karvat ilmannäkyvää syytä. kutitusta tns ei ole mut ihmettelen mistä moinen johtuu.
Mulla oli melko karvaiset jalat ja nyt on 3/4 pohkeista ihan karvattomina. Tietäisikö joku kertoa ???
karvanlähtö
9
12924
Vastaukset
- Omark
Sellainen käsitys minulla on, että verenkierrolla olisi yhteyttä jalkojen karvoitukseen. Onko sinulla sydän- ja verenkiertosairauksia? Onko sinulla jotain oireita jaloissa, kuten kipua kävellessä tms?
Jossain verkkolääkäripalstalla mainittiin karvoitusta vähentävänä syynä myös erilaiset tulehdussairaudet, kilpirauhassairaudet, anemia ja stressi. Myös "miestyyppinen kaljuuntuminen" voi ainakin naisilla vähentää karvoitusta kaikkialla kehossa.
Mielestäni sinun olisi kuitenkin hyvä käydä lääkärissä yleisen terveydentilan varmistamiseksi! Muutama labrakoe ei paljoa nippase, mutta kertoo paljon hyödyllistä tietoa kehosi toiminnasta! - tavallista
Minullakin aina talvisin pohkeiden karvoitus hävisi ja kasvoi taas takaisin kesällä. Oletin syyksi pitkien kalsareiden aiheuttaman hankauksen enkä murehtinut enempää.
- tarvitse olla
ihmeempää syytä. Mun mieskaverilla osat sääristä olleet täysin karvattomia jo parikymmentä vuotta. Rajat ovat tosi tarkat ja molemmissa säärissä symmetriset karvattomat alueet. Hieman oudon näköistä, mutta niihin on totuttu. Eikä ole tullut mieleen kysyä lääkäriltä.
- karvajaalka
Jos olet yli keski-ikäinen niin se on normaalia
- Anonyymi
Kumppanin varret hankaavat ne pois.
- Anonyymi
Stingihousut menevät ihan pyllynrakoon ja viiltävät karvat sieltä irti. Ne kiertyy sen paskasen rihman ympärille ja kun otat pöksyjä alas niin tuska on kova kun ne on karvoissa kiinni.
- Anonyymi
Kokemuksen äänellä
- Anonyymi
Tyrehtyikö tämä hyvin alkanut keskustelu ihan alkuunsa kun joku toi esille stringien haitat. Ei kannata kavahtaa. Ne on itsestään selvästi katalat vehkeet, kokenut olen minäkin. Peräpukamat melkein hirttäytyi, ovat meinaan u lkoiset. En suosittele stringejä kellekään.
- Anonyymi
Millähän sais naisihminen partakarvat ja viikset pois kasvamasta, kun jokatoinen päivä viim. täytyy nyppiä. Ovat paksuja ja mustia, koko kaulan mitalta myös. Kuinka käy kun en enää näe tai kykene itse nyppimään? Ongelma on todellinen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1813078SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän681940Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,3091926Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava1081891Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --251711Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.301570Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue291392Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?1181273Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411142RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041072