karvanlähtö

esamatti

mulla on lähteny pohkeista melkein kaikki karvat ilmannäkyvää syytä. kutitusta tns ei ole mut ihmettelen mistä moinen johtuu.
Mulla oli melko karvaiset jalat ja nyt on 3/4 pohkeista ihan karvattomina. Tietäisikö joku kertoa ???

9

11870

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Omark

Sellainen käsitys minulla on, että verenkierrolla olisi yhteyttä jalkojen karvoitukseen. Onko sinulla sydän- ja verenkiertosairauksia? Onko sinulla jotain oireita jaloissa, kuten kipua kävellessä tms?

Jossain verkkolääkäripalstalla mainittiin karvoitusta vähentävänä syynä myös erilaiset tulehdussairaudet, kilpirauhassairaudet, anemia ja stressi. Myös "miestyyppinen kaljuuntuminen" voi ainakin naisilla vähentää karvoitusta kaikkialla kehossa.

Mielestäni sinun olisi kuitenkin hyvä käydä lääkärissä yleisen terveydentilan varmistamiseksi! Muutama labrakoe ei paljoa nippase, mutta kertoo paljon hyödyllistä tietoa kehosi toiminnasta!

• tavallista

Minullakin aina talvisin pohkeiden karvoitus hävisi ja kasvoi taas takaisin kesällä. Oletin syyksi pitkien kalsareiden aiheuttaman hankauksen enkä murehtinut enempää.

• tarvitse olla

ihmeempää syytä. Mun mieskaverilla osat sääristä olleet täysin karvattomia jo parikymmentä vuotta. Rajat ovat tosi tarkat ja molemmissa säärissä symmetriset karvattomat alueet. Hieman oudon näköistä, mutta niihin on totuttu. Eikä ole tullut mieleen kysyä lääkäriltä.

• karvajaalka

Jos olet yli keski-ikäinen niin se on normaalia

• Anonyymi

Kumppanin varret hankaavat ne pois.

• Anonyymi

Stingihousut menevät ihan pyllynrakoon ja viiltävät karvat sieltä irti. Ne kiertyy sen paskasen rihman ympärille ja kun otat pöksyjä alas niin tuska on kova kun ne on karvoissa kiinni.

• Anonyymi

Kokemuksen äänellä

• Anonyymi

Tyrehtyikö tämä hyvin alkanut keskustelu ihan alkuunsa kun joku toi esille stringien haitat. Ei kannata kavahtaa. Ne on itsestään selvästi katalat vehkeet, kokenut olen minäkin. Peräpukamat melkein hirttäytyi, ovat meinaan u lkoiset. En suosittele stringejä kellekään.

• Anonyymi

Millähän sais naisihminen partakarvat ja viikset pois kasvamasta, kun jokatoinen päivä viim. täytyy nyppiä. Ovat paksuja ja mustia, koko kaulan mitalta myös. Kuinka käy kun en enää näe tai kykene itse nyppimään? Ongelma on todellinen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      61
      7790
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      133
      4494
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      32
      3737
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      3098
    5. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      23
      2642
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      28
      2576
    7. Vielä me saadaan toisemme

Uskotko kulta siihen?
      Ikävä
      50
      2276
    8. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      2170
    9. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      392
      2123
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      2049
    Aihe