mulla on lähteny pohkeista melkein kaikki karvat ilmannäkyvää syytä. kutitusta tns ei ole mut ihmettelen mistä moinen johtuu.
Mulla oli melko karvaiset jalat ja nyt on 3/4 pohkeista ihan karvattomina. Tietäisikö joku kertoa ???
karvanlähtö
9
11870
Vastaukset
- Omark
Sellainen käsitys minulla on, että verenkierrolla olisi yhteyttä jalkojen karvoitukseen. Onko sinulla sydän- ja verenkiertosairauksia? Onko sinulla jotain oireita jaloissa, kuten kipua kävellessä tms?
Jossain verkkolääkäripalstalla mainittiin karvoitusta vähentävänä syynä myös erilaiset tulehdussairaudet, kilpirauhassairaudet, anemia ja stressi. Myös "miestyyppinen kaljuuntuminen" voi ainakin naisilla vähentää karvoitusta kaikkialla kehossa.
Mielestäni sinun olisi kuitenkin hyvä käydä lääkärissä yleisen terveydentilan varmistamiseksi! Muutama labrakoe ei paljoa nippase, mutta kertoo paljon hyödyllistä tietoa kehosi toiminnasta! - tavallista
Minullakin aina talvisin pohkeiden karvoitus hävisi ja kasvoi taas takaisin kesällä. Oletin syyksi pitkien kalsareiden aiheuttaman hankauksen enkä murehtinut enempää.
- tarvitse olla
ihmeempää syytä. Mun mieskaverilla osat sääristä olleet täysin karvattomia jo parikymmentä vuotta. Rajat ovat tosi tarkat ja molemmissa säärissä symmetriset karvattomat alueet. Hieman oudon näköistä, mutta niihin on totuttu. Eikä ole tullut mieleen kysyä lääkäriltä.
- karvajaalka
Jos olet yli keski-ikäinen niin se on normaalia
- Anonyymi
Kumppanin varret hankaavat ne pois.
- Anonyymi
Stingihousut menevät ihan pyllynrakoon ja viiltävät karvat sieltä irti. Ne kiertyy sen paskasen rihman ympärille ja kun otat pöksyjä alas niin tuska on kova kun ne on karvoissa kiinni.
- Anonyymi
Kokemuksen äänellä
- Anonyymi
Tyrehtyikö tämä hyvin alkanut keskustelu ihan alkuunsa kun joku toi esille stringien haitat. Ei kannata kavahtaa. Ne on itsestään selvästi katalat vehkeet, kokenut olen minäkin. Peräpukamat melkein hirttäytyi, ovat meinaan u lkoiset. En suosittele stringejä kellekään.
- Anonyymi
Millähän sais naisihminen partakarvat ja viikset pois kasvamasta, kun jokatoinen päivä viim. täytyy nyppiä. Ovat paksuja ja mustia, koko kaulan mitalta myös. Kuinka käy kun en enää näe tai kykene itse nyppimään? Ongelma on todellinen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049