Olen ollut kuljetuspuolella osa-aikaisena vakituisena työntekijänä, ja minulle on kertynyt hieman toistakymmentä pekkaspäivää (työajan lyhennystä). Jos saan potkut (tai irtisanon itseni) niin saanko nuo pekkas päivät rahana palkan yhteydessä vai jääkö ne vain käyttämättä ilman mitään korvausta minulle?
Käyttämättömät pekkaset ja työn loppuminen
4
12198
Vastaukset
- ne on maksettava
ja jos kyse on tosiaan pitämättömistä kertyneistä pekkasista niin ne pitäisi maksaa ylitöinä. Näin menee ainakin metallin puolella, teidän TESsiänne en tunne. Voi myös olla että tuo työsuhteen päättyminen aiheuttaa jotain erikoista, mutta kyllä ne rahana pitää maksaan.
- net taitaa
pekkaset yleensä saa rahana työsuhteen päättymisen yhteydessä. pekkanenhan tulee ku tekee 8 tunnin päiviä, 18 kpl kuukaudessa.
- nimi:Erkki
Pekkaset maksetaan rahana lopputilin yhteydessä. Ihan niinkuin pitämättömät lomapäivätkin.
- rekat on persiist :)
ja pekkaset kertyy kuljetusalalla tehtyjen työtuntien mukaan, ei työpäivien mukaan niinkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815