Bändiä oulusta

aoxsman

hei kaikki olen 13vuotias poika oulusta...
haluaisin perustaa tai liittyä bändiin jonka tyyli suunnat olisivat trash metal,glam metal,hard rock tai vaikka emo/scream ihan mikä tahansa kunhan ei mitään kissan polkkaa. itse soitan bassoa jota olen naulaillut jo pitkään siis haen rumpalistii, kitaraa (tai kahta) ja laulajaa ottakaa rohkeesti yhteyttä [email protected] ja ehkä me joskus vielä soitetaan samalla lavalla

5

455

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aoxsman

      joku vastatkaa pliis

    • _HeiLiiH_

      Moi! Tota oon 13.wee tyttö Toholammilta ja haluaisin pop/punk/rock henkiseen yhtyeeseen laulamaan...esim. Paramore, Giant Leap yms. kaltaista musaah...En oo mikä maailman PARAS laulaja, mutt ihan jees..:DD Tykkäisin poika bändistä sill viihdyn húmorististen kundie kaah:) EN oo mikä ihku-pissis tai sukkahousu-heviä kuunteleva IDIOOTTI ja toivon että sinäkään et ole!:D Mulla ei oo viel mitää bändi kavereita kasassa, mutt toivottavasti löydämme niitä yhdessä!:D Jaah, jos sulla on jossai kuvii, siis netisä, niin kerrothan mullekki?:D Sill sää voit stiigailla mun kuvii ilokses tai surukses ii2:sta nimimerkillä: _Heileyh_ Otahan yhteyttä jos kiinnostuit!:D Toivoo: Heli ps.Mää lähetin sulle sähköpostiikih, jote äläs ihmettele kuka helevetti oon!:DD

    • nikker94

      Oletkos vielä kiinnostunut bändiin liittymisestä?
      Jos olet etkä ole vielä bändiä löytänyt niin tässä olisi mahdollisuus liittyä kahden 16v lukiolaisen pojan rock bändiin. Ei kissanpolkkaa.

      • AoxsMan

        Huomasin tän vasta nyt kun jätin ilmotuksen yli vuos sitten : D mut joo oon edelleen bändii vaille joten tää homma kyl kiinnostais tiään myös yhen kitaristin joka saataais tulla toiseksi kitaristiks. joten jos kiinnostaa
        viel niin lähetä viestii 0405652710. minkäsliainen tyylisuunta teillä on mielessä suurinpiirtein kaikki tosiaan käy


      • nikker94
        AoxsMan kirjoitti:

        Huomasin tän vasta nyt kun jätin ilmotuksen yli vuos sitten : D mut joo oon edelleen bändii vaille joten tää homma kyl kiinnostais tiään myös yhen kitaristin joka saataais tulla toiseksi kitaristiks. joten jos kiinnostaa
        viel niin lähetä viestii 0405652710. minkäsliainen tyylisuunta teillä on mielessä suurinpiirtein kaikki tosiaan käy

        Lähetin viestiä antamaasi numeroon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      482
      3485
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      462
      3411
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      140
      2986
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2282
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2150
    6. 211
      1562
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1387
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      98
      1271
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      91
      1270
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1090
    Aihe