on nyt niin iso ja ei semmoista ole ennen kuvailtu taivaalla? En ole elinaikanani nähnyt noin isoa "tähteä" taivaalla....
vähän ihmettelen...
9
638
Vastaukset
- Tulleepi
Nibiru kasvaa vaan, kohta ovelle kolkuttaa!
- kasva
Venuksella on "vaiheet" kuten Kuulla, tästä johtuu kirkkauserot, nyt vain sattuu olemaan täydemillään, tutki hieman asiaa tarkemmin ennen kuin uskot puutaheinää.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Venus- Tuossa sanotaan
Että Venus on kirkkaimillaan alakonjunktion lähellä ja nyt ei ole siellä päinkään.
- sivuilla
Tuossa sanotaan kirjoitti:
Että Venus on kirkkaimillaan alakonjunktion lähellä ja nyt ei ole siellä päinkään.
artrologit väittivät että kaikki plaanetat ovat saaneet jostian jotain ylimääristä energiaa jopa jostain Auringon plasmalisäykseistäkin höpisivät, näin on muka Venäläiset tiedemiehetkin todenneet, ja tämä kaikki liittyy tämän Aurinkokuntamme uuteen sijaintiin linnunradassamme, ja tietenkin jotain sitten tapahtuu 2012, jotan sellaista olin lukevinani eri astrologian sivustoilla, liittykö jotenkin tämä Maapallon nykyinen pinkki pohjoistaivivas Auringonlaskujen yhteydessä asiaan, sitä en tiedä, vaiko ydinvoimaan kuten fet julistaa, tai miten? en tiedä?
- .............
Venuksen näkyminen vastaavalla tavalla kirkkaana iltatähtenä toistuu vähän reilun 3 vuoden välein. Edellinen kerta oli syksyllä/alkutalvella 2005, jolloin sen vuodenajan pilvisyys piti ilmiön enimmäkseen "piilossa". Mutta minä ainakin näin sen silloinkin. Sitä edelliset kerrat olivat loppukesällä 2002 ja keskikesällä 1999 ja alkukesällä 1996, jolloin vaalea iltataivas vei ilmiöltä "tehot". Nyt se sattui keskitalveen, jolloin on useammin kirkas taivas ja jo alkuillasta pimeää.
"vähän ihmettelen...
miksi tuo ns.venus
on nyt niin iso ja ei semmoista ole ennen kuvailtu taivaalla? En ole elinaikanani nähnyt noin isoa "tähteä" taivaalla.... "
Olen hyvin hämmästynyt että noinkin nuori, siis korkeintaan muutaman vuoden ikäinen, kirjoittaa noinkin hyvin.
Oikeasti: Menkää provoilunne ja niburuidenne kanssa muualle. Jookos?
Kaukoputkella voit kurkata mikä se on, ja Venus se on. Onhan tuota tullut katsottua aktiivisesti jo noin 30 vuotta ja on se aiemminkin kirkas ollut.- tarkoitat varmaan
että kirkas tähti, sillä ihmisen silmällä ei tuollaisten kohteiden kokoa pysty luotettavasti mittailemaan.
- mutta minä
taas olen monet monet kerrat vuodesta toiseen, joten ei edes jaksa naurattaa enää tuo mitä rivien välistä yrität tuoda julki!
- asdasdadsads
AAAAAA NUBIRUBIRU TAPPAA MEIDÄT KAIKKI, SE KORVENTAA! JUMALA SANOI MINULLE NÄIN!! MINÄ OLEN TEIDÄN MESSIAS JA PELASTAN KAIKKI, kuhan täältä mielisairaalasta pääsen... katellaan sit joskus. Terse
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603679- 473679
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062841Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512569Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211609- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261