Nyt en kysele neuvoja miten sen tekisin mutta sitä kysyn että jos treenaan rintalihaksia, mitä konkreettisesti tapahtuu mun tisseille?
Lihaskunto on nolla, en ole liikkunut koskaan paljon saatikka treenannut. Nyt suuren laihdutuksen myötä kiinnostus kiinteytymiseen heräilee.
Suurin huolenaihe on rintalihakset. Haluaisin vain tietää onko mitään hyötyä edes yrittää niillä saamaan reippautta rintavarustukseen? Ja reippaudella en tarkoita kokoa vaan ryhtiä.
Naisen rintalihakset
2
653
Vastaukset
- Ketunnokat
Kyllä rintalihasten treenaaminen auttaa "maan vetovoiman" estämiseen tai korjaamiseen. Olen kokenut. Olen treenannut n. vuoden ja ryhti on parantunut ja tissit kohentuneet. Kohentumisen määrä riippuu varmaan rintojen koosta ja iästäsi: suuret rinnat vanhemmalla naisella ovat vaikeammat kohennettavat. Rinnat pienenevät treenauksen mukana, kun rasvaprosentti pienenee. Koko vartalon treenaus on parasta, yhteisvaikutus tehoaa.
- Pampula
Samaa prosessia täälläkin. Päätin ruveta punnertamaan. Meni aikansa ennenkuin sain juuri väkisin pää punaisena yhden punnerruksen tehtyä - nyt menee jo vaivalla 10 jonka teen kerran päivässä.
Tästä lähin aion tehdä kaksi kertaa päivässä tuon 10.
Olen 160/ 56, 37v. ja ketunnokat muuten sutjakassa ojennuksessa, että vahinkoa ei ole vielä päässyt tapahtumaan.
Olenkin tässä juuri matkalla kaupalle ja katselen tuota Fastin Dietmixiä. Prismassa oli 32 euron hujakoilla.
Ja käy myös tukan vahvikkeeksi proteiininsa vuoksi.
Mass2 olen silloin tällöin käyttänyt. Mikä hauskinta, se lisää hmm ... no ... "niitä" olotiloja. Huonoksi homman tekee, että elellään sinkkuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760