ja kysymys lähti ihan siitä, kun en miellä itteeni ollenkaan vanhaks...päin vastoin, toivosin joskus tuntevani olevani sen ikäinen, ku nuo numerot näyttää :)
Milloin nainen on mielestäsi vanha?
30
856
Vastaukset
- Michiko_
Tuntuu suunnilleen 200-vuotiaalta, jos joku 37-vuotias vaivaa päätään asioilla, jotka minä olen ratkaissut 12-vuotiaana (elämänkatsomus) tai 17-vuotiaana (ihmissuhdekuviot).
- cookos
että itse ratkaisin nuo samat asiat suunnilleen samoin aikoihin. Ja kasvoin aikuiseksi jo 15-vuotiaana.
Elämän kulku muuttaa meitä kaikkia, eri ikäsenä ajatellaan eri lailla. Kun kokemusta tulee lisää, huomaat, että ei ne asiat olleetkkan ihan niin kuin joskus ajattelin..
Hyvä se on vaivata päätä asioilla..henkisestä iästä samoin!! sekin kun ikävä kyllä vaihtelee iän mukana. Taantumia tulee ja ehkäpä niilläkin on jokin tarkoitus..herätellä. - Dazu
cookos kirjoitti:
että itse ratkaisin nuo samat asiat suunnilleen samoin aikoihin. Ja kasvoin aikuiseksi jo 15-vuotiaana.
Elämän kulku muuttaa meitä kaikkia, eri ikäsenä ajatellaan eri lailla. Kun kokemusta tulee lisää, huomaat, että ei ne asiat olleetkkan ihan niin kuin joskus ajattelin..
Hyvä se on vaivata päätä asioilla..henkisestä iästä samoin!! sekin kun ikävä kyllä vaihtelee iän mukana. Taantumia tulee ja ehkäpä niilläkin on jokin tarkoitus..herätellä.Itse ratkaisin nuo asiat ja vähän enemmänkin jo vuoden vanhana tissiä imiessäni, ainoa vaan, että taisi jäädä se tissinimemisjuttu ratkaisematta ja olen edelleen aikalailla tissin perään.
- cookos
Dazu kirjoitti:
Itse ratkaisin nuo asiat ja vähän enemmänkin jo vuoden vanhana tissiä imiessäni, ainoa vaan, että taisi jäädä se tissinimemisjuttu ratkaisematta ja olen edelleen aikalailla tissin perään.
sulla jäi vielä joku asia vaivaamaan. Mut sehän on helppo ratkasta tuo ongelma..siihenhän ei tarvita kuin yks tissi!
- Dazu
cookos kirjoitti:
sulla jäi vielä joku asia vaivaamaan. Mut sehän on helppo ratkasta tuo ongelma..siihenhän ei tarvita kuin yks tissi!
*rakastuttaa*
- cookos
Dazu kirjoitti:
*rakastuttaa*
on ikuisia lapsia, kyllä se tiedetään. tissin perään aina...
- Dazu
cookos kirjoitti:
on ikuisia lapsia, kyllä se tiedetään. tissin perään aina...
*unelmoi* Lutkun lutkun... maitoa valuu suupieliltä... *puree* Miehessä ja lapsessa on se ero, että lasta pidetään sylissä, mutta mies pitää sylissä. On muuten myöskin sellaisia lapsia, jotka fantasioivat äidin sisään pääsemisestä(mutta vahingoittamismielessä).
- cookos
Dazu kirjoitti:
*unelmoi* Lutkun lutkun... maitoa valuu suupieliltä... *puree* Miehessä ja lapsessa on se ero, että lasta pidetään sylissä, mutta mies pitää sylissä. On muuten myöskin sellaisia lapsia, jotka fantasioivat äidin sisään pääsemisestä(mutta vahingoittamismielessä).
paree meidän äitykäisten olla varuillaan lapsosten suhteen ;D
Vanhuus on mielestäni sidottu omaan ikääni ja naisen asenteisiin. 10-vuotiaana ajattelin, että 20:n on vanha. Nyt ajattelen, että eläkeläinen on vanha. Eniten vaikuttaa kuitenkin asenne ja elämänkatsomus. Onhan henkisesti pikkuvanhoja parikymppisiäkin. Toisaalta voi olla hyvinkin avarakatseisia ja fiksuja vanhuksia.
- cookos
on silloin, kun ei voi vaikka juosta portaita ylös tai tehdä kaikkee mitä haluaa (kun ei kykene).
Jos 88-vuotias tekee melkein mitä haluaa, tunnen nimittäin sellaisen naisen ja on sukulainen vielä, ei häntäkään voi oikein vanhaks tuleerata. Kyllä itse pyrin samaan :D
- kikankonsti
Mulla ainakin vaihtelee. Tänään tunnen itseni 100-vuotiaaksi. Oikeesti olen 55 ja parin vuoden sairastelu on kyllä vanhentanut sekä fyysisesti että henkisesti.
- cookos
vie alas päin..siks oiskin tärkeintä huolehtia fuusisestä kunnosta. Vaan ei sekään aina auta...
Just oli pari päivää sitten ohjelma, jossa lääkäri puhui, kun täyttää 40, pitäs neljä kertaa viikossa harrastaa kunnonkohotusta, jotta säilyy vanhempanakin terveempänä. hyvä neuvo...
5-vuotias? Siihen asti tytöt on ylpeitä iästään, sitte ne alkaa sitä hävetä.
- cookos
paitsi sitten ku ne täyttää 40...sitten ne alkaa taas olla kovinkin ylpeitä itsestään...
Harmi vaan, että siihen jää se 35-vuotta väliin turhaa häpeilemisaikaa, kun senkin vois hyvin käyttää hyödykseen. - -.-.-.-.-
cookos kirjoitti:
paitsi sitten ku ne täyttää 40...sitten ne alkaa taas olla kovinkin ylpeitä itsestään...
Harmi vaan, että siihen jää se 35-vuotta väliin turhaa häpeilemisaikaa, kun senkin vois hyvin käyttää hyödykseen.haukkunut keski-ikäiset luuskat. Ex-sheriffi tästä moitti häntä ja RE vastasi "Vedä vittu päähäs". RE ei pysty rauhassa käymään tuopilla kun hullut ämmät ovat heti kimpussa.
- cookos
-.-.-.-.- kirjoitti:
haukkunut keski-ikäiset luuskat. Ex-sheriffi tästä moitti häntä ja RE vastasi "Vedä vittu päähäs". RE ei pysty rauhassa käymään tuopilla kun hullut ämmät ovat heti kimpussa.
sä oot varmaan ollut todistamassa tätä ryntäystä..on se kauheeta, jos pitää kotona tuopit juoda, ei baariin pääse :D
Mut kyllä ei tosiaan viimesen baarikäynnin jälkeen tee mieli baariin, kun hullut ukot on kimpussa, ei saa rauhassa seurustella. - ed.
cookos kirjoitti:
sä oot varmaan ollut todistamassa tätä ryntäystä..on se kauheeta, jos pitää kotona tuopit juoda, ei baariin pääse :D
Mut kyllä ei tosiaan viimesen baarikäynnin jälkeen tee mieli baariin, kun hullut ukot on kimpussa, ei saa rauhassa seurustella.puolustat huorittelijoita. Olethan täällä pitkään RE:tä vokotellut......
- cookos
ed. kirjoitti:
puolustat huorittelijoita. Olethan täällä pitkään RE:tä vokotellut......
koskaan muut laittaneet sanoja :s. Vokotellut? Mistä sellainen käsitys? Eikös täällä saa vaihtaa ajatuksia kaikkien kirjottajien kanssa..
"huorittelija"...ei kuulu mun sana varastoon.
- sitten olet ??
Ikä on vain numeroita, itse haluan olla sen ikäinen miksi itseni tunnen,,luovuutta ,mielikuvitusta,,en ole voinut vaikuttaa siihen koska synnyin.
- cookos
mut en tosin näytä kakskymppiseltäkään enää..näytän paremmalta :D
- kun se
alkaa kyselemään siittä :)
Nooo. Ihminen on vanha ku se itse tuntee niin.
Joskushan ihmiset elivät vain 30-40 vuotiaiksi. 30 vuotias vanhus ?- cookos
mies alkaa katselee nuorempii. Mut ikä on vaan numeroita..vaan sitä, kuten jo sanoin.
ja tuo aloitus nyt liittykin tään palstan jörinoihin, ei mun ajatuksiin omasta iäastäni.
- silloin
kun se näyttää siltä.
Tosiasioille ei mitään voi.- cookos
veitsi keksitty ja kun päättää olla tupakoimatta, ihokin kestää nuorekkaampana pitempään.
Kiinteytys...se on päivän sana.
- parasta ennen
on 35v.
- cookos
perustelut, kiitos?
- jälkeen...
cookos kirjoitti:
perustelut, kiitos?
elämä oli siinä.
- En.kerro
Se vähän riippuu... Miun mummon (lähes 90v.) mielestä mie oon tyttö vielä. Mutta syksyllä yksi 3-vuotias kysyi, että silloin kun mie olin pieni niin ajettiinko vaan hevosilla? Eli eikö autoa oltu vielä keksitty silloin. :D
Kai se riippuu siitä kenen mielipidettä kysyy ja tietenkin miltä itsestä tuntuu. Ja jotkuthan näyttää ihan eri-ikäisiltä mitä on oikeasti. Toiset taas käyttäytyy erilailla kuin ikävuosista voisi päätellä.- cookos
tuosta tuli mieleen, etä minäkin oon sukulaisille vielä "tyttö"..siis se joka olin joskus 10 vuotiaana. vaan joskus tuntuu, että eiks ne huomaa, että en nyt ihan tyttönen oo enää. Kun on noita setiä ja tätejä paljon..
kenen kantilta katsoo, tosiaan..
- se on
yli viis vuotta vanhempi kuin minä.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää422210Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten652078Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211940HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363921696Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1041655Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241484Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821102Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 75935
- 27899